Збірка_178_ЕТК_18_Вихлопна система (підготовка)Отже, настала черга зайнятися вихлопною системою. Як я вже писав раніше, - від ідеї установки китайського рівнодовгого випускного колектора Turbo Works з нержавіючої сталі довелось відмовитись, по тій причині, що він фізично не підійшов для E30.
Також я вже згадував, що купив оригінальний рівнодовгий випускний колектор Sebring, але потрібно його ще привести в належний стан.
Тому я вирішив "тюнінг" відкласти до кращих часів, а поки що, встановити свою стару вихлопну систему, без змін. Просто почистити та пофарбувати її. Виглядала вона так.
Задню частину я замінив майже одразу після купівля машини, десь в 2010-2012 році. Це був новий аналог глушника від польського виробника Polmostrov. Що я можу сказати про нього тепер - супер! Через 12-14 років він виглядає цілком достойно, практично без корозії.
В передній частині я тоді ж вирізав каталізатор, та встановив замість нього подвійний прямоточний стронгер з нержавіючої сталі, також від польського виробника AWG. Стронгер також зберігся в чудовому стані.
Тоді ж мені приварили гаки прямо до глушника, замість заводських хомутів, та зварили всю магістраль в одне ціле. Не знаю навіщо я тоді все це зробив... мабуть з дуру! )) Але, маємо те, що маємо.. )
А передню частину "ремонтували" ще попередні власники машини... Гофру вони замінили на звичайну вставку з труби. Мабуть після цього, почало відривати фланці. Приварили до фланця "костилі". Після цього тріснув стик вставки з труби )) Я давно хотів з цим щось зробити, але все ніяк руки не доходили. Мій товариш, навіть, віддав мені передню частину з гофрою в доброму стані. Але вона так і лежить у мене до цих пір. Тепер може таки її заміню. А може вже потім зразу всю систему заміню.... побачимо...
Лямбда-зонд я не зміг викрутити, та й сенсу не було. Я його тоді ставив новий, маю надію, що він ще нормально працює...
Отже, поки що, просто чищу поверхню механічно щітками.
Потім піскоструй
Вже значно краще. Знайшов всього три малесеньких дірочки на зварних стиках. Заварили їх.
Після цього обробив перетворювачем іржі, та перед фарбуванням обезжирив антисиліконом.
Пофарбував жаростійкою цинковою фарбою в два шари.
Майже, як нова! )
Тепер про кріплення. До КПП, труби в мене були прикручені за допомогою якогось саморобного кронштейна. Я знайшов оригінальний кронштейн. При чому, вони різні для версії з каталізатором та без нього. У мене каталізатор був. Тому купив кронштейн саме для такого варіанту.
Звісно, що відпісочив та оцинкував. Заразом і ще деякі деталі також.
Заднє кріплення у мене приварене прямо до глушника. Про всяк випадок, я знайшов та купив оригінальні хомути для кріплення глушника. Але, як виявилось, вони також бувають різні для системи з каталізатором і без нього.
Помилково я купив для системи без каталізатора.
В ній глушник трохи менший, тому хомути стають не зовсім добре.
Я не впевнений чи вийде на них встановити глушник, але про всяк випадок, відпісочив, погрунтував та пофарбував їх.
І ще одна деталь - захисний щиток для лямбда-зонду (11 78 1 710 590).
У мене його не було взагалі. Новий вже не доступний до замовлення. Як не дивно, але я не зміг його знайти в жодній з барахолок, хоча він встановлювався майже на всі E30, E32, E34... Куди вони всі поділися, я не розумію... Якщо в когось є зайвий, то я купив би. Отже, я попросив товариша заміряти його розміри, та зробив його сам з оцинкованого листа металу.
Вийшло доволі схоже, як на мене! ;)
Затискач використав той, що йде для фіксації задніх дренажних шлангів люка (54 12 1 874 589) - як раз у мене залишились зайві.
Підійшло ідеально, фіксується чітко й міцно.
Отже, вихлопна система та її кріплення готові до установки.
Далі про установку її на автомобіль.