Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.  (Прочитано 11596 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Anticross

  • **
  • Рейтинг +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 60
  • Місто (Home): Kharkiv
    • 320, 1990, 4 door sedan

Всім привіт. Товариші потрібна допомога у виборі передніх амортизаторів. Старі були більштайн б4 в 45-ті колбі відходили трошки більше року і потекли :( . Може просто підробка була ? Брав не в екзісті. Знайшов 51-ші колби, тепер думаю що б в них поставити, більштайни вже стрьомаюсь б4, б6 - поки що не потягну, та і не спорткар, з двохтрубних екзіст видає ще боге турбо, які походу вже зняті з виробництва :( і каяба Excel-G. Що порадите ? Бажано щоб було надійне і не кренило в поворотах.Підвіска сток, тапки 15-ті. Профіль гуми 195/60.
Цитировать
езжу на мажетимарели в51й колбе уже 4йгод полёт нормальный.
А номерка їх немає, а то щось я не можу знайти в списку аналогів ? Доречі, знайшов що наче зараз BOGE Turbo замінили на SACHS Advantage, хтось щодо цього приводу може сказати ?
« Последнее редактирование: 17 Октября 2014, 14:38:23 от Anticross »
Записан

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +617/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4059
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
« Ответ #1 : 17 Октября 2014, 15:00:59 »
  • 0
  • 0

  • Цитировать
    не кренило в поворотах.Підвіска сток, тапки 15-ті. Профіль гуми 195/60.
    щоб не кренило в поворотах, при таких даних - не реально. Сток підвіска по своїй конструкції не може протистояти кренам в повороті - це нормально для неї.

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #2 : 17 Октября 2014, 15:31:02 »
  • 0
  • 0

  • щоб не кренило в поворотах, при таких даних - не реально. Сток підвіска по своїй конструкції не може протистояти кренам в повороті - це нормально для неї.
    :) Ну не так щоб зовсім не кренило, просто щоб було збитіша підвіска ніж стандарт. Просто на білях одразу після встановлення ефект сподобався, але ж знову ж таки прожили вони не довго :( Просто хочеться щоб не як в жигулях на 40 в поворот входиш і весь кузов крениться. :) То певна річ що тут треба мабуть стабілізатори ще потовще, профіль понижче і тп, пружини покоротше. Низько садити не збираюсь бо в Харкові доріг практично немає, одні напрями. :)  Хочеться розумний компроміс, готовий пожертвувати комфортом задля кращої керованості. Якби грошей зараз було б не шкода то ставив би біліки б6 або коні спорт, а так шукаю щось на заміну б4, бо в них розчарувався.

    vovich1588

    • Гость
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #3 : 17 Октября 2014, 20:12:31 »
  • 0
  • 0

  • Коняки бери.
    Записан

    Odrik

    • **
    • Рейтинг +6/-1
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 68
    • Місто (Home): Киев
      • е30 м50 почти белая
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #4 : 18 Октября 2014, 08:02:22 »
  • 0
  • 0

  • Говно типа профит, оптимал и иже с ними не бери, лучше подкопить денег и взять что то стоящее.
    С бильштайнами такая же ситуация была 10 тык и оба потекли, поставил монро, уже год (это тыс 30-40) ездят, пока живые
    Записан
    О6з7919774 Андрей

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #5 : 18 Октября 2014, 11:42:05 »
  • 0
  • 0

  • На сколько я знаю, бильшайн б4, сейчас делают румыны. От этого наверное и не надежность)

    Ставил где то год назад себе боже турбо, вроде бы пока ничего, но с легка жестковато.
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #6 : 20 Октября 2014, 16:12:24 »
  • 0
  • 0

  • На сколько я знаю, бильшайн б4, сейчас делают румыны. От этого наверное и не надежность)

    Ставил где то год назад себе боже турбо, вроде бы пока ничего, но с легка жестковато.
    А не підкажете номер по каталогу ? Цей 32720F ? Мабуть все таки ставитиму або Boge Turbo або Sachs Advantage.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #7 : 20 Октября 2014, 16:37:14 »
  • 0
  • 0

  • А не підкажете номер по каталогу ? Цей 32720F ? Мабуть все таки ставитиму або Boge Turbo або Sachs Advantage.

    номер не подскажу. мне их товарищ покупал
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #8 : 21 Октября 2014, 13:28:56 »
  • 0
  • 0

  • Знайшов  в мануалі наступні рядки:
    Цитировать
    For ins tallation of all except gas  pressu re shock absorb­
    ers,  fill  the  strut  housing  with  20  to  25  ml  (%  fl.  oz.)  of
    ordinary  engine oil.
    CAUTlON-The  strut  housing  must  NOT be  filled  with  oil
    when  installing gas-pressure shock  absorber
    cartridges.
    NOTE .........  I absorber ca rtridges, the oil  helps cool the shock
    absorber by  tra nsferri ng  heat  to  th e strut housi ng.
    The grade  of en gi ne oil  is  not  critical .
    Виникло питання, що тут мається на увазі під "gas-pressure shock  absorber" ? Це мається на увазі як однотрубні газові, так і двотрубні газонаповнені ? Чи тільки однотрубні ? Тобто заливати мастило в колбу треба тільки якщо масляні ?

    _san4o_

    • *
    • Рейтинг +4/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3
    • Місто (Home): Kiev
      • e30,318
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #9 : 21 Октября 2014, 18:40:55 »
  • 0
  • 0

  • Боже турбо действительно походу сняли с производства https://webcat.zf.com/?SPR=16 ,хотя ещё летом брал себе,цена была 950 передние и 555 задние. Если финансы позволяют,берите коняки
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #10 : 23 Октября 2014, 12:48:42 »
  • 0
  • 0

  • Начитався англомовних форумів, там стверджують що Boge Automatic це те ж саме що і Sachs Super Touring, а Boge Turbo те ж саме що і Sachs Advantage. Тільки начебто Boge зараз виготовляється в Мексиці. Невеличке питання стосовно заміни колб: Може хто в курсі як перекинути ступиці зі старих колб на нові. Знайшов на російському сайті е30 вказівки як це робити але там пишуть що ступиці типу нові треба ставити, а старі стають непригодними до використання. Просто я праву передню ступицю в зборі буквально декілька тижнів тому замінював і ставив не саму дешеву - FAG. Чи дійсно їх не можна переставити ?

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #11 : 29 Октября 2014, 08:13:45 »
  • 0
  • 0

  • Замовив все таки Sachs Advantage, Коняки звісно круто, але поки що не потягну. Поставлю, покатаюся а там видно буде. Заодно замовив нові верхні опори амортизаторів по лемфу(а то права Febi вже просить щоб її замінили), а також нижні і верхні проставки під пружини і всі шайбочки, контргайочки і манжети. Залишилося тільки питання як би ступиці перекинути ну і чи треба доливати мастила в колбу. Всім дякую за відгуки і поради.
    « Последнее редактирование: 29 Октября 2014, 08:16:40 от Anticross »
    Записан

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #12 : 30 Октября 2014, 20:59:29 »
  • 0
  • 0

  • Сьогодні прийшли амортизатори. Один sachs advantage в синій коробці, а інший чомусь sachs super в червоно-чорній. Замовляв на екзісті, кат номер та і штрих код у них однаковий, недогледів, побачив що коробки різні вже вдома :( ззовні наче однакової форми і довжини. Різняться трохи зменшенням товщини вгорі та внизу. От не знаю тепер що робити. Чи обміняють на однакові.
    « Последнее редактирование: 30 Октября 2014, 21:11:28 от Anticross »
    Записан

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +126/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1202
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • X3 F25
      • Український клуб BMW E30
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #13 : 30 Октября 2014, 21:22:00 »
  • 0
  • 0

  • Я бы поменял, думаю что они вряд ли одинаковые по работе.
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #14 : 30 Октября 2014, 21:26:09 »
  • 0
  • 0

  • ну я бы хоть попробовал бы поменять....хотя есть не малый шанс услышать что-то типа - "мы продали одинаковые, ничего не знаем и разные обратно не примем"

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #15 : 31 Октября 2014, 21:13:03 »
  • 0
  • 0

  • Був сьогодні в екзісті. Без питань забрали один аморт, вибачилися і зробили знижку і перезамовили. А я вже думав що тупо скажуть що то мої проблеми.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: Вибір передніх амортизаторів під 51-шу колбу.
    « Ответ #16 : 31 Октября 2014, 21:22:35 »
  • 0
  • 0

  • ну знач респект экзисту! )

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • Прийшов 2-гий аморт. Тепер - той що треба Sachs Advantage і навіть з шайбою на колбу, перший був без неї. Тепер питання: шайби ж наче там однакові на всіх, а то в мене є стара шайба під 51-шу колбу, її тільки почистити треба від іржі. Просто по каталогу бмв замовляти за 200 грн одну якось немає бажання. А ці наче по довжині однакові, тільки на новій (Sachs) є прямокутні отвори, під ключ походу, а на старій їх немає.
    « Последнее редактирование: 07 Ноября 2014, 08:55:24 от Anticross »
    Записан

    buzya

    • *****
    • Рейтинг +127/-29
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Kiev
      • e30 седан m10b18i=>42b18=>m44b19 => m52b почти 30ть=>e46 330
      • https://www.instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/
  • 0
  • 0

  • Прийшов 2-гий аморт. Тепер - той що треба Sachs Advantage і навіть з шайбою на колбу, перший був без неї. Тепер питання: шайби ж наче там однакові на всіх, а то в мене є стара шайба під 51-шу колбу, її тільки почистити треба від іржі. Просто по каталогу бмв замовляти за 200 грн одну якось немає бажання. А ці наче по довжині однакові, тільки на новій (Sachs) є прямокутні отвори, під ключ походу, а на старій їх немає.
    на новой гайке что шлы с амортами -затирает(закусывает пластиковый пыльник,пришлось разбирать обе стойки и спиливать болгаркой за подлицо эти гайки  (devil)  они наверно под резиновый пыльник расчитаны..

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan
  • 0
  • 0

  • на новой гайке что шлы с амортами -затирает(закусывает пластиковый пыльник,пришлось разбирать обе стойки и спиливать болгаркой за подлицо эти гайки  (devil)  они наверно под резиновый пыльник расчитаны..
    На новій, це на Sach-совскій чи оригінальній ?

    buzya

    • *****
    • Рейтинг +127/-29
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1193
    • Місто (Home): Kiev
      • e30 седан m10b18i=>42b18=>m44b19 => m52b почти 30ть=>e46 330
      • https://www.instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/
  • 0
  • 0

  • На новій, це на Sach-совскій чи оригінальній ?
    на мажети марели сток

    Anticross

    • **
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 60
    • Місто (Home): Kharkiv
      • 320, 1990, 4 door sedan

    Всім дякую за поради і голосування, тему можна закривати. Встановив собі 51-ші колби і аммортизатори Sachs Advantage. В порівнянні з bilstein b4 - жорсткуватіші, тепер я знаю що таке табуретка :) Зате в поворотах нримає краще і зовсім не клює при гальмуванні. Подивимося скільки вони в мене проходять.

    zeny

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +146/-69
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 2623
    • Місто (Home): Киев, Голосеево
    • 063 490 90 19
      • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)

    Та зачем закрывать) Другим тоже полезно будит. Может что еще что отпишет. Или ты попозже)
    Записан