BMW E30 Club Ukraine > Наші BMW E30

"Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.

<< < (8/13) > >>

GeisT:
Ну що  друзі, знову всім привіт, процес пішов і кузов почав обзаводитись новими частинами взамін старих згнивших. Так як зварювальник працює у вільний від роботи час ,тому не все так швидко,проте час мене поки не обмежує і все буде :

Через тиждень,як відвідав машинку,вже побачив новий вварений поріг,і нову арку:



 
Внутрішні ремкомплекти арки купив від АЗЛК 2141, вичитав на російському форумі що стають без проблем,де хто навіть наружні ставить від москвича. Чому вони : ну по перше ціна,а по друге що для мене було більш суттєво : ширина арки в верхній точці до 10 см,порівняно 3см клокенхольм,виробник Венгрія(принаймні так сказали на фірмі), поріг "мощный" як сказав зварювальник,і це ще поки не встановлено підсилювач порога, майстер каже "машина згніє,а пороги точно залишаться" (giggle)



 
Ну якось так в двох словах,далі буде!
P.S. Забігаючи на перед, через тиждень салончик поїде на перешив,що не може не радувати (rofl)

Anubis:
Віглядає непогано!
Добре подбайте про антикорозійний захист латок на підлозі.

GeisT:

--- Цитата: Anubis от 28 Мая 2020, 08:03:38 ---Віглядає непогано!
Добре подбайте про антикорозійний захист латок на підлозі.

--- Конец цитаты ---
О  : тут все буде в кращому вигляді "делаю людям лучше чем себе" слова майстра :D ,всі шви перед підготовкою до покраски оброблюються герметиком з двох сторін,потім спеціальними грунтами,потім понаружі антикором (суміш пушичного сала з якоюсь спецмастикою) і це все на гарячу з пістолета задувається,як пояснив майстер. Також всі  порожнини в ланжеронах ,пороги і все що піддавалося ремонту :). Потім антикор висихає ,але при цьому не дубіє,а залишається еластичний,тому каже якщо треба на розвал їхати,то краще до обробки,бо можуть не взятися робити :D
  Надалі буду по можливості висвітлювати.

GeisT:
Ну що друзі продовжимо! Всім привіт. Вчора блище до ночі отримав чергову порцію фото від майстра. Ремонт продовжується і права сторона вже майже завершена.Під старим шаром обробки (до якого до речі ще й приклеєлась рідна шумка) було виявлено слідуюче :

і після усунення :

Також поріг вже з підсилювачем і оброблений :



 В новому порозі тепер аж ніяк не хочеться робити отвори під порожки,проти без них також не варіант :

Ну і фото в цілому :


Надалі є бажання повністю обробити аникором днище перед фарбуванням відремонтованих частин ,тому фото результата згодом .
   Тим часом салон вже відвіз на перешив і  через тиждень +/- вже відпишу свої враження :D,ну а поки  всім  хай щастить!

GeisT:
Всім привіт і продовжуємо :) ! Кузовний ремонт продовжується і майстер вже взявся за ліву сторону,але сьогодні не про це (clap):
Сьогодні було забрано сидіння з перешиву і друзі ,мабуть словами я не опишу своєї радості!
  Було вибрано 3 зразки тканини,але в наявності була лише одна з тих що сподобалась,і тут виявилось не все гладко : коли майстер поїхав за тканиною виявив що присутній брак,а так як я вирішив шити так як було з заводу(вздовж і в поперек),брак не можна було обійти,але поставщик запропонував ще 3 подібні зразки,і один з них мені сподобався навіть більше ніж попередній.
І от тканина замовлена і процес пішов (rock)
А от нарешті і результат :







Можливо камера не зовсім передає зображення,але виглядає просто чудово,особливо під сонячним промінням.А який запах.....))),майже нової машини :D
Так як хотів щоб було майже як з заводу то і прагнув автентичності : там де "шкіра"- мала бути "шкіра" і майстер все зробив в кращому вигляді за оговорену ціну(так як з "шкіри" робота дорожче коштує), можливо це ностальгія за своєю колишньою Е34,яка займає почесне місце у вигляді фото в рамці на стіні в його майстерні :) . Ну як на мене все зроблено досить старанно











   А на цьому поки все. Далі буде!

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии