- 02 Июля 2025, 01:30:45
- Добро пожаловать, Гость
Новости:
Слава Україні!
Ми в соціальних мережах:


Спілкування:

Купівля - продаж:

91
: 12 Ноября 2024, 21:46:51
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Сам жду! ))
|
92
: 12 Ноября 2024, 16:38:00
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
С нетерпением ждём!!!!!))))
|
93
: 12 Ноября 2024, 13:48:28
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_174_ЕТК_13_Клапани, трубопроводи системи впуску
Щоб, нарешті, завершити зборку двигуна, потрібно встановити паливні форсунки. Отже, повертаємось до розділу ETK Підготовка та регулювання робочої суміші Останній підрозділ Клапани, трубопроводи системи впуску ![]() ![]() Деталь №1 - розподільча магістраль (13 53 1 717 073) - 1 шт. Деталь №2 - болт M6X12 (07 11 9 913 442) - 4 шт. Кріплення розподільчої магістралі. Деталь №3 - форсунка BOSCH (13 64 1 734 776) - 6 шт. Паливні форсунки BOSCH 280 150 715. Деталь №4 - кільце круглого перерізу 7,52X3,53 (13 64 1 730 767) - 13 шт. Я використовую гумові кільця BOSCH 1 280 210 752. По 2 шт. на кожну форсунку і 1 шт. на регулятор тиску палива. Деталь №5 - скоба (13 53 1 274 729) - 6 шт. Для фіксації форсунок в розподільчій магістралі. ![]() Деталь №6 - регулятор тиску 3,0BAR (13 53 1 711 541) - 1 шт. ![]() Деталь №7 - болт з шайбою M6X12 (07 11 9 915 033) - 2 шт. Кріплення регулятора тиску палива. Деталь №8 - вакуумний шланг Schwarz 3,5X1,8 (11 72 7 545 323) - 1 шт. Деталь №9 - паливний шланг 32MM-210MM (13 31 1 288 284) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему. Деталь №10 - з'єднувальний елемент (13 31 1 713 470) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах. Деталь №11 (№14) - амортизатор пульсації палива, не використовується. Встановлювався тільки на Jetronic. На Motronic їх почали встановлювати біля паливного насосу, - я про них писав у відповідному розділі. Замість нього і встановлюється деталь №10. Деталь №12 - паливний шланг 561MM-920MM (13 31 1 722 565) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему. Деталь №13 (№15) - аналогічний паливний шланг, але він чомусь не вказаний в ETK. Деталь №16 - хомут (07 12 9 952 104) - 4 шт. Якщо використовувати штатні з'єднувальні елементи, то потрібно 10 таких хомутів. Як я вже казав, - не бачу в цьому сенсу. Тому в мене іх тільки чотири, а два з них вже встановлені раніше разом з паливними шлангами подачі та обратки. Деталь №17 - тримач провода (61 13 8 380 213) - 1 шт. ![]() Деталь №18 - кронштейн паливного шланга (13 31 1 714 455) - 1 шт. Аналогічний до №17, але з металевим кронштейном для кріплення. Деталь №19 - корпус роз'єма 2-POL (12 52 1 706 121) - 6 шт. Роз'єм паливних форсунок, сірого кольору на 2 піна. Я про це писав в розділі про моторну проводку. Деталь №20 - захисний ковпачок L=12,5MM (61 13 1 358 330) - 6 шт. Гумовий захисний ковпачок для роз'ємів паливних форсунок. Я про це писав в розділі про моторну проводку. Деталь №21 - з'єднувальна деталь (13 31 1 709 577) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах. Отже, почнемо з форсунок. Вони декілька років лежали в коробці, тому перед установкою їх потрібно було перевірити та почистити. ![]() Спочатку зовні. ![]() ![]() А потім на спеціальному стенді для промивки форсунок. Для цього я купив ремкомплект форсунок. В нього входять гумові кільця, пластикові шайби, накінечники та фільтри. Гумові кільця BOSCH 1 280 210 752 купив раніше, окремо. ![]() Номер ремкомплекту на фото. ![]() Після заміни фільтрів, промивки, та заміни ремкомплекту форсунки готові до установки. ![]() ![]() ![]() Паливні форсунки BOSCH 280 150 715. ![]() ![]() Форсунки щільно вставляються в розподільчу магістраль та фіксуються скобою. Скоба стає в нижній паз на корпусі форсунки. Верхні пази, можливо, використовуються на якихось інших автомобілях. ![]() Перед установкою потрібно змастити гумові кільця. ![]() Форсунки встановлені на магістраль. ![]() ![]() Фіксація форсунок скобами. ![]() ![]() Читав в інтерненті, що для того, щоб встановити розподільчу магістраль з форсунками, то потрібно знімати впускний колектор, клапанну кришку, або щось там підпилювати на них... Мене така перспектива лякала до усрачки! ))) Але, дурня все це! Для установки магістралі з форсунками достатньо зняти кронштейн впускного колектора та шланг вентиляції картера. Потім заводимо магістраль з передньої частини під колектор, та акуратно просовуємо її назад. При цьому, форсунки повинні бути розташовані горизонтально в бік лівого крила. Коли магістраль повністю зайшла під колектор повертаємо її на 90 градусів і встановлюємо форсунки в отвори колектора. Також не забуваємо перед усановкою змастити гумові кільця. Не дуже зручно, але все нормально стало на своє місце. ![]() Прикручуємо магістраль чотирма болтами до колектора. ![]() ![]() Підключаємо моторну проводку до форсунок, відповідно до довжини проводів. До речі, в більш пізніх варіантах проводка та роз'єми форсунок змонтовані в одну пластикову планку, і є окремою частиною моторної проводки. ![]() В мене це окремі роз'єми на кожну форсунку. ![]() Прикручуємо назад кронштейн впускного коектора та шланг вентиляції картера. ![]() Прикручуємо до магістралі регулятор тиску палива, та підключаємо його шланг до колектора. ![]() ![]() З іншого боку підключаємо до регулятора паливний шланг обратки. ![]() Фіксуємо шланг тримачем (№17) до корпусу повітряного фільтра - не впевнений, що так було із заводу, але іншого місця для нього я не знайшов. ![]() Аналогічним тримачем, але з металевим кронштейном (№18) фіксуємо шланг подачі палива до кріплення головного циліндру гальм. Я його встановив раніше, разом з вакуумним підсилювачем гальм. ![]() Там же шланги подачі та обратки з'єднав між собою спеціальним хомутом - я про це вже писав недавно. Шланг подачі підключаємо на вхід розподільчої магістралі. ![]() Як я вже казав - замість декількох окремих оригінальних шлангів, я використовував цільні шланги, без додаткових з'єднань - я думаю, що так буде надійніше і безпечніше для паливної системи. ![]() Паливні форсунки встановлені та підключені. ![]() Ну що ж, тепер двигун повністю зібраний і готовий до пробного запуску. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Майже готовий. Потрібно ще замінити мастило, та залити антифриз. Ну і встановити вихлопну систему. |
94
: 08 Ноября 2024, 10:33:47
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30 | ||
Да всё правильно... Это я так... Я думал там не всё так печально, но увы... На драйве как-то читал про этот коллектор, так там проблема была только возле икс пайпа.... Может конечно там был другой коллектор
|
95
: 08 Ноября 2024, 07:50:02
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....Щоб його туди запхнуть, то треба там все порізать переварить заново, - робота буде коштувать більше, ніж той колектор. А в результаті вийде якийсь франкенштейн весь в зварних швах - така собі красота ) хіба що термобинтом тоді замотать )) Коротше, я так вирішив, що воно того не варто. Тим більше, що ориг Себрінг, круче ніж китай )) І стає добре, тільки треба його підмарафетить трохи ) А в Одесу я і просто так би з'їздив би із задоволенням! ) Але ж... але... |
96
: 07 Ноября 2024, 21:05:42
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30 | ||
Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....
|
97
: 07 Ноября 2024, 15:15:33
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Згоден. Та я то не дуже то й розстроївся! ) А коли випадково знайшовся Себрінг, то навіть зрадів! )) Олдскул тюнінг наче норм стає ;)
|
98
: 07 Ноября 2024, 15:03:44
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Сочувствую по поводу выхлопа. Хотя кроме красоты вряд ли что-то радикально изменилось бы. И вообще, по моему скромному опыту тюнинх практически всегда заканчивается "подгонкой по месту" с помощью болгарина и сварки. Лучше заводского очень мало что есть))))
|
99
: 07 Ноября 2024, 13:46:21
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_173_ЕТК_11_Двигун. Випускний колектор
На цьому місці повинен був би бути запис про "тюнінг"! )) Але його не буде. Якщо пам'ятаєте, то я вже писав, що купив новий красивий та блискучий рівнодовгий випускний колектор Turbo Works, з нержавіючої сталі - наче б то, це китайська копія Supersprint... ![]() І він наче б то, навіть, більш-менш нормально став на двигун... майже нормально... ) ![]() Але перша його примірка на двигун, вже встановлений на машині, показала зовсім інше! ![]() Це максимум, як я зміг його запхнути туди! ))) ![]() ![]() Його труби упирались в лонжерон, в трубки масляного фільтра, одна в одну, та в КПП. ![]() X-пайп, що був в комплекті, при цьому також ніяк не можна було встановити. ![]() ![]() Хоча, якби воно влізло, то виглядало б красиво! ;) ![]() Звісно, що при великому бажанні, можна було б той колектор порізати, заново погнути, потім поварити, і врешті решт, таки запхнути! Але в мене не було такого ні бажання, ні можливості. Тому я його продав. До речі, в одноклубника була точнісінько така ж історія з таким же колектором. Але я чув , що на E34 з M20 він якось таки стає. Отже, від китайського "тюнінга" довелось відмовитись! Та й таке!... ![]() Поки що буду встановлювати заводські колектори, а далі побачимо... ;) Випускний колектор ![]() ![]() Деталь №1 - випускний колектор передній (11 62 1 710 834) - 1 шт. Деталь №2 - різьбова пробка CM8X1 (07 11 9 919 210) - 2 шт. Деталь №3 - ущільнююче кільце A8X11,5-AL (07 11 9 963 041) - 2 шт. ![]() Деталь №4 - випускний колектор задній (11 62 1 710 825) - 1 шт. Деталь №5 - гайка M8 (11 62 1 711 954) - 12 шт. Мідна гайка FEBI 03687. ![]() Деталь №6 - ущільнююча прокладка з теплозахисним екраном (11 62 1 723 655) - 2 шт. Я використовую ELRING 495900. ![]() ![]() Деталь №7 - установочний штифт M10X40 (11 62 1 716 870) - 6 шт. Деталь №8 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 717) - 2 шт. Я використовую FEBI 01610. Деталь №9 - гайка M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Мідна гайка TRUCKTEC 0839054. ![]() Колектори були відпісочені та пофарбовані термостійкою цинковою фарбою. Закручуємо різьбові пробки (№2) з ущільнюючими кільцями (№3) у спеціальні отвори на колекторах. Я не впевнений, але десь читав, що ці отвори використовуються для замірів показників CO2 у випускних газах двигуна. А от для чого потрібні ще по два отвори з різьбою - я не знаю. Якщо хтось знає, підкажіть, будь-ласка. Шпильки (№7) з колекторів не було сенсу викручувати. Тому вони вже встановлені на колектори - надіваємо на них прокладки (№8) та накручуємо гайки (№9). ![]() Надіваємо на шпильки прокладки з теплозахисними екранами (№6), встановлюємо та прикручуємо колектори мідними гайками (№5). ![]() Попередньо шпильки були оброблені мідним мастилом. ![]() Випускні колектори встановлені. Тепер я можу встановлювати випускну систему. P.S. А як же "тюнінг"?! - скажете ви... )) Якось так. ;) ![]() Звісно, не так красиво, як блискучий китай ![]() Справжній "oldschool" для BMW E30 з M20 - Sebring. ![]() Саме такі рівнодовгі колектори встановлювались на BMW E30 AC Schnitzer. Зараз він виглядає не дуже привабливо, але я сподіваюсь, що мені вдасться його реанімувати! Про це пізніше буде окремий запис. Тоді вже буду щось думати і про нову вихлопну систему з красивим звуком... А поки що все залишиться, як було раніше. |
100
: 07 Ноября 2024, 11:09:16
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_172_ЕТК_11_Двигун. Головка блоку циліндрів
Ну, що ж, щоб нарешті запустити двигун, потрібно встановити вихлопну систему та випускні колектори. Отже, повертаємось до зборки двигуна. А саме, до розділів ETK Головка блоку циліндрів - додаткові елементи ![]() Головка блоку циліндрів ![]() ![]() Деталь №18 - установочний штифт (07 12 9 908 134) - 12 шт. Головка блоку циліндрів була вже давно повністю відремонтована, тому я з нею нічого не робив, окрім того, що добре почистив її ззовні. Але шість шпильок випускних колекторів довелось замінити. До речі, шпильки я взяв з іншої головки блоку циліндрів, яку колись дуже давно мені продав один козел, як повністю робочу. Але після її розборки та дефектування, в ній виявилась тріщина, тому тоді я й вирішив повністю відновити свою ГБЦ, - може воно і на краще! ;) А ця так і валялась в гаражі, як хлам. Заразом помив і її. ![]() ![]() ![]() Тріщина: ![]() ![]() З приводу її ремонту думки майстрів тоді розділилися - одні кажуть, що можна спробувати ту тріщину заварити і все буде добре, а інші кажуть, що тріщина після зварювання може піти далі по корпусу... Тож тоді я не став грати в цю лотерею, а повністю відновив свою головку блоку циліндрів. А цю може колись таки спробую заварити... а може воно і не варто... Якщо хтось може щось порадити з цього приводу, буду вдячний. Отже, шість шпильок встановлено. Всі шпильки обробив мідним мастилом. ![]() Тепер можна встановлювати випускні колектори. |