Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Страницы: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 24 Июня 2025, 14:49:00 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_194. ЕТК_36_Замок колісного болта з ключем

Повертаюсь до розділу Колеса з шинами

Мова буде про оригінальні колісні болти "секретки".
Самий рідкісний і цікавий варіант - болти з ключем.
Замок колісного болта з ключем




Деталь №1 - комплект замків (36 13 1 182 006) - 1 шт. Вже не доступний до замовлення. В комплект входять - болти, замки, кришки, ключі - все по 4 штуки.


В моєму комплекті зберігся тільки один оригінальний ключ та одна кришка. Також в мене давно вже був один "запасний" болт.


Замовити ключ та кришку окремо не можливо, тому для повного комплекту я замовив в майстерні по ключах 4 дублікати оригінального ключа. Також мій товариш по клубу зробив на 3D принтері копії кришок. Тепер повний комплект.


Болт має головку під стандартний ключ на 17мм, тому закручується, як і звичайні інші колісні болти.


На стан колісних дисків не звертаємо увагу. :) Диски будуть інші, але їх ще потрібно пофарбувати. Та й ці також пофарбую пізніше.

Вставляємо ключ в замок та надіваємо його на головку болта.


Виймаємо ключ - "секретка" встановлена. Вона вільно крутиться навколо болта і не дає змоги його відкрутити.


Маю надію, що вони легко знімуться при потребі.... :)

Замок закриваємо пластиковою кришкою.


Виглядає гарно! ;)

Деталь №2 - комплект фіксаторів колісного болта M12X1,5 (36 13 6 786 419) - 1 шт. В комплект входять - 4 болти, 4 кришки, та 1 адаптер.


Ці ж "секретки" окремими деталями вказані в розділі ETK
Замок колісного болта з адаптером


Є багато типів цих "секреток" по кількості зубців з різними номерами ETK. Тому для зручності болти і відповідний адаптер до них позначені цифровими кодами - "CODE XX". Переписувати їх сюди не бачу сенсу, тому номери не вказую.
Але викладу дуже корисну картинку, по якій можна дізнатися код адаптера по кількості зубців на болту. Перші дві цифри - код, наступні дві цифри - кількість зубців.


Свого часу ця картинка мені дуже допомогла, коли я загубив адаптер і не знав його код. До речі, код вказаний на торці адаптера і на торці болтів. Але коли болти закручені, то прочитати його проблематично.
Отже, рахуємо кількість зубців на болту.
По картинці заходимо відповідний код.
По коду знаходимо в ETK оригінальний номер та замовляємо по ньому потрібний адаптер.

Деталь №2 - колісний болт з кодом CODE XX - 4 шт.
Деталь №3 - адаптер з кодом CODE XX - 1 шт.
Деталь №4 - захисний ковпак SW17MM (36 13 1 180 374) - 4 шт.

До речі, на фото болти M14x1.5 з E53. Я чогось був впевнений, що вони однакові, але на E30 вони, звісно, що не підійшли. Хоча, вони бувають під ключ на 17 мм або 19 мм.
Доведеться купити ще комплект M12x1.5 під ключ на 17 мм.

Зараз доступні більш сучасні "секретки" - в них замість зубців зроблені торцеві прорізи різної форми.
Комплект фіксаторів колісного болта


Деталь №1 - комплект фіксаторів колісного болта M12x1.5 (36 13 6 792 849) - 1 шт. В комплект входять - 4 болти та 1 адаптер.
Я зустрічав багато негативних відгуків по якості цих сучасних "секреток". Вони "злизуються" і не відкручуються.
В E30 вони не застосовувалися, тому мабуть і купувати їх я не буду. Замовлю пізніше із зубцями, поки вони ще доступні.

Про колісні диски напишу пізніше, коли пофарбую, хоч один комплект із чотирьох.

P.S.
Проблема з гідропідсилювачем керма вирішилася доволі легко - просто був не затягнутий один болт на рульовій рейці. Затягнув болт, долив ATF - все ОК. Я дуже радий, що з рульовою рейкою все добре! )
А от проблема з гальмами виявилася складнішою, ніж я очікував. Напишу про це, коли її вирішу.

 2 
 : 10 Июня 2025, 11:05:04 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Дзеркала з обігрівом TYC

Я вже давно писав у відповідному розділі ETK про зовнішні дзеркала з підігрівом. Тоді я встановив свої старі оригінальні дзеркала, при чому, праве без підігріву. Пізніше я знайшов і праве оригінальне дзеркало з підігрівом, але його вигляд був не дуже гарний.
І от недавно випадково я купив у одноклубника аналог штатних дзеркал - точні копіі оригінальних дзеркал, включаючи їх кріплення - дзеркала TYC.


Ліве 303-0072-1 та праве 303-0071-1


Бувають аналоги з простішим кріпленням, - просто на защьолках, але я хотів саме з таким кріпленням, як було по заводу.


В принципі, вони однакові, відмінність тільки в повернутому на 180 градусів кільці кріплення.


Дзеркало встановлюється контактами в бік дверей, та зубцями донизу. Підключаємо проводку обігріву, "полярність" не має значення.


Кільце встановлюємо в таке положення, щоб було видно чотири штифта.


Штифти повинні попасти в отвори на чотирьох "ушах" на механізмі регулювання дзеркала.


Після цього кільце повертається за годинниковою стрілкою до упору та защьолкується в таке положення, утримуючи скло за "уши".


Кільце повертається тонкою викруткою, вставленою в зубці на кільці через спеціальний отвір внизу корпусу дзеркала.




Щоб зняти скло, потрібно аналогічно повернути кільце проти годинникової стрілки.

Дзеркало з обігрівом встановлено.


Аналогічно і з лівого боку.


Виглядає точно так же, як і оригінальні дзеркала, регулювання працює. Поки що я задоволений. Як буде працювати підігрів, час покаже.


А тепер коротко про відмінності дзеркал.
Зверху вниз - Аналог TYC з підігрівом, оригінал з підігрівом, оригінал та аналог без підігріву.


Скло дзеркала може бути звичайне, сферичне, або з "мертвою" зоною. Кожне з них може бути з підігрівом, чи без. Тому в деяких варіантах є критичні відмінності між лівою та правою стороною. Тому на оригінальних дзеркалах є помітки "L unten" та "R unten" - ліве низ та праве низ, відповідно. Як я вже казав, дзеркала з підігрівом встановлюються контактами в бік дверей. Низ дзеркала там, де на кільці кріплення є "зубці". Оригінальні корпуси скла відрізняються конструкцією контактів, але це не критично. З іншого боку в корпус вмонтований терморезистор, що запобігає перегріву скла.


Звичайне оригінальне дзеркало має точно такий же корпус, але без контактів та терморезистора. На корпусі аналогу, взагалі не передбачено місце для контактів та терморезистора. Для даних дзеркал не принципово ліве чи праве, його можна просто повернути.


Але, по суті, на фото всі три оригінальні дзеркала - ліві.


При необхідності ліве дзеркало можна переробити на праве, і навпаки. Для цього потрібно зняти кільце кріплення і повернути його на 180 градусів.
Корпус скла з боку контактів для підігріву має спеціальний "зуб" для фіксації скла в робочому положенні (внизу на фото), та "язичок" що є стопором для кільця (вгорі на фото)


На кільці є спеціальний упор (між контактами на фото)


Кільце при установці повертається за годинниковою стрілкою і фіксується цим упором за "зуб" на корпусі. Якщо тонкою викруткою натиснути на "язичок" з іншого боку і повернути кільце до упору проти годинникової стрілки, то кільце легко зніметься з корпусу скла.




Повертаємо кільце на 180 градусів та встановлюємо на корпус. Тепер це праве дзеркало - зубці з боку "R unten".


Теж саме роблю і на дзеркалі з підігрівом - тепер одне ліве (зубці з боку "L unten"), а інше праве (зубці з боку "R unten").




Нехай будуть, про запас! )

 3 
 : 05 Июня 2025, 15:14:44 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Всякі дрібниці

Продовжую дороблювати всякі дрібниці.

Пластикова накладка задніх лівих дверей не фіксувалася кліпсами і весь час випадала. Причина в тому, що ніша для проводки фізично не вміщає всі джгути. Вони випирають вище площини отворів для кліпс.


Мабуть німецькі інженери не передбачили одночасну установку всіх електроопцій! :)
Але з 85 року вони таки трохи виправили цю ситуацію, і зробили на задньому кінці накладки додаткове кріплення до кузова. В мене саме такі накладки - з отворами для кліпс на кінці. Я вже раніше писав про це у відповідному розділі. Але в кузові отворів нема, то ж кліпси ставити нікуди. Просвердлити отвори заважають ті самі джгути проводки, а праворуч заважає металева труба для шлангів вентиляції бака. Та й свердлити не дуже хотілося. Тому я знайшов підходячу пластину, і зробив такий "адаптер".


Через цей "адаптер" зафіксував накладку штатним саморізом, що фіксує спинку сидіння. Трохи колхоз, але практичний. :)


Передній край накладки вставив під накладку середньої стійки та защьолкнув її кліпси в поріг. Накладка все одно стала не рівно, а дугою, через велику кількість джгутів проводки під нею. Нічого не поробиш...


Хоч і не зовсім рівно, за те накладка тепер нормально тримається і не випадає при кожному відкриванні дверей.


З правого боку проводки дуже мало, тому ця накладка нормально тримається на кліпсах, тому так і залишив.
Заразом встановив заглушки на болти кріплення замків задніх ременів безпеки, про які раніше весь час забував.




Поки перекладав там джгути проводки, знайшовся поганий контакт в скрутці проводів на третій стоп-сигнал. Пофіксив, тепер лампа контроля гасне після натискання педалі гальм, як і має бути.

Також знайшов причину, чому не гасла лампа контролю гальмівних колодок. Поки я ставив кріплення для роз'єму та фіксував його, порвався провод, - біля самого роз'єму датчика колодок заднього правого колеса. Все-таки проводці 40+ років.... Пофіксив, - тепер всі контрольні лампи нормально працюють.


Вирішив все-таки нормально закріпити глушник. Без підйомника чи смотрової ями це було дуже не зручно і дуже не просто. Але я таки це зробив, лежачи під глушником, уткнувшись в нього носом! )))
Прикрутив кронштейн до задньої балки та підвісив глушник на нього оригінальним гумовим кільцем. Підняв його максимально вгору.




Праве гумове кільце, біля ніши запасного колеса стало практично без проблем.


А з лівим гумовим кільцем я мучився доволі довго. Кронштейн приварили трохи не точно, тому кільце ніяк не хотіло ставати на своє місце. Але врешті решт, таки стало. Довелось трохи відгинати кронштейн на глушнику, надівати кільце, а потім знов вирівнювати кронштейн.


Я боявся, що через це глушник буде перекошений на правий бік, але вийшло, наче, доволі рівно.


У відповідному розділі я вже писав, що купив штатні хомути для глушника, але виявилось, що вони для M20B20, - і на глушник M20B25 замалі по діаметру. Тому поки що залишив приварені кріплення до глушника. Можливо пізніше перероблю всю випускну систему.... а може і ні.... ))
Труби максимально підняті вгору, до кузова.


Зовні, теж, наче, більш-менш рівно.






На цьому, поки що, все.

 4 
 : 05 Июня 2025, 12:02:25 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_193. ЕТК_51_Гумові килимки для ніг

З моменту покупки машини в ній лежали гумові килимки для ніг з BMW E34. Тому цей запис буде не зовсім коректним, по відношенню до E30, але оскільки гумові килимки для E30 вже дуже давно не доступні і зустрічаються доволі рідко, то напишу просто для інформації.

Розділ ETK Оснащення кузова

Підрозділ
Килимки для ніг


Всі килимки сірого кольору GRAU, вже не доступні, тому не буду розписувати їх номери. Доступні лише різнокольорові кліпси для фіксації килимків.

Ці кліпси також є в окремому підрозділі ETK, але доступні тільки в чорному кольорі.
Килимки для ніг із запірним механізмом


Деталь №1 - різьбова кришка ANTHRAZIT (51 47 1 919 171).

Ці ж самі гумові килимки сірого кольору GRAU показані і в розділі ETK Дооснащення, аксесуари

Підрозділ
Гумові килимки


Всі номери аналогічні, і вже не доступні. Окрім чорних кліпс.

Може колись мені вдасться знайти та купити ці гумові килимки для E30, просто для колекції. Адже, в мокру погоду та зимою машина їздити не буде.
А поки що залишаться аналогічні гумові килимки з E34. Вони такого ж сірого кольору GRAU та текстури, практично однакові по формі, і чудово лягають на підлогу.






Передні. Водійський вже трохи протерся, тому заклеєний.






Задні.






Отже, килимки помиті, ковролін чистий.








Єдиний нюанс з водійським килимком, - він трохи ширший в передній частині, тому трохи накриває площадку для лівої ноги. Але не критично.


Пасажирський лягає відмінно.


Задні також.




Кліпс кріплення в мене поки що нема.

Це тимчасово. Я сподіваюсь... :)
Пізніше я замовлю комплект оригінальних велюрових килимків, поки вони ще доступні. Разом із кліпсами для кріплення. Але про це напишу окремо.
Хоча, я міг би постелити старі ворсові афтемаркет килимки для E30, але не захотів...


Так буде більше мотивації купити нові оригінальні :)

 5 
 : 03 Июня 2025, 12:04:48 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_192. ЕТК_71_Попереджувальна табличка (ч.3)

Несподівано, ще одна частина по заводській табличці! )

В першій частині я вже писав, що у мене завжди була відсутня заводська дублююча табличка з VIN-кодом машини. Про це є відповідний запис в технічному паспорті машини. Ще в 2008 році після покупки машини, попередній власник сказав, що табличка десь є, і обіцяв пошукати її в своєму гаражі. Але тоді він її так і не знайшов, тому я так весь час і їздив без неї.

Але зараз я встановив нову пусту табличку - просто для загального вигляду.




Як то кажуть, Київ, - то велике село! )) Мабуть попередній власник це десь побачив в інеті, чи не знаю, як дізнався, і через 17 років таки знайшов цю "рідну" табличку! ) Передав її мені через нашого спільного товариша - я дуже вдячний і йому і товаришу! )


Разом з табличкою ще знайшовся "рідний" лючок паливного баку в оригінальній фарбі PLATANENGRUEN METALLIC (188)


Колір гарний і "олдскульний", але все-таки "не мій". Я впевнений, що будучи в 1984 році, я б не купив нову E30 такого кольору... Стан лючка, як і таблички, не ідеальний, але, як "артефакт", то для мене має цінність! )




Можливо, при оформленні нового кольору машини, я заразом оформлю і наявність таблички. Потрібно буде знову замовити дві оригінальні заклепки по ціні упаковки таких самих в будівельному магазині. )

 6 
 : 03 Июня 2025, 10:52:15 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
No smoking!

Раніше, у відповідному розділі ETK, я вже згадував про доволі рідкісну оригінальну опцію (72 60 1 942 786), - щось на кшталт "пакету для не курящих" - коробочка для дрібниць, що встановлювалася замість передньої попільнички. Давно хотів її знайти, чи замовити нову, поки вона ще доступна, і ось випадково бачу її в клубній барахолці за дуже приємну ціну. Звісно, що купив! )


Нажаль, хтось із попередніх власників все ж таки використовував її, як попільничку... Тому стан її не ідеальний - місцями дно розплавлене цигарками.


Наступний власник мабуть хотів це хоч якось виправити і заклеїв дно шкірою , чи алькантарою.


Але курці були дуже наполегливі, і продовжували гасити цигарки об неї!


Я зідрав пропалену шкіру, і як зміг вичистив залишки клею.


Акуратно відпісочив внутрішню поверхню коробочки.


Вигляд став кращим, але ж розплавлене цигарками дно нікуди не поділося...


Спочатку я хотів зашпаклювати дно і пофарбувати, але потім згадав, що у мене є самоклейка-бархотка, і вирішив просто заклеїти нею всі внутрішні поверхні. Вийшло, досить, добре.




Нижня сторона так і залишилася місцями розплавленою, але це не критично. Номер ETK 72 60 1 942 786.


В порівнянні зі штатною попільничкою.




Установка дуже проста - виймаємо штатну попільничку і на її місце вставляємо коробочку для дрібниць.
Виглядає гарно і не звичайно. А з "бархоткою", то може ще і краще, ніж просто пластик.


Коробочка підсвічується так же, як і попільничка, але підсвітку завжди видно. В темряві це також дуже гарно виглядає!


Мені дуже подобається ця дрібничка! )
Я ніколи нікому не дозволяв, і не дозволю, палити цигарки в моїй машині, тому ця штука дуже доречна. Задня попільничка в мене також втратила свою пряму функцію - в ній я встановив кнопки підігріву задніх сидінь. А тепер відсутня і передня попільничка. Можна ще замість запальнички встановити оригінальну пластикову заглушку з більш пізніх моделей BMW, але мабуть залишу її. По-перше, в E30 заглушка не використовувалася, а по-друге, - це подарунок від товариша, та й стан в неї, як у нової.

 7 
 : 29 Мая 2025, 16:10:05 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_192. ЕТК_71_Попереджувальна табличка (ч.2)

Отже, приступаємо до поклейки всіх наклейок. Їх номери я повторювати не буду, - вони вказані в попередній частині.

Почну з моторного відсіку.

Заводська табличка кріпиться в спеціальні отвори над правою фарою двома заклепками. "Чистий лист"! :)


Наклейка кольору кузова клеїться збоку на ліву опору. Приклеїв оригінальну наклейку.


Наклейка оригінальних деталей клеїться на ліву опору.


Клеїв як найвище, щоб наклейки не закривав бачок автодоливу мастила.


Наклейку по регламенту заміни моторного мастила я приклеїв на щиток правої фари.

Куди саме вона клеїлася по заводу я не знаю. На фото зустрічав її тільки на "акулах" на капоті. В мене там шумоізоляція, тому приклеїв, де знайшлося місце, як найближче до заливної горловини. - наче, логічно ж? )


Наклейка кондиціонера клеїться на праву решітку фар, або на правий щиток фари. В мене на щитку вже є наклейка, то цю приклеїв на решітку.


Велика наклейка висока напруга клеїться на праву опору.


Мала наклейка висока напруга клеїться на котушку запалювання.


Наклейка ATF Oil клеїться на кришку бачка гідропідсилювача керма.


Наклейка на подвійний вакуумний підсилювач гальм Girling


Наклейка по регламенту заміни ременя. Дати та пробіг напишу пізніше.


Наклейка на фари Hella Black
Ближнє світло


Дальнє світло


Ліві фари


Праві фари


В мене залишилося ще декілька зайвих наклейок.
Чорна наклейка оригінальних деталей на машинах з 88 року з мотором M40 замінювала оранжеву на лівій опорі. На всіх touring вона клеїлась праворуч перед радіатором. Тому мабуть вона буде зайвою.


Наклейка по регламенту заміни антифризу також зайва, оскільки із заводу на E30 не застосовувався "long-life" антифриз. Хоча, якщо його залити, то можна приклеїти сюди...


Маленька наклейка високої напруги з 91 року замінювала велику на правій опорі. Можна її наклеїти на щиток високовольтних проводів , але мабуть теж зайве )


Отже всі наклейки в моторному відсіку поклеєні. Фінальний вигляд:







Переходимо до багажника.

Я недавно вже згадував про наклейку на домкрат Bilstein - приклеїв.

Замінив домкрат.


Наклейку по регламенту заміни акумулятора я приклеїв на кришку акумулятора. Куди саме вона клеїлася по заводу я не знаю. Наче, логічно ж? )




Наклейки на корпус задніх ліхтарів клеяться всередині корпусу.




Наклейка допомоги в дорозі клеїться на ящик для інструменту, або на кришку багажника. Я приклеїв на ящик.




Комплект з двох наклейок на лючок та кришку паливного баку. Червоні наклейки в основному були на кришках із замком.


Червону приклеїв на кришку, а на лючку в мене є оригінальна біла.




Хоча, може варто її замінити на червону...


Може і заміню.



Переходимо до салону.

Наклейка тиску в шинах для 325i, клеїться внизу на ліву середню стійку кузова.


Наклейка по режиму "обкатки" перші 2000 км клеїться в лівий верхній кут лобового скла.


Наклейка ABS клеїться на панель приладів під лампою дальнього світла.


Наклейка по використовуванню тільки неетилованого бензину клеїться на панель приладів під покажчиком рівня палива. В мене англійською мовою, як і всі написи на приладах.


Наклейка схеми передач МКПП клеїться на консоль ручного гальма.


Наклейка подушки безпеки клеїться на верхній щиток ящика для дрібниць.

Хоча, в мене подушка безпеки встановлена не повноцінно, але ж таки є, то нехай буде і наклейка! :)


Ліворуч на щиток ще може бути приклеєна наклейка по регламенту заміни салонного фільтра. Але при наявності кондиціонера, салонний фільтр встановити не можливо, тому і цієї наклейки не буде.

Наклейки регулювань сидінь клеяться на бічні щитки сидінь. В мене добре збереглися оригінальні наклейки, тому поки що їх залишив.




Наклейки M-Technic на шильди сидінь в мене також ще в доброму стані, тому поки що їх залишив.

Хоча, на копіях кольори трохи не такі. Оригінальні шильди я купував новими, але наклейка на водійському сидінні почала дуже швидко затиратись. Я їх заклеїв поверх прозорою плівкою, щоб не зтерлись зовсім.

Наклейка штатної сигналізації клеїться на скло передніх дверей, над дверною ручкою. Ці наклейки я купив оригінальні.


Поклеїв їх на обох передніх дверях.




Отже, всі заводські наклейки поклеєні.

Залишилися дві "бонусні" наклейки, та одна клубна. Також вирішив наклеїти наклейку України UA. В мене їх дуже багато - колекція ще зі студентських часів, коли їх роздавали на всяких автомобільних виставках ))




Трошки "чорного" гумору з "бандитських" 90-х років )))


Мабуть клеїться десь на видному місці в багажнику )) Але я мабуть не буду її клеїти... )


RESPECT YOUR ELDERS - це вже мабуть "класика"! )




UA


Ну, і звісно, клубна "іменна" наклейка!


На цьому по наклейках все.



P.S.
Пізніше може ще щось буде по наклейках BBS...

 8 
 : 29 Мая 2025, 13:39:05 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Збірка_192. ЕТК_71_Попереджувальна табличка (ч.1)

Машина практично повністю зібрана. Залишились тільки "останні штрихи до портрету" - заводські наклейки. Більшість з них вже не доступні до замовлення, тому я замовляв точні копії. Замовив всі, які тільки зміг знайти, навіть багато зайвих.


З оригінальних у мене було лише декілька штук в поганому стані, тому їх теж, звісно, замінив.


Отже, повертаюсь до розділу ETK Запчастини+приладдя

Підрозділ Попереджувальна табличка





Деталь №1 - заводська табличка ALU (51 14 2 121 107) - 1 шт. Алюмінієва дублююча табличка з VIN-кодом автомобіля. В мене вона завжди була відсутня. В офісі офіційного дилера BMW мені сказали, що на старі моделі не можливо замовити "номерну" табличку. Набити на ній мій номер вони теж не можуть. Тому замовив пусту табличку - просто для загального вигляду. ;)


Деталь №4 - глуха заклепка 3,2 2A (07 12 9 948 747) - 2 шт. Заклепка для кріплення заводської таблички. Звичайні заклепки 3,2x6,4 мм. За ціну двох штук можна купити в будівельному магазині цілу упаковку таких самих :)
Деталь №2 - Шильдик "Batterie" (51 14 1 806 553) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Наклейка по заміні акумулятора.
Деталь №2 - Шильдик "Motoroel" (51 14 1 822 234) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Наклейка по заміні мастила.
Ці дві наклейки я ні разу не бачив в живу на машині, тому не впевнений куди саме вони клеїлись, але ж вони таки були до 86 року.

Деталь №2 - Шильдик "Original BMW Teile" (51 14 1 827 417 або 51 14 2 121 500) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Оранжева наклейка оригінальні деталі на ліву опору передньої підвіски.
З 88 року на машинах з двигуном M40 та на touring була замінена на чорну наклейку (2 121 173). Чорна наклейка (2 121 174) на E30 не використовувалася, вона для пізніших моделей.

Деталь №2 - Шильдик "Einfahrvorschrift" (51 14 2 121 181) - 1 шт. Прозора наклейка "обкатка" на лівий верхній кут лобового скла.

Деталь №3 - Шильдик "Tsz Anlage" (51 14 1 363 259) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Жовта наклейка висока напруга на праву опору передньої підвіски до 87 року.
Деталь №3 - Шильдик "Tsz Anlage" (51 14 2 121 919) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Жовта наклейка висока напруга на котушку запалювання.
Деталь №3 - Шильдик "Tsz Anlage" (71 21 2 122 014) - 1 шт. Жовта наклейка висока напруга на праву опору передньої підвіски з 91 року.

Деталь №5 - Шильдик 5-ступінчатої КПП (51 14 2 121 028) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Чорна наклейка на консоль ручного гальма.

Деталь №6 - Шильдик 5-ступінчатої спортивної КПП (51 14 2 121 134) - 1 шт. Не доступна до замовлення. Чорна наклейка на консоль ручного гальма. В моєму випадку не використовується.
Деталь №7 - Шильдик "Bleifreier Kraftstoff" (51 14 2 121 497) - 1 шт. Біла, або червона наклейка на лючок паливного баку.

Деталь №7 - Шильдик "Nur bleifrei Tanken" (51 14 2 121 638) - 1 шт. Прозора наклейка на панель приладів. Була доступна на різних мовах. Я замовив англійською мовою (51 14 2 121 684).
Також замовив всі варіанти наклейок на пробку паливного бака, хоча вони чомусь відсутні в ETK. Біла рання (2 122 072), біла пізня (2 122 182), червона на кришку із замком (2 121 497). Для дизельних машин червоні наклейки на лючок (2 121 408) та кришку (2 121 632).

Наклейки кольору кузова в окремих розділах ETK:

Звичайна фарба


Фарба металлік




В мене колір BMW Pur Blau Metallic - 253/5. Штатно по заводу в цей колір фарбувались тільки BMW Z1, а для інших моделей BMW він був доступний тільки в лінійці "Individual". Тому ця наклейка в ETK для E30 не пробивається. Замовив її, як для Z1! ;)

Деталь №1 - Шильдик фарба металлік PUR BLAU (71 21 2 122 025) - 1 шт. Чорна наклейка на ліву опору передньої підвіски. Внизу на фото копія, - трохи є відмінності.


Це були базові наклейки, а є ще багато регламентних та опційних наклейок. Більшість з них нема в ETK, або вони вже не доступні. Тому не буду розписувати їх номери.
Наклейки тиск в шинах, заміна ременя, подушка безпеки, сигналізація, допомога в дорозі, АБС, неетильований бензин, кондиціонер, кришки задніх ліхтарів та фари, домкрат, вакуумний підсилювач гальм, регулювання сидінь, гідропідсилювач керма, МКПП з ATF, M-шильди сидінь.


Білі наклейки на фари Hella та Hella Black, жовті наклейки на фари Bosch, білі наклейки на кришки задніх ранніх ліхтарів.


Оранжеві наклейки ATF Oil на кришку бачка гідропідсилювача керма та на корпус пізніх МКПП.


Сині наклейки на вакуумний підсилювач гальм ATE, та жовта наклейка на подвійний вакуумний підсилювач гальм Girling.


Отже, я прибрав всі зайві наклейки, і отримав такий комплект наклейок для своєї E30.


Наклейки під капот (якщо акумулятор під капотом)


Наклейки в салон.


Наклейки в багажник (якщо акумулятор в багажнику).


Про поклейку напишу в другій частині.

 9 
 : 27 Мая 2025, 13:06:57 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Домкрат BILSTEIN

Я вже раніше писав про штатний домкрат у відповідному розділі ETK, але коротко повторю.
В основному E30 комплектувалися домкратом Storz (71 12 1 178 721). Але деякі машини комплектувались домкратом Bilstein (71 12 1 178 722). Що дивно, - на схемі в ETK зображений саме цей домкрат, але його номер в ETK відсутній. Мабуть чергова помилка.
Для рестайлінгових машин з порогами M-Technic II був спеціальний домкрат Storz (71 12 1 180 172), з ширшою "лапою".

Отже, недавно я вже писав, що придбав домкрат Bilstein Heber.




Але ж потрібно було його привести в належний вигляд. Почистив та відпісочив.


Пофарбував в чорний мат.


Нижній гумовий буфер та верхня пластикова кришка.


Шестерні зроблені у вигляді плоских "зірочок".


Змащуємо шестерні та вал графітним мастилом, встановлюємо внизу гумовий буфер, шестерні закриваємо пластиковою кришкою.






Bilstein Heber


BMW 71 12 1 178 722


Вантажопідйомність 700 кг


Мабуть ви спитаєте, - а навіщо мені потрібен ще один домкрат, якщо у мене вже є один, повністю відреставрований?
Справа в тому, що я купив заводські наклейки для E30, і в комплекті була наклейка на домкрат. Судячи по фото в інеті, то ця наклейка клеїлась саме на домкрати Bilstein Heber. В принципі, ніщо не заважає приклеїти цю наклейку і на домкрат Storz. Але ж, по-перше, - це не зовсім коректно. А по-друге, - мій домкрат не зовсім комплектний, на ньому відсутня кришка шестерень. Тому я і вирішив купити домкрат Bilstein Heber для цієї наклейки! :) Він і на вигляд мені більше подобається.
Отже, два штатних домкрата для BMW E30, - ліворуч Storz BMW 71 12 1 178 721, а праворуч Bilstein Heber BMW 71 12 1 178 722 (з наклейкою! :) )






Bilstein Heber


Storz


Ніяких принципових відмінностей у них нема.


Storz BMW 71 12 1 178 721


Bilstein Heber BMW 71 12 1 178 722


В багажнику обидва домкрати фіксуються однаково.

Наступного разу мабуть напишу про наклейки.

 10 
 : 27 Мая 2025, 10:34:05 
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory
Тимчасовий бампер

Так як з фарбуванням бамперів виникла затримка, то я вирішив тимчасово встановити свій старий бампер, щоб було до чого прикрутити передні покажчики поворотів та номерні знаки і спокійно виїжджати на дорогу.
Добре, що я раніше, разом з пластиком, пофарбував і цей бампер. То ж зняв його зі своєї "тумбочки", встановив зклеєну стару накладку, та кліпси для номеру.




Верхні накладки та покажчики поворотів. Оскільки це тимчасово, то бічні пластикові накладки не встановлював.






Цей бампер я колись вирівняв, як зміг, після ДТП - на вигляд таке шось... Видно, яке воно все криве... але на перший час буде так.


Хоча, здалеку, на машині, то ще і більш-менш нормально виглядає! Навіть в чорному матовому кольорі :)


Але, якщо придивитися, то все криво )) Бічні накладки не встановлював.


Номерні знаки з клубними рамками прикрутив теж тимчасово звичайними саморізами. Потім встановлю оригінальні з кольоровими заглушками.




Аналогічно і задні номери. Поки що буде без заднього бампера.




Тепер можна вже виїжджати за межі своєї вулиці! :)

Страницы: [1] 2 3 ... 10