Я поставив манжету і пильник поршня TRW . А пильники направляючих залишив френкіт, бо окремо їх не знайшов у TRW. В принципі, я раніше ставив теж якийсь китай, і вони нормально себе почували.
А от із задніми трохи халепа - френкіт не підійшов, бо китайці поклали більші манжети для турінга 35мм замість 33мм, ориг і АТЕ вже не доступні... мабуть спробую замовить китайські ЕРТ
- 28 Марта 2025, 07:16:12
- Добро пожаловать, Гость
Новости:
Слава Україні!
Ми в соціальних мережах:


Спілкування:

Купівля - продаж:

1
: 26 Марта 2025, 16:37:32
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
2
: 26 Марта 2025, 15:32:02
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Сьогодні передні заново перезібрав з резинками TRW і поставив, - таки гарно! ) Завтра ще похвалюсь! ))Прошу прощения, не понял какие резинки? Girling же? В смысле пыльники поршня и направляющих, и кольцо поршня? Таки TRW лучче? Скажу, что на вид пыльники направляющих autofren казались сильно нежными, и не совсем резиновыми)))) Но это чисто субъективное мнение. Хотя, когда выковыривал направляющие,... да, прошло много лет с момента их замены, но походу долго они не протянули. Но и я мазал чёрти-чем направляйки, так шо сам виноват. |
3
: 26 Марта 2025, 15:05:42
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Заїжджай, завжди буду радий )
|
4
: 26 Марта 2025, 14:58:40
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu | ||
Треба до тебе заїхати:))
|
5
: 26 Марта 2025, 14:47:32
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Сьогодні передні заново перезібрав з резинками TRW і поставив, - таки гарно! ) Завтра ще похвалюсь! ))
|
6
: 26 Марта 2025, 11:21:46
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от yntu | ||
Слава, нарешті) чекав цей пост, а то все хвалишся)
Гарно вийшло з супортами:) |
7
: 26 Марта 2025, 07:46:32
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Мені теж вигляд дуже подобається )
У мене теж один штуцер зламався, то на силу видовбав залишки, тому вирішив краще "перебдєть" з мідною змазкою, ніж знов ковирять ) Мож штуцери змазать зверху тою монтажною пастою, шоб не ржавіли... |
8
: 25 Марта 2025, 14:51:22
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Смазку использовал К2. Для поршней и колодок разную естественно. Пока ничего плохого, но и хорошего не скажу. Под пыльник не заглядывал.
|
9
: 25 Марта 2025, 14:48:55
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Гальванизированный вариант ни чем не хуже "спортивно-червоного"))) Выглядит супер!
Медная смазка в резьбах болтов и штуцеров - рулит! Всё откручивается спустя 4-5 лет. Проверено, после того как сломал штуцер прокачки в цилиндре барабана. Штуцера Quick Brake - к сожалению быстро ржавеют и теряют вид((( Тоже из собственного опыта. Чем заменить более стойким - не знаю. Тот же Frenkit - не факт. |
10
: 25 Марта 2025, 13:25:01
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Ремонт гальмівних супортів та підготовка до їх збірки
Як завжди буває, коли я щось планую, - все йде не по плану! Так вийшло і з гальванікою - процес трохи затягнувся, але за цей час я встиг купити та підготувати все необхідне для збірки супортів (насправді, звісно, що не все). Отже, я самостійно відпісочив супорти та скоби, бо на професійній пісочці відмовились це робити, мотивуючи тим, що бояться пошкодити внутрішні поверхні циліндрів та направляючих. Що ж, хочеш щось зробити добре - зроби це сам. Заразом мій брат "проапгрейдив" наш гаражний компресор - замість китайського компресора встановили відновлений радянський - тепер він стабільно тримає тиск 7-8 атмосфер, і можна нормально пісочити навіть дуже іржаві деталі. Результат не гірший, ніж на професійній пісочці. ![]() Спочатку я хотів фарбувати супорти. Тому віддавати на гальваніку всього чотири болта не було сенсу, і я вирішив ще раз спробувати міднення. ![]() Результат знову розчарував. Це не йде ні в яке порівняння із гальванічним цинкуванням, і більше схоже на стару ржавчину, ніж на захисне покриття від неї! )) Довелося заново пісочити ці болти. ![]() Тепер питання в покритті супортів. Я розглядав три варіанти: 1. Порошкове фарбування. 2. Полімерне покриття. 3. Гальванічне цинкування. Перший варіант виглядає красиво, можна зробити навіть "гоночні" червоні супорти! ))) Але товщина покриття доволі велика, тому всі стиковочні та контактні площини супорта та скоби потрібно закривати при фарбуванні. Як відомо, чугун після пісочки дуже швидко ржавіє, тому всі ці не захищені поверхні дуже швидко стануть ржавими, і зіпсують всю красу. Другий варіант, в принципі, аналогічний першому, хоча там товщина покриття значно менша. Менший вибір варіантів кольорів. Трохи більша вартість. Виглядає красиво. Третій варіант - товщина покриття мінімальна, тому абсолютно всі поверхні супорта та скоби рівномірно захищені від корозії цинком. Колір та зовнішній вигляд максимально наближений до заводського. Виглядає дуже гарно. Вартість значно менша. Отже, вибір очевидний - гальванічне цинкування. Заразом оцинкував і декілька "запасних" деталей. ![]() Вигляд супортів після цинкування мені дуже подобається. ![]() Внутрішні поверхні циліндрів не пошкоджені. ![]() ![]() Різьба в отворах також захищена від корозії, проблем з відкручуванням шлангів та штуцерів не повинно бути. ![]() Поверхня навколо поршня та внутрішня поверхня направляючих також покрита цинком. ![]() Контактні поверхні на скобах ![]() Різьба та внутрішня поверхні направляючих. ![]() Отже, на мою думку, гальванічне цинкування, - найкращий спосіб захисту супортів від корозії. Якщо потрібні яскраві кольори, то мабуть після цинкування їх можна ще й пофарбувати порошком, закривши вже захищені поверхні. Але мене цілком влаштовує їх зовнішній "стандартний" вигляд. Як я вже сказав, підготував всі необхідні запчастини та матеріали для збірки супортів. ![]() Ремкомплект Frenkit 248918 для передніх гальмівних супортів Girling (TRW/Lucas). ![]() Ремкомплект Frenkit 233003 для задніх гальмівних супортів ATE. ![]() Забігаючи на перед, скажу, що потім мені довелося замовляти для задніх супортів оригінальні ремкомплекти ATE, а заразом вже і для передніх супортів оригінальні ремкомплекти TRW. Але про це напишу пізніше. Скоби, заглушки, кліпси. Задні поршні та направляючі в доброму стані, тому їх залишив. ![]() Штуцери для прокачування та гумові ковпачки для них. ![]() Штуцер Frenkit аналогічний по розміру до оригінального штуцера BMW. Штуцер Quick Brake 0088 відрізняється більшим розміром під ключ 9 мм, та довжиною. ![]() Ковпачок Quick Brake 0126 аналогічний по розміру та конструкції до оригінального ковпачка BMW. Ковпачок Quick Brake 0125 аналогічний по розміру та конструкції до оригінального ковпачка ATE. Ковпачок з комплекту Frenkit - просто ковпачок. ![]() Я буду використовувати штуцери Quick Brake 0088 та ковпачки Quick Brake 0126. Для збірки гальмівних супортів потрібно використовувати декілька спеціальних змазок. ![]() В багатьох магазинах будь-яка змазка, в назві якої є згадка про гальма, продається, як "універсальна змазка для супортів". Насправді, це не так. Є три типи змазки для гальмівних супортів, і кожна з яких має своє призначення. ![]() 1. Монтажна змазка для циліндрів та поршнів гальмівних супортів. Я використовую змазку ATE 03.9902-0511.2 для гідравлічних систем. ![]() Вона сумісна з гальмівними рідинами DOT 3, DOT 4, DOT 5.1 і застосовується для змащування поверхні циліндра, поршня та їх гумових ущільнювачів при збірці супорта. Інші змазки для цього використовувати НЕ можна, бо вони можуть розчинятись гальмівною рідиною. Це вказано на її упаковці. До речі, упаковка дуже велика, - 180 г. Вистачить її дуже на довго. ![]() 2. Змазка для направляючих супортів. Я використовую змазку TRW PFG110 для направляючих супортів. Упаковка 25 г, її цілком достатньо для двох передніх супортів, навіть ще залишилось на наступний раз. ![]() На упаковці вказано, що ця змазка застосовується для направляючих супортів, їх захисних гумових "пильників", та для внутрішніх зон ручного гальма. На зворотному боці упаковки також вказано, що ця змазка НЕ може використовуватись для гідравлічних систем (для циліндрів та поршнів). ![]() Важливий нюанс - змазка TRW PFG110 використовується ТІЛЬКИ для направляючих супортів Girling (TRW/Lucas). Направляючі супортів ATE взагалі НЕ потребують змащування, так як працюють в гумових втулках. 3. Антискрипна змазка для гальмівних колодок. Я використовую змазку BMW 83 19 2 158 851 для гальмівних колодок. Упаковка 3 г для одного супорта. Тому замовив 4 штуки. ![]() На упаковці вказано, що ця змазка застосовується ТІЛЬКИ для гальмівних колодок. Заразом я ще купив на майбутнє аналогічну антискрипну змазку ATE 03.9902-1002.2 для дискових гальм. Упаковка 75 г, її вистачить на декілька замін гальмівних колодок на всіх супортах. ![]() На упаковці вказано, що ця змазка застосовується для контактних поверхонь гальмівних колодок та поршнів супортів, і для контактних поверхонь гальмівних колодок та скоб супортів. Також вказано, що її НЕ можна використовувати для поверхонь тертя дисків та гальмівних колодок, і для гумових частин. ![]() Сподіваюсь, що зі змазками для супортів тепер все зрозуміло і це буде комусь корисно. При установці скоб та супортів на болти потрібно нанести роз'ємний фіксатор різьби (синій). Я використовую роз'ємний фіксатор різьби ABRO. ![]() На упаковці вказано, як ним користуватись - наносимо на різьбу, закручуємо, і через 20-30 хвилин він фіксує різьбу. ![]() Для різьби гальмівних шлангів та штуцерів я буду використовувати мідне мастило в аерозолі, щоб при потребі, вони легко відкручувались. Отже, можна приступати до збірки гальмівних супортів. |