- 23 Ноября 2024, 13:51:17
- Добро пожаловать, Гость
Новости:
Слава Україні!
Ми в соціальних мережах:
https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/
https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/
Спілкування:
https://t.me/bmwe30clubua
Купівля - продаж:
https://t.me/e30shopua
1
: 21 Ноября 2024, 17:39:32
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
ну да, так проще і швидше ) Поки не треба її знять... ) Я без ями, насилу запхнув її під машину - довелось всю морду задирать )
|
2
: 21 Ноября 2024, 17:00:46
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Монолитная выхлопная магистраль это мейнстрим какой-то у сварщиков выхлопа. В прошлом году весной приехал к таким заменить шаровое соединение (не завод))) штаны-резонатор на новое, бо сечёт. Мне сходу предложили нафиг его убрать и всё сварить целиком. Я категорически отказался. Тогда сказали, что такой муфты нет, ищи сам, потом приварим)))))
|
3
: 21 Ноября 2024, 14:22:39
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_178_ЕТК_18_Вихлопна система (підготовка)
Отже, настала черга зайнятися вихлопною системою. Як я вже писав раніше, - від ідеї установки китайського рівнодовгого випускного колектора Turbo Works з нержавіючої сталі довелось відмовитись, по тій причині, що він фізично не підійшов для E30. Також я вже згадував, що купив оригінальний рівнодовгий випускний колектор Sebring, але потрібно його ще привести в належний стан. Тому я вирішив "тюнінг" відкласти до кращих часів, а поки що, встановити свою стару вихлопну систему, без змін. Просто почистити та пофарбувати її. Виглядала вона так. Задню частину я замінив майже одразу після купівля машини, десь в 2010-2012 році. Це був новий аналог глушника від польського виробника Polmostrov. Що я можу сказати про нього тепер - супер! Через 12-14 років він виглядає цілком достойно, практично без корозії. В передній частині я тоді ж вирізав каталізатор, та встановив замість нього подвійний прямоточний стронгер з нержавіючої сталі, також від польського виробника AWG. Стронгер також зберігся в чудовому стані. Тоді ж мені приварили гаки прямо до глушника, замість заводських хомутів, та зварили всю магістраль в одне ціле. Не знаю навіщо я тоді все це зробив... мабуть з дуру! )) Але, маємо те, що маємо.. ) А передню частину "ремонтували" ще попередні власники машини... Гофру вони замінили на звичайну вставку з труби. Мабуть після цього, почало відривати фланці. Приварили до фланця "костилі". Після цього тріснув стик вставки з труби )) Я давно хотів з цим щось зробити, але все ніяк руки не доходили. Мій товариш, навіть, віддав мені передню частину з гофрою в доброму стані. Але вона так і лежить у мене до цих пір. Тепер може таки її заміню. А може вже потім зразу всю систему заміню.... побачимо... Лямбда-зонд я не зміг викрутити, та й сенсу не було. Я його тоді ставив новий, маю надію, що він ще нормально працює... Отже, поки що, просто чищу поверхню механічно щітками. Потім піскоструй Вже значно краще. Знайшов всього три малесеньких дірочки на зварних стиках. Заварили їх. Після цього обробив перетворювачем іржі, та перед фарбуванням обезжирив антисиліконом. Пофарбував жаростійкою цинковою фарбою в два шари. Майже, як нова! ) Тепер про кріплення. До КПП, труби в мене були прикручені за допомогою якогось саморобного кронштейна. Я знайшов оригінальний кронштейн. При чому, вони різні для версії з каталізатором та без нього. У мене каталізатор був. Тому купив кронштейн саме для такого варіанту. Звісно, що відпісочив та оцинкував. Заразом і ще деякі деталі також. Заднє кріплення у мене приварене прямо до глушника. Про всяк випадок, я знайшов та купив оригінальні хомути для кріплення глушника. Але, як виявилось, вони також бувають різні для системи з каталізатором і без нього. Помилково я купив для системи без каталізатора. В ній глушник трохи менший, тому хомути стають не зовсім добре. Я не впевнений чи вийде на них встановити глушник, але про всяк випадок, відпісочив, погрунтував та пофарбував їх. І ще одна деталь - захисний щиток для лямбда-зонду (11 78 1 710 590). У мене його не було взагалі. Новий вже не доступний до замовлення. Як не дивно, але я не зміг його знайти в жодній з барахолок, хоча він встановлювався майже на всі E30, E32, E34... Куди вони всі поділися, я не розумію... Якщо в когось є зайвий, то я купив би. Отже, я попросив товариша заміряти його розміри, та зробив його сам з оцинкованого листа металу. Вийшло доволі схоже, як на мене! ;) Затискач використав той, що йде для фіксації задніх дренажних шлангів люка (54 12 1 874 589) - як раз у мене залишились зайві. Підійшло ідеально, фіксується чітко й міцно. Отже, вихлопна система та її кріплення готові до установки. Далі про установку її на автомобіль. |
4
: 19 Ноября 2024, 17:26:49
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Поздравляю с юбилеем!!! Дякую! ) Мені ціна ориг не дуже сподобалася...) хоча, декілька років тому, вони наче ще адекватно коштували... але тоді так і не замовив. Зараз не знайшов готової стрічки потрібного розміру, то вирізав сам із залишків каучукової шумки капота ) |
5
: 19 Ноября 2024, 15:43:48
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Поздравляю с юбилеем!!!
В своё время "ущільнювачі (№12)" мешали прикрепить реснички (так и не прикрепил, и вообще считаю аратюнингом), да выглядели обтрёпанные, как колхоз - скорее всего они уже и были самопальными. Я их отодрал. Посмотреть в ЕТК мозгов не хватило))))) Теперь очередное откровение)))) Вот сходу заказал только 15х20мм ширина из EDPM |
6
: 19 Ноября 2024, 11:57:31
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_177_ЕТК_51_Оснащення кузова. Декоративна решітка
Повертаємось до розділу ETK Оснащення кузова Нарешті, я можу встановити декоративні решітки. Декоративна решітка Деталь №1 - декоративна решітка середня - 1 шт. Буває трьох типів: Решітка для кондиціонера (51 13 1 945 877) - з прорізами на всю висоту решітки. Для машин з кондиціонером, або для країн з тропічним кліматом. Стандартна решітка (51 13 1 884 350) - з прорізами не на всю висоту решітки. Зимова решітка (51 13 1 916 504) - "глуха" решітка, без прорізей. Для зимової експлуатації, або для країн з холодним кліматом. У мене є всі три типи, але зараз буду встановлювати решітку для кондиціонера. Також в мене є ще один варіант "афтемаркет" - решітка KAMEI, про неї може напишу пізніше. Всі типи решіток в оригіналі були тільки хромовані, навіть у пакеті "Shadow line". Але я давно зробив собі чорну решітку та в колір кузова. Відповідно, і тепер пофарбував одну в колір кузова. Чорною буде решітка KAMEI. Буду міняти їх під настрій, разом з кільцями фар! ;) Зимова решітка тепер не згодиться, - зимою ця машина їздити не буде. Буде просто для колекції. Деталь №2 - декоративна решітка ліва (51 13 1 876 091) - 1 шт. Деталь №3 - декоративна решітка права (51 13 1 876 092) - 1 шт. В залежності від року випуску та моделі мотору ліва та права решітки мають різну форму та розміри прорізей. Після рестайлінгу мають додатковий виріз зверху для доступу до ламп габаритних вогнів. Для ринку США решітки мають додаткові вирізи у верхньому ребрі для заміни ламп-фар. Деталь №4 - саморіз ST3,9X13 (07 14 7 202 502) - 4 шт. Кріплення бічних решіток, - по два штуки на ліву та праву решітки. Деталь №5 - накінечник 12X6,3 (51 13 1 840 154) - 4 шт. Кліпса для кріплення бічних решіток, - по два штуки на ліву та праву решітки. Деталь №6 - скоба (51 13 1 872 146) - 8шт. Верхнє кріплення бічних та середньої решіток. Деталь №7 - декоративна решітка ліва (51 13 1 904 571) та права (51 13 1 904 572) - 2 шт. Верхні вентиляційні решітки. Деталь №8 - скоба (51 13 1 904 575) - 6 шт. Кріплення верхніх вентиляційних решіток. Деталь №9 - заглушка отвору для протитуманної фари ліва (51 71 1 933 767) та права (51 71 1 933 768) - 2 шт. До 85 року заглушки пластикові, а з 85 по 87 роки металеві. Не взаємозамінні. В моєму випадку не використовуються, так як встановлені протитуманні фари. Деталь №10 - скоба (51 71 1 933 759). Не використовується. Деталь №11 - повітрозабірник для рестайлінгових автомобілів. В даному випадку не використовується. Деталь №12 - клейка стрічка 15X15 (51 13 1 916 525) - 2 шт. Ущільнювач решіток. Я вирізав їх з аналогічного матеріалу, бо їх ціна зависока, як на мене. Деталь №13...15 - повітрозабірник та його кріплення для рестайлінгових автомобілів. В даному випадку не використовується. Вставляємо по три скоби на верхні решітки. Хоча, в ETK чомусь вказано 8 штук - це помилка. Та щільно защьолкуємо решітки в отвори для подачі повітря до салонного обігрівача. Права решітка. Ліва решітка має отвір для лівого склоочисника. Для праворульних автомобілів - навпаки, отвір в правій решітці. До речі, решітка одночасно виконує і роль декоративної кришки для осі склоочисника. Кришку довелось зняти, бо решітка не ставала на своє місце. А ця кришка використовується тільки для центральної осі склоочисника. Даремно я шукав ще одну Верхні вентиляційні решітки встановлено. Встановлюємо середню решітку. По низу вона просто своїми гачками зачіплюється за край фартука, а по верху штифтом стає у спеціальний отвір. Зверху фіксуємо двома скобами (№6). Під скоби я поклеїв прозору захисну плівку, щоб скобами не обдирати фарбу. Приклеюємо ущільнювачі (№12) на бічні решітки. Форсунки омивача фар вже встановлені на решітки. Вставляємо кліпси (№5) в спеціальні отвори в передньому фартуці. Витягуємо шланг омивача фар. Підключаємо шланг до форсунки омивача фар. Встановлюємо та вирівнюємо решітку. Прикручуємо її двома саморізами (№4) знизу. Зверху фіксуємо трьома скобами (№6), - над кожною фарою, та біля середньої решітки. Під скоби я поклеїв прозору захисну плівку, щоб скобами не обдирати фарбу. Аналогічно і з правою решіткою. Декоративні решітки встановлено. Тепер я можу встановити щітки очисника фар, про які писав вже раніше. Ліворуч Праворуч Нарешті, передня частина повністю зібрана! Красива мордаха! Мені подобається! Залишилось встановити бампери. Але спершу потрібно їх ще пофарбувати. Раніше вони були чорні, але в оригіналі в пакеті "Shadow line" вони були пофарбовані в колір кузова. P.S. Я мало не забув важливу дату! Дата виробництва 1984-11-02 У моєї E30 ювілей - 40 років! Тепер це справжній "oldtimer"! В подарунок їй, як раз, буде установка обвісу BBS - в ньому бабця, виглядає молодшою та красивішою! )) Та й мордаха вельми симпатична вийшла! )) |
7
: 14 Ноября 2024, 16:12:23
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_176_Установка обвісу BBS (ч.4) - передній фартук
В розділі про протитуманні фари я вже писав і показував, що фари встановлюються не в заводські рамки, а прямо в фартук BBS. Отже, тепер встановлюю фартук разом з протитуманними фарами. По аналогії із заднім фартуком, я поклеїв гумовий ущільнювач в місцях прилягання до металевого фартука. Кріпитися буде теж аналогічно - нержавіючими болтиками в різьбові заклепки, які були встановлені ще до фарбування машини. Фартук довго лежав і трохи вигнувся, то ж довелось прогрівати його промисловим феном та трохи вирівняти. В цьому "плюс" цього матеріалу - він хоч і втрачає форму, якщо довго лежить і провисає, але при не великому нагріванні дуже легко відновлює свою форму. Різьбові заклепки - по дві з кожного боку. По дві біля кожного лонжерону, та одна по центру. Спочатку прикрутив по центру, а потім в кожен бік, притискаючи та підгинаючи фартук. З торця колісної арки фіксуємо одним саморізом. З внутрішнього боку саморіз закрив бутил-каучуком, щоб менше ржавіло. Готово. Після установки нижнього пластикового захисного щитка, нижній край фартука ще буде прикручений до нього. А тепер нюанс із буксирувальними петлями. Якщо ви помітили, то дизайнери BBS вирішили, що достатньо буде лише однієї буксирувальної петлі праворуч, тому ліворуч закрили її наглухо! А праворуч залишили великий виріз напроти петлі. Чесно кажучи, я не дуже розумію, як тепер користуватися цією петлею... побачимо... Звісно, що була передбачена кришка для цього вирізу. Але у мене її не було, тому довелось робити її самому. На допомогу прийшов 3D-друк. З третьої спроби я підібрав потрібний розмір. Доволі не погано вийшло. І тут саме цікаве - кріплення цієї кришки. Колись давно, коли я купив перший такий фартук BBS, то там був такий же виріз для петлі, а по його боках були приклеєні застібки-липучки! На фото з інету на машинах такого вирізу не було. Ото "колхоз", - мабуть хтось сам вирізав дирку, а потім закрив її щитком на липучках. Так тоді я подував! )) І вирішив зробити більш акуратно. Заклеїв ту дирку, і вставив туди оригінальну маленьку квадратну заглушку з переднього бампера. Буксирувальну петлю зрізав, і приварив замість неї велику гайку, та зробив різьбовий гак для буксирування - як на рестайлінгових машинах. Користуватися цим було дуже зручно. І виглядало це доволі добре, - не помітно, наче так і повинно було бути. Потім я купив ще один такий фартук BBS, в значно кращому стані, і для машин з масляним радіатором (з додатковими прорізами по центру). І яке ж було моє здивування, коли я побачив на ньому точно такий же виріз для петлі і застібки-липучки по його боках! ))) Щось тут не так, подумав я, і почав шукати фото в інеті. )) І одного разу я побачив в продажу на ібеї новий такий фартук BBS. І на ньому такий же виріз і застібки-липучки! )) НОВИЙ! Я навіть те фото зберіг! ) Тобто, це таке просте і не стандартне заводське рішення! )) Хоча і виглядає "колхозно"! )) До речі, на фото видно, як фартук деформується при не правильному тривалому зберіганні. На щастя, при нагрівання він легко вирівнюється. Це вже з власного досвіду. Ще один нюанс - на фото видно пакет з кріпленням. А в пакеті - чорні саморізи і стяжки! )) Мабуть тоді ніхто дуже не переймався тим кріпленням та всякими різьбовими заклепками, кліпсами та затискачами - все просто та дешево - на саморізах! )) Отже, я довго сумнівався - зробити заглушку так само і на цьому фартуці, чи залишити все, як було задумано дизайнерами BBS... Вирішив залишити все, як було із заводу. ) Під час зварювальних робіт повернули праву буксирувальну петлю. Але мабуть зробили її трохи коротшою, тому користуватися нею буде складно... Застібки-липучки, навіть в колір машини ) Наче нормально тримається. І виглядає добре. Отже передній фартук BBS встановлено. Відповідно і весь кіт BBS встановлено. Окрім заднього спойлера. Спойлер в мене залишиться Breyton, - він мені більше подобається. Але, якщо знайду спойлер BBS, то куплю для повного комплекту. P.S. І ще про саморізи! )) На моєму старому фото вище, встановлені накладки на пороги BBS, але з більш раннього комплекту. Як видно, вони прикручені до кузова просто саморізами. Мене часто критикували за це, та робили мені зауваження, що це "колхоз" і т. п. Але, на тому ж ібеї я знайшов фото такого ж НОВОГО комплекту. З інструкцією по кріпленню. І що ми там бачимо? Кріплення на саморізи! )) І саморізи в комплекті! Точно такі, як я зараз використовував для затискачів. ) Отже, кріплення обвісів тих часів на саморізи, - то не "колхоз", а " oldschool"! ))) |
8
: 14 Ноября 2024, 12:23:49
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_175_Установка обвісу BBS (ч.3) - накладки на пороги
А поки що, продовжу установку обвісу BBS - накладки на пороги. Для кріплення накладок використовується спеціальна пластикова планка. Вона прикручується до кузова, і в її паз вставляється накладка порога. Додатково для фіксації та герметизації я поклеїв на планку бутил-каучукову стрічку. Як я вже казав, - для кріплення обвісу, ще до фарбування машини, я встановив нержавіючі різьбові заклепки. Прикрутив планку до них нержавіючими болтиками. Перша примірка, - наче нормально, можна приклеювати. Приклеюємо накладку до планки на герметик. Встановлюємо на герметик задню маленьку накладку на колісну арку. З торця фіксуємо саморізами. Передня частина накладок прикручується до переднього крила. Також фіксується саморізами на торці колісної арки. Лише після цього можна встановлювати передню накладку на крило. Вона вставляється в пази в накладці порога, та закриває його кріплення до крила. Важливо відразу змити залишки герметика зі стиків до його висихання. Потрібно багато ганчірок. Готово. Саморізи замінив на чорні, щоб було не так помітно ) З внутрішнього боку закрив їх бутил-каучуком, щоб менше ржавіло. Верхній стик накладок виглядає доволі акуратно. В задній частині суттєве розширення. Miniwidebody Нижнє кріплення цих накладок BBS абсолютно аналогічне до кріплення оригінальних заводських накладок M-Technic I. Можливо, що для нього використовувались оригінальні пластикові затискачі (51 71 1 933 125), або щось дуже схоже. В моєму комплекті нижнього кріплення не було, тому я заміряв розміри, та зробив ескіз затискача. По ньому мій товариш зробив 3D модель та надрукував їх на принтері. Всього потрібно 8 штук. Саморізи 4.2x19 та шайби я використовував з нержавіючої сталі. Встановлюємо затискач на внутрішнє металеве ребро порогу, та прикручуємо до нього накладку. Саморіз проходить під металевим ребром і притискає накладку до порога. В задній частині ще два таких затискача - всього по 4 штуки на кожну сторону. Накладки порогів BBS вирівнялись і тепер повністю закріплені. Залишилось встановити тільки передній фартук BBS. P.S. А з молдингами поки що не знаю як бути. Спочатку вони заважали встановити накладки, а тепер накладки заважають встановити молдинги... Отакеот! ) |
9
: 12 Ноября 2024, 21:46:51
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Сам жду! ))
|
10
: 12 Ноября 2024, 16:38:00
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
С нетерпением ждём!!!!!))))
|