Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 388210 раз)

0 Пользователей и 12 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +624/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4069
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1215 : 07 Ноября 2024, 13:46:21 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_173_ЕТК_11_Двигун. Випускний колектор

    На цьому місці повинен був би бути запис про "тюнінг"! )) Але його не буде.
    Якщо пам'ятаєте, то я вже писав, що купив новий красивий та блискучий рівнодовгий випускний колектор Turbo Works, з нержавіючої сталі - наче б то, це китайська копія Supersprint...


    І він наче б то, навіть, більш-менш нормально став на двигун... майже нормально...  )


    Але перша його примірка на двигун, вже встановлений на машині, показала зовсім інше!


    Це максимум, як я зміг його запхнути туди! )))




    Його труби упирались в лонжерон, в трубки масляного фільтра, одна в одну, та в КПП.


    X-пайп, що був в комплекті, при цьому також ніяк не можна було встановити.




    Хоча, якби воно влізло, то виглядало б красиво! ;)


    Звісно, що при великому бажанні, можна було б той колектор порізати, заново погнути, потім поварити, і врешті решт, таки запхнути! Але в мене не було такого ні бажання, ні можливості. Тому я його продав.
    До речі, в одноклубника була точнісінько така ж історія з таким же колектором. Але я чув , що на E34 з M20 він якось таки стає.
    Отже, від китайського "тюнінга" довелось відмовитись! Та й таке!... :)
    Поки що буду встановлювати заводські колектори, а далі побачимо... ;)

    Випускний колектор




    Деталь №1 - випускний колектор передній (11 62 1 710 834) - 1 шт.
    Деталь №2 - різьбова пробка CM8X1 (07 11 9 919 210) - 2 шт.
    Деталь №3 - ущільнююче кільце A8X11,5-AL (07 11 9 963 041) - 2 шт.

    Деталь №4 - випускний колектор задній (11 62 1 710 825) - 1 шт.
    Деталь №5 - гайка M8 (11 62 1 711 954) - 12 шт. Мідна гайка FEBI 03687.

    Деталь №6 - ущільнююча прокладка з теплозахисним екраном (11 62 1 723 655) - 2 шт. Я використовую ELRING 495900.


    Деталь №7 - установочний штифт M10X40 (11 62 1 716 870) - 6 шт.
    Деталь №8 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 717) - 2 шт. Я використовую FEBI 01610.
    Деталь №9 - гайка M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Мідна гайка TRUCKTEC 0839054.


    Колектори були відпісочені та пофарбовані термостійкою цинковою фарбою.
    Закручуємо різьбові пробки (№2) з ущільнюючими кільцями (№3) у спеціальні отвори на колекторах. Я не впевнений, але десь читав, що ці отвори використовуються для замірів показників CO2 у випускних газах двигуна. А от для чого потрібні ще по два отвори з різьбою - я не знаю. Якщо хтось знає, підкажіть, будь-ласка.
    Шпильки (№7) з колекторів не було сенсу викручувати. Тому вони вже встановлені на колектори - надіваємо на них прокладки (№8) та накручуємо гайки (№9).


    Надіваємо на шпильки прокладки з теплозахисними екранами (№6), встановлюємо та прикручуємо колектори мідними гайками (№5).


    Попередньо шпильки були оброблені мідним мастилом.


    Випускні колектори встановлені. Тепер я можу встановлювати випускну систему.

    P.S.
    А як же "тюнінг"?! - скажете ви... ))
    Якось так. ;)


    Звісно, не так красиво, як блискучий китай :) За те, -  все стало ідеально рівно!
    Справжній "oldschool" для BMW E30 з M20 - Sebring.


    Саме такі рівнодовгі колектори встановлювались на BMW E30 AC Schnitzer.
    Зараз він виглядає не дуже привабливо, але я сподіваюсь, що мені вдасться його реанімувати! Про це пізніше буде окремий запис. Тоді вже буду щось думати і про нову вихлопну систему з красивим звуком... А поки що все залишиться, як було раніше.
    « Последнее редактирование: 07 Ноября 2024, 13:48:09 от The_Glory »
    Записан

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1216 : 07 Ноября 2024, 15:03:44 »
  • 0
  • 0

  • Сочувствую по поводу выхлопа. Хотя кроме красоты вряд ли что-то радикально изменилось бы. И вообще, по моему скромному опыту тюнинх практически всегда заканчивается "подгонкой по месту" с помощью болгарина и сварки. Лучше заводского очень мало что есть))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1217 : 07 Ноября 2024, 15:15:33 »
  • 1
  • 0

  • Згоден.  Та я то не дуже то й розстроївся! ) А коли випадково знайшовся Себрінг, то навіть зрадів! )) Олдскул тюнінг наче норм стає ;)

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1218 : 07 Ноября 2024, 21:05:42 »
  • 0
  • 0

  • Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1219 : 08 Ноября 2024, 07:50:02 »
  • 0
  • 0

  • Нужно ехать к Коршуну.... Там бы сделали всё четенько.... Но....
    Щоб його туди запхнуть, то треба там все порізать переварить заново, - робота буде коштувать більше, ніж той колектор. А в результаті вийде якийсь франкенштейн весь в зварних швах - така собі красота ) хіба що термобинтом тоді замотать ))
    Коротше, я так вирішив, що воно того не варто.
    Тим більше, що ориг Себрінг, круче ніж китай )) І стає добре, тільки треба його підмарафетить трохи )
    А в Одесу я і просто так би з'їздив би із задоволенням! ) Але ж... але...
    « Последнее редактирование: 08 Ноября 2024, 07:51:38 от The_Glory »
    Записан

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1220 : 08 Ноября 2024, 10:33:47 »
  • 0
  • 0

  • Да всё правильно... Это я так... Я думал там не всё так печально, но увы... На драйве как-то читал про этот коллектор, так там проблема была только возле икс пайпа.... Может конечно там был другой коллектор
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1221 : 12 Ноября 2024, 13:48:28 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_174_ЕТК_13_Клапани, трубопроводи системи впуску

    Щоб, нарешті, завершити зборку двигуна, потрібно встановити паливні форсунки.
    Отже, повертаємось до розділу ETK
    Підготовка та регулювання робочої суміші

    Останній підрозділ
    Клапани, трубопроводи системи впуску




    Деталь №1 - розподільча магістраль (13 53 1 717 073) - 1 шт.
    Деталь №2 - болт M6X12 (07 11 9 913 442) - 4 шт. Кріплення розподільчої магістралі.
    Деталь №3 - форсунка BOSCH (13 64 1 734 776) - 6 шт. Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.
    Деталь №4 - кільце круглого перерізу 7,52X3,53 (13 64 1 730 767) - 13 шт. Я використовую гумові кільця BOSCH 1 280 210 752. По 2 шт. на кожну форсунку і 1 шт. на регулятор тиску палива.
    Деталь №5 - скоба (13 53 1 274 729) - 6 шт. Для фіксації форсунок в розподільчій магістралі.

    Деталь №6 - регулятор тиску 3,0BAR (13 53 1 711 541) - 1 шт.

    Деталь №7 - болт з шайбою M6X12 (07 11 9 915 033) - 2 шт. Кріплення регулятора тиску палива.
    Деталь №8 - вакуумний шланг Schwarz 3,5X1,8 (11 72 7 545 323) - 1 шт.
    Деталь №9 - паливний шланг 32MM-210MM (13 31 1 288 284) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
    Деталь №10 - з'єднувальний елемент (13 31 1 713 470) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.
    Деталь №11 (№14) - амортизатор пульсації палива, не використовується. Встановлювався тільки на Jetronic. На Motronic їх почали встановлювати біля паливного насосу, - я про них писав у відповідному розділі. Замість нього і встановлюється деталь №10.
    Деталь №12 - паливний шланг 561MM-920MM (13 31 1 722 565) - 1 шт. Замість фасонних шлангів я використовую суцільні шланги Gates 8х13мм. Я про них вже писав раніше в розділах про паливну систему.
    Деталь №13 (№15) - аналогічний паливний шланг, але він чомусь не вказаний в ETK.
    Деталь №16 - хомут (07 12 9 952 104) - 4 шт. Якщо використовувати штатні з'єднувальні елементи, то потрібно 10 таких хомутів. Як я вже казав, - не бачу в цьому сенсу. Тому в мене іх тільки чотири, а два з них вже встановлені раніше разом з паливними шлангами подачі та обратки.
    Деталь №17 - тримач провода (61 13 8 380 213) - 1 шт.

    Деталь №18 - кронштейн паливного шланга (13 31 1 714 455) - 1 шт. Аналогічний до №17, але з металевим кронштейном для кріплення.
    Деталь №19 - корпус роз'єма 2-POL (12 52 1 706 121) - 6 шт. Роз'єм паливних форсунок, сірого кольору на 2 піна. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
    Деталь №20 - захисний ковпачок L=12,5MM (61 13 1 358 330) - 6 шт. Гумовий захисний ковпачок для роз'ємів паливних форсунок. Я про це писав в розділі про моторну проводку.
    Деталь №21 - з'єднувальна деталь (13 31 1 709 577) - 1 шт. Використовується для з'єднання двох фасонних шлангів. В моєму випадку не використовується, так як я не бачу сенсу розрізати цільний паливний шлаг, заради того, щоб потім його з'єднувати на хомутах.

    Отже, почнемо з форсунок. Вони декілька років лежали в коробці, тому перед установкою їх потрібно було перевірити та почистити.


    Спочатку зовні.




    А потім на спеціальному стенді для промивки форсунок. Для цього я купив ремкомплект форсунок. В нього входять гумові кільця, пластикові шайби, накінечники та фільтри. Гумові кільця BOSCH 1 280 210 752 купив раніше, окремо.


    Номер ремкомплекту на фото.


    Після заміни фільтрів, промивки, та заміни ремкомплекту форсунки готові до установки.






    Паливні форсунки BOSCH 280 150 715.




    Форсунки щільно вставляються в розподільчу магістраль та фіксуються скобою. Скоба стає в нижній паз на корпусі форсунки. Верхні пази, можливо, використовуються на якихось інших автомобілях.


    Перед установкою потрібно змастити гумові кільця.


    Форсунки встановлені на магістраль.




    Фіксація форсунок скобами.




    Читав в інтерненті, що для того, щоб встановити розподільчу магістраль з форсунками, то потрібно знімати впускний колектор, клапанну кришку, або щось там підпилювати на них... Мене така перспектива лякала до усрачки! ))) Але, дурня все це!
    Для установки магістралі з форсунками достатньо зняти кронштейн впускного колектора та шланг вентиляції картера. Потім заводимо магістраль з передньої частини під колектор, та акуратно просовуємо її назад. При цьому, форсунки повинні бути розташовані горизонтально в бік лівого крила. Коли магістраль повністю зайшла під колектор повертаємо її на 90 градусів і встановлюємо форсунки в отвори колектора. Також не забуваємо перед усановкою змастити гумові кільця. Не дуже зручно, але все нормально стало на своє місце.


    Прикручуємо магістраль чотирма болтами до колектора.




    Підключаємо моторну проводку до форсунок, відповідно до довжини проводів. До речі, в більш пізніх варіантах проводка та роз'єми форсунок змонтовані в одну пластикову планку, і є окремою частиною моторної проводки.


    В мене це окремі роз'єми на кожну форсунку.


    Прикручуємо назад кронштейн впускного коектора та шланг вентиляції картера.


    Прикручуємо до магістралі регулятор тиску палива, та підключаємо його шланг до колектора.




    З іншого боку підключаємо до регулятора паливний шланг обратки.


    Фіксуємо шланг тримачем (№17) до корпусу повітряного фільтра - не впевнений, що так було із заводу, але іншого місця для нього я не знайшов.


    Аналогічним тримачем, але з металевим кронштейном (№18) фіксуємо шланг подачі палива до кріплення головного циліндру гальм. Я його встановив раніше, разом з вакуумним підсилювачем гальм.


    Там же шланги подачі та обратки з'єднав між собою спеціальним хомутом - я про це вже писав недавно.
    Шланг подачі підключаємо на вхід розподільчої магістралі.


    Як я вже казав - замість декількох окремих оригінальних шлангів, я використовував цільні шланги, без додаткових з'єднань - я думаю, що так буде надійніше і безпечніше для паливної системи.


    Паливні форсунки встановлені та підключені.


    Ну що ж, тепер двигун повністю зібраний і готовий до пробного запуску.












    Майже готовий. Потрібно ще замінити мастило, та залити антифриз. Ну і встановити вихлопну систему.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1222 : 12 Ноября 2024, 16:38:00 »
  • 0
  • 0

  • С нетерпением ждём!!!!!))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1223 : 12 Ноября 2024, 21:46:51 »
  • 0
  • 0

  • Сам жду! ))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1224 : 14 Ноября 2024, 12:23:49 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_175_Установка обвісу BBS (ч.3) - накладки на пороги

    А поки що, продовжу установку обвісу BBS - накладки на пороги.






    Для кріплення накладок використовується спеціальна пластикова планка.


    Вона прикручується до кузова, і в її паз вставляється накладка порога. Додатково для фіксації та герметизації я поклеїв на планку бутил-каучукову стрічку.

     
    Як я вже казав, - для кріплення обвісу, ще до фарбування машини, я встановив нержавіючі різьбові заклепки. Прикрутив планку до них нержавіючими болтиками.




    Перша примірка, - наче нормально, можна приклеювати.




    Приклеюємо накладку до планки на герметик. Встановлюємо на герметик задню маленьку накладку на колісну арку. З торця фіксуємо саморізами.


    Передня частина накладок прикручується до переднього крила.




    Також фіксується саморізами на торці колісної арки.


    Лише після цього можна встановлювати передню накладку на крило. Вона вставляється в пази в накладці порога, та закриває його кріплення до крила.








    Важливо відразу змити залишки герметика зі стиків до його висихання. Потрібно багато ганчірок.
    Готово.








    Саморізи замінив на чорні, щоб було не так помітно ) З внутрішнього боку закрив їх бутил-каучуком, щоб менше ржавіло.




    Верхній стик накладок виглядає доволі акуратно.


    В задній частині суттєве розширення. Miniwidebody :)


    Нижнє кріплення цих накладок BBS абсолютно аналогічне до кріплення оригінальних заводських накладок M-Technic I. Можливо, що для нього використовувались оригінальні пластикові затискачі (51 71 1 933 125), або щось дуже схоже. В моєму комплекті нижнього кріплення не було, тому я заміряв розміри, та зробив ескіз затискача.


    По ньому мій товариш зробив 3D модель та надрукував їх на принтері. Всього потрібно 8 штук.
    Саморізи 4.2x19 та шайби я використовував з нержавіючої сталі.


    Встановлюємо затискач на внутрішнє металеве ребро порогу, та прикручуємо до нього накладку.




    Саморіз проходить під металевим ребром і притискає накладку до порога.


    В задній частині ще два таких затискача - всього по 4 штуки на кожну сторону.
    Накладки порогів BBS вирівнялись і тепер повністю закріплені.




    Залишилось встановити тільки передній фартук BBS.

    P.S.
    А з молдингами поки що не знаю як бути. Спочатку вони заважали встановити накладки, а тепер накладки заважають встановити молдинги... Отакеот! )
    « Последнее редактирование: 14 Ноября 2024, 12:36:16 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1225 : 14 Ноября 2024, 16:12:23 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_176_Установка обвісу BBS (ч.4) - передній фартук

    В розділі про протитуманні фари я вже писав і показував, що фари встановлюються не в заводські рамки, а прямо в фартук BBS. Отже, тепер встановлюю фартук разом з протитуманними фарами.
    По аналогії із заднім фартуком, я поклеїв гумовий ущільнювач в місцях прилягання до металевого фартука. Кріпитися буде теж аналогічно - нержавіючими болтиками в різьбові заклепки, які були встановлені ще до фарбування машини.




    Фартук довго лежав і трохи вигнувся, то ж довелось прогрівати його промисловим феном та трохи вирівняти. В цьому "плюс" цього матеріалу - він хоч і втрачає форму, якщо довго лежить і провисає, але при не великому нагріванні дуже легко відновлює свою форму.


    Різьбові заклепки - по дві з кожного боку.


    По дві біля кожного лонжерону, та одна по центру.


    Спочатку прикрутив по центру, а потім в кожен бік, притискаючи та підгинаючи фартук.




    З торця колісної арки фіксуємо одним саморізом. З внутрішнього боку саморіз закрив бутил-каучуком, щоб менше ржавіло.


    Готово.




    Після установки нижнього пластикового захисного щитка, нижній край фартука ще буде прикручений до нього.

    А тепер нюанс із буксирувальними петлями. Якщо ви помітили, то дизайнери BBS вирішили, що достатньо буде лише однієї буксирувальної петлі праворуч, тому ліворуч закрили її наглухо!


    А праворуч залишили великий виріз напроти петлі.


    Чесно кажучи, я не дуже розумію, як тепер користуватися цією петлею... побачимо... Звісно, що була передбачена кришка для цього вирізу. Але у мене її не було, тому довелось робити її самому. На допомогу прийшов 3D-друк. З третьої спроби я підібрав потрібний розмір.




    Доволі не погано вийшло.


    І тут саме цікаве - кріплення цієї кришки.
    Колись давно, коли я купив перший такий фартук BBS, то там був такий же виріз для петлі, а по його боках були приклеєні застібки-липучки! На фото з інету на машинах такого вирізу не було. Ото "колхоз", - мабуть хтось сам вирізав дирку, а потім закрив її щитком на липучках. Так тоді я подував! )) І вирішив зробити більш акуратно. Заклеїв ту дирку, і вставив туди оригінальну маленьку квадратну заглушку з переднього бампера. Буксирувальну петлю зрізав, і приварив замість неї велику гайку, та зробив різьбовий гак для буксирування - як на рестайлінгових машинах. Користуватися цим було дуже зручно.


    І виглядало це доволі добре, - не помітно, наче так і повинно було бути.


    Потім я купив ще один такий фартук BBS, в значно кращому стані, і для машин з масляним радіатором (з додатковими прорізами по центру). І яке ж було моє здивування, коли я побачив на ньому точно такий же виріз для петлі і застібки-липучки по його боках! )))

    Щось тут не так, подумав я, і почав шукати фото в інеті. )) І одного разу я побачив в продажу на ібеї новий такий фартук BBS. І на ньому такий же виріз і застібки-липучки! )) НОВИЙ! Я навіть те фото зберіг! )


    Тобто, це таке просте і не стандартне заводське рішення! )) Хоча і виглядає "колхозно"! ))
    До речі, на фото видно, як фартук деформується при не правильному тривалому зберіганні. На щастя, при нагрівання він легко вирівнюється. Це вже з власного досвіду.

    Ще один нюанс - на фото видно пакет з кріпленням. А в пакеті - чорні саморізи і стяжки! ))


    Мабуть тоді ніхто дуже не переймався тим кріпленням та всякими різьбовими заклепками, кліпсами та затискачами - все просто та дешево - на саморізах! ))

    Отже, я довго сумнівався - зробити заглушку так само і на цьому фартуці, чи залишити все, як було задумано дизайнерами BBS... :)
    Вирішив залишити все, як було із заводу. )


    Під час зварювальних робіт повернули праву буксирувальну петлю. Але мабуть зробили її трохи коротшою, тому користуватися нею буде складно...


    Застібки-липучки, навіть в колір машини )


    Наче нормально тримається.


    І виглядає добре.


    Отже передній фартук BBS встановлено.






    Відповідно і весь кіт BBS встановлено.
    Окрім заднього спойлера. Спойлер в мене залишиться Breyton, - він мені більше подобається. Але, якщо знайду спойлер BBS, то куплю для повного комплекту.

    P.S.
    І ще про саморізи! )) На моєму старому фото вище, встановлені накладки на пороги BBS, але з більш раннього комплекту. Як видно, вони прикручені до кузова просто саморізами. Мене часто критикували за це, та робили мені зауваження, що це "колхоз" і т. п.
    Але, на тому ж ібеї я знайшов фото такого ж НОВОГО комплекту.


    З інструкцією по кріпленню.


    І що ми там бачимо? Кріплення на саморізи! )) І саморізи в комплекті! Точно такі, як я зараз використовував для затискачів. )


    Отже, кріплення обвісів тих часів на саморізи, - то не "колхоз", а " oldschool"! )))
    « Последнее редактирование: 14 Ноября 2024, 16:14:02 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1226 : 19 Ноября 2024, 11:57:31 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_177_ЕТК_51_Оснащення кузова. Декоративна решітка

    Повертаємось до розділу ETK
    Оснащення кузова

    Нарешті, я можу встановити декоративні решітки.
    Декоративна решітка




    Деталь №1 - декоративна решітка середня  - 1 шт. Буває трьох типів:
    Решітка для кондиціонера (51 13 1 945 877) - з прорізами на всю висоту решітки. Для машин з кондиціонером, або для країн з тропічним кліматом.
    Стандартна решітка (51 13 1 884 350) - з прорізами не на всю висоту решітки.
    Зимова решітка (51 13 1 916 504) - "глуха" решітка, без прорізей. Для зимової експлуатації, або для країн з холодним кліматом.

    У мене є всі три типи, але зараз буду встановлювати решітку для кондиціонера. Також в мене є ще один варіант "афтемаркет" - решітка KAMEI, про неї може напишу пізніше.
    Всі типи решіток в оригіналі були тільки хромовані, навіть у пакеті "Shadow line". Але я давно зробив собі чорну решітку та в колір кузова. Відповідно, і тепер пофарбував одну в колір кузова. Чорною буде решітка KAMEI. Буду міняти їх під настрій, разом з кільцями фар! ;)
    Зимова решітка тепер не згодиться, - зимою ця машина їздити не буде. Буде просто для колекції.


    Деталь №2 - декоративна решітка ліва (51 13 1 876 091) - 1 шт.
    Деталь №3 - декоративна решітка права (51 13 1 876 092) - 1 шт.
    В залежності від року випуску та моделі мотору ліва та права решітки мають різну форму та розміри прорізей. Після рестайлінгу мають додатковий виріз зверху для доступу до ламп габаритних вогнів. Для ринку США решітки мають додаткові вирізи у верхньому ребрі для заміни ламп-фар.
    Деталь №4 - саморіз ST3,9X13 (07 14 7 202 502) - 4 шт. Кріплення бічних решіток, - по два штуки на ліву та праву решітки.
    Деталь №5 - накінечник 12X6,3 (51 13 1 840 154) - 4 шт. Кліпса для кріплення бічних решіток, - по два штуки на ліву та праву решітки.
    Деталь №6 - скоба (51 13 1 872 146) - 8шт. Верхнє кріплення бічних та середньої решіток.

    Деталь №7 - декоративна решітка ліва (51 13 1 904 571) та права (51 13 1 904 572) - 2 шт. Верхні вентиляційні решітки.
    Деталь №8 - скоба (51 13 1 904 575) - 6 шт. Кріплення верхніх вентиляційних решіток.
    Деталь №9 - заглушка отвору для протитуманної фари ліва (51 71 1 933 767) та права (51 71 1 933 768) - 2 шт. До 85 року заглушки пластикові, а з 85 по 87 роки металеві. Не взаємозамінні. В моєму випадку не використовуються, так як встановлені протитуманні фари.
    Деталь №10 - скоба (51 71 1 933 759). Не використовується.
    Деталь №11 - повітрозабірник для рестайлінгових автомобілів. В даному випадку не використовується.
    Деталь №12 - клейка стрічка 15X15 (51 13 1 916 525) - 2 шт. Ущільнювач решіток. Я вирізав їх з аналогічного матеріалу, бо їх ціна зависока, як на мене.
    Деталь №13...15 - повітрозабірник та його кріплення для рестайлінгових автомобілів. В даному випадку не використовується.

    Вставляємо по три скоби на верхні решітки. Хоча, в ETK чомусь вказано 8 штук - це помилка.


    Та щільно защьолкуємо решітки в отвори для подачі повітря до салонного обігрівача. Права решітка.


    Ліва решітка має отвір для лівого склоочисника. Для праворульних автомобілів - навпаки, отвір в правій решітці.


    До речі, решітка одночасно виконує і роль декоративної кришки для осі склоочисника. Кришку довелось зняти, бо решітка не ставала на своє місце. А ця кришка використовується тільки для центральної осі склоочисника. Даремно я шукав ще одну :)


    Верхні вентиляційні решітки встановлено.


    Встановлюємо середню решітку. По низу вона просто своїми гачками зачіплюється за край фартука, а по верху штифтом стає у спеціальний отвір.


    Зверху фіксуємо двома скобами (№6). Під скоби я поклеїв прозору захисну плівку, щоб скобами не обдирати фарбу.


    Приклеюємо ущільнювачі (№12) на бічні решітки. Форсунки омивача фар вже встановлені на решітки.


    Вставляємо кліпси (№5) в спеціальні отвори в передньому фартуці. Витягуємо шланг омивача фар.


    Підключаємо шланг до форсунки омивача фар.


    Встановлюємо та вирівнюємо решітку. Прикручуємо її двома саморізами (№4) знизу.


    Зверху фіксуємо трьома скобами (№6), - над кожною фарою, та біля середньої решітки. Під скоби я поклеїв прозору захисну плівку, щоб скобами не обдирати фарбу.


    Аналогічно і з правою решіткою.


    Декоративні решітки встановлено. Тепер я можу встановити щітки очисника фар, про які писав вже раніше.
    Ліворуч


    Праворуч


    Нарешті, передня частина повністю зібрана!


    Красива мордаха! Мені подобається! :)


    Залишилось встановити бампери. Але спершу потрібно їх ще пофарбувати. Раніше вони були чорні, але в оригіналі в пакеті "Shadow line" вони були пофарбовані в колір кузова.


    P.S.
    Я мало не забув важливу дату! :)

    Дата виробництва 1984-11-02

    У моєї E30 ювілей - 40 років! Тепер це справжній "oldtimer"! :)
    В подарунок їй, як раз, буде установка обвісу BBS - в ньому бабця, виглядає молодшою та красивішою! )) Та й мордаха вельми симпатична вийшла! ))

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1227 : 19 Ноября 2024, 15:43:48 »
  • 0
  • 0

  • Поздравляю с юбилеем!!!

    В своё время "ущільнювачі (№12)" мешали прикрепить реснички (так и не прикрепил, и вообще считаю аратюнингом), да выглядели обтрёпанные, как колхоз - скорее всего они уже и были самопальными. Я их отодрал. Посмотреть в ЕТК мозгов не хватило)))))
    Теперь очередное откровение)))) Вот сходу заказал только 15х20мм ширина из EDPM
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1228 : 19 Ноября 2024, 17:26:49 »
  • 0
  • 0

  • Поздравляю с юбилеем!!!

    В своё время "ущільнювачі (№12)" мешали прикрепить реснички (так и не прикрепил, и вообще считаю аратюнингом), да выглядели обтрёпанные, как колхоз - скорее всего они уже и были самопальными. Я их отодрал. Посмотреть в ЕТК мозгов не хватило)))))
    Теперь очередное откровение)))) Вот сходу заказал только 15х20мм ширина из EDPM

    Дякую! )
    Мені ціна ориг не дуже сподобалася...)  хоча, декілька років тому, вони наче ще адекватно коштували... але тоді так і не замовив. Зараз не знайшов готової стрічки потрібного розміру, то вирізав сам із залишків каучукової шумки капота )

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1229 : 21 Ноября 2024, 14:22:39 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_178_ЕТК_18_Вихлопна система (підготовка)

    Отже, настала черга зайнятися вихлопною системою. Як я вже писав раніше, - від ідеї установки китайського рівнодовгого випускного колектора Turbo Works з нержавіючої сталі довелось відмовитись, по тій причині, що він фізично не підійшов для E30.
    Також  я вже згадував, що купив оригінальний рівнодовгий випускний колектор Sebring, але потрібно його ще привести в належний стан.
    Тому я вирішив "тюнінг" відкласти до кращих часів, а поки що, встановити свою стару вихлопну систему, без змін. Просто почистити та пофарбувати її. Виглядала вона так.


    Задню частину я замінив майже одразу після купівля машини, десь в 2010-2012 році. Це був новий аналог глушника від польського виробника Polmostrov. Що я можу сказати про нього тепер - супер! Через 12-14 років він виглядає цілком достойно, практично без корозії.


    В передній частині я тоді ж вирізав каталізатор, та встановив замість нього подвійний прямоточний стронгер з нержавіючої сталі, також від польського виробника AWG. Стронгер також зберігся в чудовому стані.


    Тоді ж мені приварили гаки прямо до глушника, замість заводських хомутів, та зварили всю магістраль в одне ціле. Не знаю навіщо я тоді все це зробив... мабуть з дуру! )) Але, маємо те, що маємо.. )
    А передню частину "ремонтували" ще попередні власники машини... Гофру вони замінили на звичайну вставку з труби. Мабуть після цього, почало відривати фланці. Приварили до фланця "костилі". Після цього тріснув стик вставки з труби )) Я давно хотів з цим щось зробити, але все ніяк руки не доходили. Мій товариш, навіть, віддав мені передню частину з гофрою в доброму стані. Але вона так і лежить у мене до цих пір. Тепер може таки її заміню. А може вже потім зразу всю систему заміню.... побачимо...
    Лямбда-зонд я не зміг викрутити, та й сенсу не було. Я його тоді ставив новий, маю надію, що він ще нормально працює...


    Отже, поки що, просто чищу поверхню механічно щітками.




    Потім піскоструй


    Вже значно краще. Знайшов всього три малесеньких дірочки на зварних стиках. Заварили їх.




    Після цього обробив перетворювачем іржі, та перед фарбуванням обезжирив антисиліконом.




    Пофарбував жаростійкою цинковою фарбою в два шари.








    Майже, як нова! )

    Тепер про кріплення. До КПП, труби в мене були прикручені за допомогою якогось саморобного кронштейна. Я знайшов оригінальний кронштейн. При чому, вони різні для версії з каталізатором та без нього. У мене каталізатор був. Тому купив кронштейн саме для такого варіанту.




    Звісно, що відпісочив та оцинкував. Заразом і ще деякі деталі також.


    Заднє кріплення у мене приварене прямо до глушника. Про всяк випадок, я знайшов та купив оригінальні хомути для кріплення глушника. Але, як виявилось, вони також бувають різні для системи з каталізатором і без нього.
    Помилково я купив для системи без каталізатора.






    В ній глушник трохи менший, тому хомути стають не зовсім добре.




    Я не впевнений чи вийде на них встановити глушник, але про всяк випадок, відпісочив, погрунтував та пофарбував їх.




    І ще одна деталь - захисний щиток для лямбда-зонду (11 78 1 710 590).


    У мене його не було взагалі. Новий вже не доступний до замовлення. Як не дивно, але я не зміг його знайти в жодній з барахолок, хоча він встановлювався майже на всі E30, E32, E34... Куди вони всі поділися, я не розумію... Якщо в когось є зайвий, то я купив би. Отже, я попросив товариша заміряти його розміри, та зробив його сам з оцинкованого листа металу.
    Вийшло доволі схоже, як на мене! ;)




    Затискач використав той, що йде для фіксації задніх дренажних шлангів люка (54 12 1 874 589) - як раз у мене залишились зайві.
    Підійшло ідеально, фіксується чітко й міцно.


    Отже, вихлопна система та її кріплення готові до установки.
    Далі про установку її на автомобіль.