Технічний розділ > Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску

m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.

<< < (4/9) > >>

Anticross:
З"їздив відрегулював клапани, відповідно і прокладку клапанної кришки замінили. А також просив щоб натягнули ремінь ГРМ та замінили датчик температури на мозок(той що синій, на корпусі термостата)ю Працювати стала помітно тихіше, але шелестить все одно, по ходу форсунки. Набирати швидкість стала краще, але проблема не зникла все одно тупить і постріли. Прийшли нарешті паливні шланги і тепер я вже замінив фільтр і шланги. Бензин навіть після вільтру тік рудуватого кольору, тобто з іржею. Результат - радує, але все ще проблема є. Сильніше всього відчувається коли з повним дроселем їдеш під гору, з гори та на рівному місці не тупить. Першу хвилину після старта інколи тупить при розгоні. Якщо відпускаєш газ - то пострілів не чути. Судячи з усього, як і говорив Boris_Britva, це таки котушка. Думаю взяти якого небудь очисника паливної системи, так як після того як старий фільтр було знято і я побачив таку картину, я думаю систему трошки прогнати не завадить.

Anticross:
Замінив повітряний фільтр і почистив коробку для фільтра. Залив очисника паливної системи, той що довгограючий від лікві. По ходу таки щось дає - форсунки стали тихіше шелестіти після того як я проїхався близько 20 км. Придбав нарешті котушку bosch. Замінив. Скинув клему акума хвили на 10. Заводу - одразу один такий постріл, потім наче нормально. Сьогодні зранку якось туго завелася, але все ж таки з першого разу. Врубив першу почав їхати - таке враження що слон на багажнику сидить. За відчуттями ще гірше стало. Ботім, наче віддуплилося і попрело, але так як і раніше - тупить іноді і постріли, коли газуєш під час того як тупить. Скидав фішку з росходоміра, не вплинуло наче. Не знаю куди рити, залишилася лише лямбда та регулятор тиску.

zeny:
Блин, я уже забыл, и влом перечитывать))) Ты свечи выкручивал? Давление в топливной рамке мерял?

Anticross:
Свічки викрутив. Наче не сильно закидані, проте є такий коричнюватий наліт, ізолятор наче цілий. Проте я ж говорив що замінював їх не так вже і давно.
https://www.dropbox.com/s/ylxftg6jz3s8gwy/DSC_2126.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/4gdaa5czt78k8mf/DSC_2128.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/096uja92x31tua4/DSC_2132.jpg?dl=0

zeny:
если новое не означает что хорошое и прослужит сто лет. цвет если коричневый, это нормальная работа свечи. если все такого цвета. если нет, смотри провода, прозвони на сопротивление. Сними распределительную лапу, там глять на нагар и износ. если нет, сними переднюю крышку ремня грм, и сверяй метки. Может конечно быть еще и расходомер выделуется. при заводке может клапан холостого залипать.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии