Технічний розділ > Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску
m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.
Anticross:
Підсумую, раз все розкидано по темі:
1) Свічки викручував, всі з коричневим осадом, фотки можна глянути тут:
https://www.dropbox.com/s/ylxftg6jz3s8gwy/DSC_2126.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/4gdaa5czt78k8mf/DSC_2128.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/096uja92x31tua4/DSC_2132.jpg?dl=0
2) Котушка була встановлена нова Bosch, декілька днів тому
3) Повітряний фільтр замінено, 2 дні тому
4) Паливний фільтр замінено тиждень тому, разом з паливними шлангами
5) Клапани відрегульовані тиждень тому, відповідно замінена прокладка кришки
6) Натягнений ремінь грм(відповідно мітки теж перевірені) тиждень тому, сам ремінь і ролик пройшли трохи більше 5 тис. км.
7) Замінено датчик температури на мозок на новий тиждень тому
8) ВВ дроти нові тесла встановлювалися приблизно 5 місяців тому. Дроти з мідною жилою, не резестивні. Опір не перевіряв, мультиметр ніде взяти мультиметр.
9) Кришка розподілювача та бігунець ставилися нові фірми Beru теж пів року тому, тому фізичних ознак пошкоджень немає.
10) Замінено вакуумний шланг зі впускного колектора на регулятор тиску, десь може з місяць тому.
11) Замінено датчик положення роспредвалу тиждень тому.
Із того що не замінювалося залишилося: регулятор тиску, лямбда зонд, датчик положення дроселя, росходомір, бензонасос, сам мозок motronic, форсунки. Було б непогано знати що можна відкинути з усього цього, бо бюджет не гумовий. На скільки я розумію запалення відпадає, так як все нове.
zeny:
ну думаю пока мозг и датчик положения дроселя можно пока откинуть. хотя может и мозг.
проверяй давление в топливной рамке. и какой у тебя регулятор давления, на сколько бар? на 2.0 долен быть 2.5 бара. проверяй давление, сразу проверишь насос, клапан давления и форсунки. давление не должно падать после того как заглушиш. какого цвета форсунки? хотя лучше их все равно помыть и проверить не текут ли. еще заменить на них резиночки.
как проверять расходомер хер его знает. это не подскажу
Anticross:
Панове, а не може таке бути через забитий каталізатор ? Прийшла така думка в голову. Так як місяць-два тому сильно грівся двигун, хоча система охолодження в порядку, зараз не гріється бо температура на вулиці близько 0. А ще постійно вихлопні труби на глушаку в сажі, скільки не відмивай, а інколи і вода тече(хоча, вода скоріш за все просто конденсат).
zeny:
вода это конденсат. сажа скорее всего не сгоревший бенз.
ты точно уверен что у тебя кат? я слышал что из-за забитого ката может душиться машина, но стрелять врятли.
Anticross:
--- Цитата: zeny от 13 Октября 2015, 12:27:39 ---вода это конденсат. сажа скорее всего не сгоревший бенз.
ты точно уверен что у тебя кат? я слышал что из-за забитого ката может душиться машина, но стрелять врятли.
--- Конец цитаты ---
За каталізатор не впевнений. Лямбда одна. Але машина по тп 90 року, тобто 2-гий перехід з м20 і мотроніком, а по всім каталогам наче як вони з каталізатором йшли. Я просто і гадки не маю як воно виглядає. Але до самої банки ще якась фігня є, а не дві прямі труби.
Навигация
Перейти к полной версии