Технічний розділ > Двигун, Система впуску, Подачі палива, Охолодження, Випуску

m20b20 motronic погано заводиться, глючить тахометр.

<< < (7/9) > >>

zeny:
если лямбда стоит на одной трубе из двух. это уже не правель. если 2 трубы лямбда должна стоять между трубами. и считывать с двух данные.

Anticross:

--- Цитата: zeny от 13 Октября 2015, 15:47:38 ---если лямбда стоит на одной трубе из двух. это уже не правель. если 2 трубы лямбда должна стоять между трубами. и считывать с двух данные.

--- Конец цитаты ---
Ну так воно з заводу стоїть по ідеї, з розрахунком що суміш приблизно однакова в обох групах по 3 циліндра. Ідеально звічно Х-пайп і лямбда яка стоїть в ньому, проте тоді вона буде росташована далі і корекція буде трохи з запізненням.

zeny:
На сколько я знаю двух трубный выхлоп ставили начиная с 2.3. на 2.0 не было такого. Какой нафиг завод.

Не может смесь считываться с одной трубы. Если стоит в одной трубе лямбда, то во второй тоже должна стоять. Но это уже на более новых моторах.

На двух трубном м20 выхлопе лямбда должна стоять на штанах, после родной гофры, на одной трубе, вварена МЕЖДУ трубами, ни каких икспайпов с завода не стояло.
ВОТ!!!

Anticross:

--- Цитата: zeny от 14 Октября 2015, 13:01:16 ---На сколько я знаю двух трубный выхлоп ставили начиная с 2.3. на 2.0 не было такого. Какой нафиг завод.

Не может смесь считываться с одной трубы. Если стоит в одной трубе лямбда, то во второй тоже должна стоять. Но это уже на более новых моторах.

На двух трубном м20 выхлопе лямбда должна стоять на штанах, после родной гофры, на одной трубе, вварена МЕЖДУ трубами, ни каких икспайпов с завода не стояло.
ВОТ!!!


--- Конец цитаты ---


Нічого стверджувати не буду але по каталогу другий перехід 2 літри в мене видає 2-о трубний випуск. Ікспайпів звісно не стояло. Як воно було з заводу я не знаю, але в мене стоїть в одній трубі, і дві труби до каталізатора нічим не з"єднані. І труби я б не сказав що самопал, схожі на заводські, зайвих зварних швів не спостерігаю. P.S. Таки між двома трубами лямбда стоїть, щойно подивився. :)

Anticross:
Проблема була нарешті вирішена. Заміна лямбди на картину сильно не вплинула, справа була в бензонасосі. Поставив walbro на 255 л/год і машинка поїхала. Всім дякую за поради і допомогу. Стосовно лямбди і труб - дійсно вона стоїть між двома перед каталізатором, просто з того ракурсу що я дивився - здавалося що наче в одній.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница

Перейти к полной версии