Збірка_61. ЕТК_41_Кузов. Ручка двери Пд/запорный механизм/ключ (ч,2)Замки готові, можна їх встановлювати. То ж продовжуємо розділ
Ручка двери Пд/запорный механизм/ключПро ручки я вже писав раніше, тепер про замки.
Деталь №8 - стандартний замок в зборі з ключем, лівий (51 21 1 911 065) та правий (51 21 1 911 065). Але, як я писав в попередньому записі, при необхідності можна легко лівий замок переробити на правий і навпаки.
Деталь №9 - замок для машин з центральним замком в зборі з ключем, лівий(51 21 1 924 903).
Деталь №10 - стандартний замок, лівий (51 21 1 911 063) та правий (51 21 1 911 064).
Деталь №11 - замок для машин з центральним замком, лівий(51 21 1 924 901).
Деталь №12 - основний ключ з підсвіткою, та другий основний ключ без підсвітки. В ЕТК багато номерів в залежності від типу ключа чи його заготовки. Мій ключ із підсвіткою вже дуже зношений.
Але підсвітка в ньому працює
Я хотів замінити в ньому заготовку, але судячи по його конструкції, це не вийде зробити. Тож доведеться потім замовити новий.
А поки що всі замки переробив під другий основний ключ, який зберігся в доброму стані.
Всього в комплекті повинно бути 4 ключі:
1 - основний ключ з підсвіткою №12.
2 - основний ключ без підсвітки №12.
3 - основний ключ компактний №13. Це заготовка без пластикової накладки. Встановивши на нього контейнер з підсвіткою №26, отримуємо перший основний ключ з підсвіткою.
4 - сервісний ключ, або ключ для паркувальників valet. Підходить тільки для водійських дверей та замка запалювання. Багажник та ящик для дрібниць не відкриває.
Потрібно буде потім зібрати весь цей комплект.
Деталь №14 - головка ключа з підсвіткою (32 32 9 056 354), вже не доступна до замовлення.
Деталь №15 - лампа підсвітки 0.13W (51 21 1 935 001)
Деталь №16 - кнопка підсвітки (32 32 1 151 013)
Деталь №25 - шкіряний футляр для ключа (51 21 8 213 607). Але по цьому номеру приходить футляр вже більш нового дизайну.
Тепер деталі кріплення замків.
Деталь №17 - пластикова декоративна накладка замку (51 21 1 865 246) - 2 шт.
Деталь №18 - кронштейн пасажирського замка для машин із центральним замком (51 21 1 913 968).
Деталь №19 - фіксуюча скоба замка для машин із центральним замком (51 21 1 913 969).
Деталь №20 - фіксуюча скоба замка (51 21 1 838 035). Але візуально та конструктивно №19 та №20 ідентичні.
Деталь №21 та №24 - прокладочна шайба (51 21 1 889 459 та 51 21 1 916 536). Скоріше за все, використовується замість №18 та №23 на машинах без центрального замка.
Деталь №22 - гумова прокладка (51 21 1 889 499) - 2 шт.
Деталь №23 - кронштейн водійського замка для машин із центральним замком(51 21 1 902 291)
Деталь №27 - ремонтний комплект циліндра замка стандартного (51 21 9 556 313), та для центрального замка (51 21 9 061 343). Це повний набір деталей замка в розібраному вигляді. Я про них вже писав у попередньому записі по ремонту своїх замків.
У мене в машині є штатний центральний замок, тому установка передбачає кінцеві вимикачі для ключа. Про них я раніше згадував в розділі про центральний замок.
Починаю з пасажирського правого замка.
Замок та вимикач ставляться на кронштейн та фіксуються скобами. Для фіксації проводки використовуються дві пластикові скоби.
При повороті ключа, важіль замикає контакт
Тепер водійський лівий замок.
В моєму випадку, замість стандартної скоби №19 використовується скоба з обігрівом замка. Це додаткова опція, про неї напишу окремо.
Кріплення вимикача
Проводка фіксується спеціальною кліпсою
При повороті ключа, важіль замикає контакт
На попередньому фото видно місце для кріплення ще одного вимикача. Я приміряв його туди - стає нормально, але замок до нього не дістає.
Цікаво, для чого це зроблено...? Може були якісь інші замки ще з якимись опціями? Якщо хтось знає, поділіться, будь-ласка інформацією.
До речі, ще один важливий нюанс, пов'язаний з додатковими опціями. А саме, із штатною сигналізацією. В ній передбачений додатковий третій провод в кінцевому вимикачі для ключа. Відповідно, й на дверній проводці його роз'єм має три контакта, а не два.
У мене поки що нема вимикача з трьома контактами, тому я зробив тимчасовий адаптер з 3 на 2 контакти.
Сигналізація поки не буде "бачити" поворот ключа. До речі, куплю вимикач на 3 контакти (61 31 1 375 138).
І нарешті, встановлюємо правий замок. Теоретично все дуже просто, але робити це не дуже зручно, тому це зайняло чимало часу. До речі, вимикач довелось зняти, бо він заважав ставити фіксуючу пластину. Отже, вставляємо замок в отвір дверей, зсередини ставимо кронштейн, і в спеціальний паз вставляємо фіксуючу скобу. Скоба засовується по напрямку з переду на зад. Заходить вона дуже туго, притискаємо нею кронштейн із замком до дверей.
Встановлюємо вимикач, знову ж таки, робити це дуже не зручно.
Проводку фіксуємо пластиковими кліпсами на кронштейні та на пластиковому корпусі механізму дверного замка.
Роз'єм підключаємо до дверної проводки та фіксуємо у спеціальний тримач на дверях.
І ще одна кліпса на дверях
Місце установки тримача та кліпси
Правий замок встановлено.
Про лівий замок я писав у попередньому записі - потрібно буде замовити новий, так як мої обидва ліві зламані і не працюють. То ж поки що його не встановлював. Принцип установки аналогічний, але замість стандартної фіксуючої скоби, використовується скоба із нагрівальним елементом. Про це напишу пізніше.