Збірка_64. ЕТК_51_Оснащення кузова. Зовнішні накладки/декоративні решіткиРешта накладок розташована в іншому розділі ETK
Оснащення кузоваПідрозділ
Зовнішні накладки/декоративні решіткиНа моїй машині замість базового пакету "chrom" встановлено опційний пакет "shadow line" - відповідно всі накладки дверей мають чорний напівматовий колір. Вони були в не поганому стані, але ж краще було їх пофарбувати.
Історія з фарбуванням дуже затягнулася в часі... Спочатку я хотів це зробити самостійно, але боявся їх зіпсувати, бо маляр я не дуже хороший ). Тому купив фарбу, і віддав їх фарбувати знайомому маляру. Він довго збирався, потім захворів... пройшло декілька тижнів і я забрав накладки так і не пофарбовані. Знову хотів фарбувати сам.... але так і не наважився... потім вирішив таки зробити все нормально, і відвіз їх до того ж маляра, який фарбував мені машину. Результатом я задоволений - вигляд, як і було в оригіналі, - чорний напів-мат.
Все на стіл не поміщається, тому по частинах.
Верхні накладки даху.
Деталь №1 - чорна передня планка, ліва (51 13 1 953 065) та права (51 13 1 953 066).
Деталь №2 - чорна з'єднувальна перемичка, ліва (51 13 1 953 067) та права (51 13 1 953 068).
Деталь №3 - чорна задня планка, ліва (51 13 1 953 671) та права (51 13 1 953 672).
Деталь №4 - накладка воздуховода, ліва (51 13 1 922 331) та права (51 13 1 922 332).
Деталь №5 - гумова прокладка (51 13 1 906 969)
Деталь №6 - скоба (51 13 1 884 467) - 4 шт. на кожну сторону. З'єднує між собою деталі №3 та №4.
Деталь №7 - наконечник (51 14 1 902 279) - 1 шт. на кожну сторону. Нижнє кріплення деталі №4.
Деталь №8 - вставка (51 13 1 870 459) - по 3 шт. на кожну сторону. Кріплення деталі №4.
Деталь №9 - ущільнююча прокладка (51 13 1 904 479) - по 3 шт. на кожну сторону. Для деталі №8.
Деталь №10 - скоба (51 13 1 863 499) - по 4 шт. на кожну сторону. Кріплення деталі №1.
Кліпси №6 вставляються в отвори накладки №4, та фіксуються розпірними стержнями. Потім на них защьолкується планка №3.
З внутрішнього боку приклеюємо ущільнювач - 50 см на кожну сторону. Можна замовити оригінальний.
Але у мене була аналогічна ущільнююча смуга зі звичайного будівельного магазину - нічим не гірша і в 20 разів дешевша
Звертаю увагу на дві деталі, які не вказані в ETK - гумовий упор, та пластикова проставка на накладці. Упор зроблений з еластичної гуми чи каучуку, та приклеєний до накладки. Тому я не став його відмивати від фарби, щоб не пошкодити. Пластикова проставка вставляється в накладку та запобігає вигину скоби накладки при її установці.
На верхні краї надіваємо з'єднувальні перемички.
Кліпси №7 та №8 з прокладками №9 вставляємо в отвори на кузові.
Та акуратно защьолкуємо в них накладку.
Кліпси №10 вставляємо в передню планку №1 - в ту частину, що йде по передній стійці даху. По 4 шт. на кожну сторону, рівномірно по довжині стійки даху.
Потім планку вставляем пазом на ребро даху, і насовуємо планку спереду-назад на всю її довжину, щоб вона попала в з'єднувальну перемичку на задній планці. Передню частину защьолкуємо на стійку даху. Все це потрібно робити дуже обережно, щоб не зігнути планку.
Верхні накладки даху встановлено.
Накладки дверей передніх.
Деталь №11 - чорна передня планка, ліва (51 32 1 961 247) та права (51 32 1 961 248).
Деталь №12 - чорна передня вертикальна планка, ліва (51 32 1 876 143) та права (51 32 1 876 144).
Деталь №15 - скоба (51 32 1 874 017) - по 10 шт. на кожні двері.
Накладки дверей задніх.
Деталь №13 - чорна задня планка, ліва (51 34 1 961 273) та права (51 34 1 961 274).
Деталь №14 - чорна задня вертикальна планка, ліва (51 34 1 888 219) та права (51 34 1 888 220).
Деталь №15 - скоба (51 32 1 874 017) - по 9 шт. на кожні двері.
Встановлюємо скоби рівномірно по довжині рамки передніх дверей. Ці скоби одноразові і дуже легко ламаються, і коштують по 1 Євро за штуку - тому ставити їх треба дуже обережно.
Важливий момент - під вертикальною стійкою передніх дверей потрібно зразу встановити скобу нижньої накладки, про яку я згадував у попередніх записах про ущільнювачі скла. Інакше, потім вона не стане, так як одночасно тримає вертикальну і нижню накладки.
Встановлюємо скоби рівномірно по довжині рамки задніх дверей.
В ETK це не вказано, але всі накладки додатково фіксуються на бутилову стрічку - так було і на моїх дверях, і на донорських, і часто це видно на фото в інеті. Тому я купив бутил-каучукову стрічку і на кожну накладку клеїв по декілька коротких смужок.
Починаємо з вертикальної накладки. Заводимо в паз зовнішній край і защьолкуємо на кліпси внутрішній край накладки.
Аналогічно верхню накладку.
Тепер можна встановлювати нижню накладку, про яку я писав у розділі про ущільнювачі скла. Обережно вставляємо її у пази кліпс. До речі, нижні кліпси я забув сфотографувати.
Те ж саме на задніх дверях. Спочатку вертикальна накладка.
Верхня накладка. Дуже обережно треба защьолкувати задню частину, на "вигині Хофмайстера".
Тепер можна встановлювати нижню накладку, про яку я писав у розділі про ущільнювачі скла. Обережно вставляємо її у пази кліпс.
Накладки "shadow line" встановлено. Тепер можна ставити ущільнювачі та скло.