Збірка_72. ЕТК_41_Кузов. Одночасне замикання (доповнення).Невеличке доповнення до попереднього запису про замки.
Недавно випадково побачив в продажу кришку бака із замком, але без ключа. Не дорого, - то ж купив про всяк випадок...
Думав, що потім якось куплю ще одну, розламаю їх, і з двох кришок, якось складу одну кришку під свій ключ....так як вони ж не розбірні, в принципі...
Отримав посилку, покрутив в руках ту кришку, хотів вже пробувати її розбирати чи ламати...
А потім думаю - а раптом мій ключ підійде... Спробував - щось клацнуло... відкрилась! Я думав здалось...а ні!
Почистив, змастив її, переставив нову гумову прокладку - працює ідеально!
Іншими двома ключами не відкривається. Таке буває раз в житті, і то не у кожного! (с) Дивовижно, що ключ підійшов, враховуючи кількість можливих комбінацій замка. Отже, тепер у мене ВСІ замки під один ключ, і не прийшлось ламати кришки.
Поставив її замість своєї звичайної.
На кришці із замком є напис - "1 без вентиляції" - що це значить?
Була стандартна кришка:
Тепер кришка із замком:
Але ця кришка, на відміну від стандартної, не дуже добре фіксується у кронштейні на лючку бака, але не критично.
"Бонусом" став подвійний захист кришки бака - центральний замок і замок на кришці!
Але то більше плюс ще одна опція в комплектацію машини, а не захист ;)
До речі, мені прямо таки пощастило із замками - по хорошій ціні купив нову заготовку ключа із підсвіткою - саме таку, як збирався замовляти.
Тепер, для повного комплекту, потрібно замовити ще заготовки компактного та сервісного ключа і знайти майстра, щоб нарізав на них потрібний код, і не зіпсував заготовки! )
В того ж продавця, купив ще один оригінальний артефакт - колісні болти із замками.
Почистив, змастив - замки працюють, але нажаль, ключ тільки один, а не чотири, як має бути, і нема пластикових кришок. Ключі зроблю разом із основними ключами, а кришки може вийде надрукувати на 3D-принтері, бо окремо вони не продаються.
А от із водійським дверним замком для центрального замка проблема - моє замовлення відмінили, бо вже нема в наявності на складі... Поки що знайти його не вдалось навіть в барахолках... шукаю.
За цей час знайшов ще декілька корисних речей.
Комплект оригінальних щитків та повітряпроводів в ідеальному стані.
Я раніше вже писав про них, але тоді я купив тільки щитки - новий аналог. Так от для порівняння - в оригіналі штамповка та матеріал, значно кращий.
І повітряпроводи фіксуються в оригінальних щитках значно краще, ніж в китайських.
Разом с кришкою бака, купив оригінальну накладку під задній номер. У мене є така, але ціна була така, що було б не розумно не купити - буде про запас ;)
От навіщо було свердлити отвори? Особливо по центру... Хоча вони й закриваються номером.
І ще одна раритетна штука, яка у мене також вже є ;) Полка із шторкою.
Стан нормальний, хоча вона мені потрібна для експерименту, але про це пізніше.
Ще один "експеримент" задумав із кольором салону, але про це також напишу трохи пізніше в окремій темі.
По машині дещо зробив по салону, по кондиціонеру, чекаю деталі з гальваніки, підготував зовнішні деталі на фарбування в чорний напівмат.... Але то нема часу , то нема бажання про це все писати.... Але якось згодом напишу...