Збірка_185. ЕТК_32_Насос гідропідсилювача кермаОтже, переходимо до останнього підрозділу ETK по рульовому управлінню:
Насос гідропідсилювача кермаНарешті я купив новий насос гідропідсилювача керма. Я не впевнений, що цей насос дійсно новий, скоріше за все, він відновлений в заводських умовах. Я вибрав виробника Meyle, хоча по факту, на вигляд цей насос нічим не відрізняється від аналогічних більш дешевих варіантів.
Але виглядає досить добре. Сподіваюсь, що і працювати буде добре. )
Заявлено 120bar. Оригінальний насос був 110bar. Побачимо, як він буде качати...
Заразом я вирішив поміняти і бачок. Я ставив його колись новим, але то було дуже давно. В бачку є вбудований фільтр, тому краще його замінити. Я вибрав бачок Febi.
На кришці вказаний номер ETK (83 29 0 429 576) - Робоча рідина гідросистеми CHF 11 S. Тобто, бачок для мастила Pentosin.
Кришка звичайна.
Фільтр на вигляд аналогічний, як і в старому бачку ZF для мастила ATF.
Ще раз купив новий шланг на бачок, бо десь його загубив, чи не знаю куди він подівся.
Оскільки я використовую ATF, то встановив стару кришку на новий бачок, щоб не виникало плутанини з мастилами )
Бачки на вигляд однакові.
Я вже писав про установку бачка та шлангів, тому просто замінив старий шланг та бачок, на новий.
Новий бачок зі старою кришкою для ATF
Повертаємось до насоса. В комплекті був кронштейн кріплення, скоріш за все, він для E36. Про кронштейни кріплення я також вже писав раніше, вони вже встановлені на мотор. Але два кронштейни потрібно встановити на насос.
Відкручуємо кріплення, що було в комплекті, і встановлюємо один кронштейн в таке положення:
З іншого боку прикручуємо другий кронштейн:
Насос готовий до установки.
Комплект для установки насоса гідропідсилювача керма:
Деталь №1 - насос гідропідсилювача керма 110BAR (32 41 1 133 969). Я використовую насос Meyle (314 631 0001) 120BAR
Деталь №2 - шків (32 42 1 730 371) - 1 шт.
Деталь №3 - болт M8X12 (07 11 9 913 616) - 3 шт.
Деталь №4 - прокладочна шайба A8,4 (07 11 9 900 052) - 3 шт.
Деталь №5 - клиновий ремінь 9,5X825 (32 42 1 706 5970 - 1 шт. Я використовую ремінь Continental AVX10x825
Деталь №6 - ремкомплект насоса ZF (32 41 1 135 880), або насоса VICKERS (32 41 1 133 023). Мій оригінальний насос ZF був дуже зношений і не підлягав ремонту. Тому і був замінений на новий.
Прикручуємо шків до насоса трьома болтами.
Про шланги я також вже писав раніше. Залишилось прикрутити два штуцера до насосу. Діаметр різьби в них різний, тому шланги входу та виходу фізично не можливо переплутати.
Прикручуємо насос двома болтами до кронштейнів на двигуні. Надіваємо ремінь.
На моторний шків вже встановлений додатковий подвійний шків для насоса гідропідсилювача та компресора кондиціонера. Для насоса гідропідсилювача використовується передній шків.
Натягуємо ремінь за допомогою спеціального болта та шестерні і фіксуємо гайкою. Потім затягуємо інші болти кріплення насоса та планки для натягування.
Прикручуємо штуцер шлангу подачі від бачка, та штуцер шлангу високого тиску до рульової рейки.
Насос гідропідсилювача керма встановлено. Можна заливати мастило ATF та прокачувати систему.
АЛЕ є один нюанс!
Ось такий зазор між болтами шківа насосу та зливною пробкою радіатора...
Великий радіатор з вбудованим розширювальним бачком від M40/M42 став чудово. Але, тільки тепер з'ясувалося, що його зливна пробка опинилася прямо напроти шківа! Так залишати страшно, - щоб при вібрації двигуна шківом не зламало пробку. А що тепер робити, - я не знаю... є одна ідея, але, якщо вийде, то про це напишу наступного разу.
На цій "оптимістичній" ноті установка насоса гідропідсилювача керма призупинена!