Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 404706 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +626/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4071
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1245 : 17 Декабря 2024, 14:40:32 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_184_Додаткові опції БСК - OVERHEAT

    Я вже давно писав про те, що встановив собі топовий блок бортової системи контролю для ринку Японії, із додатковими чотирма опціями, та додав в джгут салонної проводки проводи для них. Не буду повторюватись про це.


    Тепер прийшов час повністю доробити їх функціонал.
    Зараз мова піде про додаткову опцію, що була доступна тільки для ринку Японії - OVERHEAT. Ця лампа сигналізує про перегрів каталізатора. Для цього в ньому встановлений датчик температури та спеціальне реле. Каталізатора у мене давно вже нема, відповідно, і  нема сенсу шукати той датчик і реле.
    Тому я вирішив використати цю лампу інакше - підключити її до датчика температури, що при температурі 99 градусів вмикає вентилятор кондиціонера на другу швидкість. Тобто, лампа буде заздалегідь попереджати про можливий перегрів двигуна. Також я вже писав раніше, що додав у електросхему вентилятора додаткову кнопку для ручного ввімкнення другої швидкості. Кнопку я підключив до відповідних контактів в блоці запобіжників. А провід від лампи, не задумуючись тоді, проклав аж до датчика на радіаторі. Тепер зрозумів, що даремно - логічно підключити його на ті ж контакти, що і кнопку. Але є нюанс. Реле (K6) другої швидкості вентилятора активується "плюсом" живлення, а додаткові лампи бортової системи контролю активуються "масою". Отже, довелось встановити додаткове реле, що конвертує "плюс" в "масу". Схему підключення кнопки і реле я намалював на схемі електровентилятора ETM.


    Контакт 86 підключив до роз'єму кнопки, що йде на контакт 86 реле K6. Контакти 30 та 85 підключив до "маси" в точці G104 за лівою фарою. Контакт 87 підключив до провода лампи OVERHEAT.


    Реле жовтого кольору встановив на штатне місце для реле на блоці запобіжників.


    Це звичайне реле, таке ж, як і всі помаранчеві реле в блоці запобіжників. Просто у мене було жовте. Також вони є помаранчеві або коричневі. Жовте саме красивіше! :)


    Тепер при ручному ввімкненні другої швидкості електровентилятора кондиціонера в салоні світиться зелена кнопка і лампа OVERHEAT бортової системи контролю.




    Якщо температура охолоджуючої рідини досягне 99 градусів, то лампу OVERHEAT увімкне датчик температури разом з вентилятором. При цьому кнопка світитись не буде.
    Наче все вийшло логічно, корисно і зручно!
    Як на мене, то такий функціонал цієї лампи навіть корисніший, ніж штатний японський! ;)

    P.S.
    Якщо хтось помітив, то в блоці запобіжників встановлене ще одне додаткове реле фіолетового кольору - K9. Я про нього також вже згадував у відповідному розділі про реле, але повторю ще раз. Це реле, що при ввімкненні дальнього світла, автоматично вимикає задні протитуманні ліхтарі. якщо вони були ввімкнені. Ця опція була доступна для ринку Франції та Швейцарії. Мабуть тому, що там часто буває туман. На інших машинах замість реле там стоїть металева перемичка. Не розумію, чому це реле на встановлювали штатно на всі машини. Адже, це логічно - ніякий нормальний водій не буде вмикати дальнє світло в тумані. А якщо вмикає, то логічно, що туману вже нема, тому і задні протитуманні ліхтарі можна автоматично вимкнути (якщо водій забув це зробити сам), щоб не сліпити яскравим червоним світлом водіїв, що їдуть позаду. Ще більше мене дивує повна відсутність задніх протитуманних ліхтарів для ринку США, особливо на фоні того, що там були більш жорсткі вимого безпеки, ніж у Європі. Дивно.
    Отже, я вважаю це корисною опцією, яку дуже просто встановити. Просто виймаємо металеву перемичку і замість неї ставимо фіолетове реле на 5 контактів. Таке ж саме реле використовується, як реле комфорту електросклопідйомників.

    Колись пізніше напишу про ще одну додаткову лампу бортової системи контролю, - водійський ремінь безпеки. А поки що вона в мене ще не працює.
    « Последнее редактирование: 17 Декабря 2024, 15:07:17 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +626/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4071
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1246 : 14 Января 2025, 11:56:48 »
  • 1
  • 0

  • Новорічні подарунки

    На святах по машині майже нічого не робив, тому напишу про "подарунки" для самого себе, та моєї "тридцятки"! :)

    До речі, перед Новим Роком зустрів таку прикольну "новорічну" E30 - з ялинкою на даху та гирляндами! ))


    Ввечері 31 грудня приїхав до дому, а перед воротами лежить комплект коліс з дисками MIM 1900!




    Такий несподіваний новорічний подарунок я отримав від сусіда, що розгрібав старий мотлох в своєму гаражі! :) Колись вони стояли на Alfa Romeo, не дивлячись, що там PCD 4x98 ) А останні років 15 лежали в гаражі. Диски MIM 1900 з параметрами саме для E30 - 7J15 ET13 PCD 4x100. Хоча, вони мені і не дуже потрібні, бо і так вже маю три комплекти коліс, але вирішив таки взяти - нехай будуть! Тим більше, що ціна була символічна, реально - подарунок! ;)


    Звісно, є подряпини по борту, але цілком стан дисків хороший. Приміряв - виглядає гарно! )


    Але шини 205/55, то занадто широко! )


    Мої диски OZ з аналогічними параметрами та шинами 195/60 по ширині стають краще.




    Отже, на свята накрив машину тентом, щоб менше припадала пилом.


    Та пішов святкувати! :))


    А після Нового Року приїхало ще два "подарунки" - дві касетниці з вертикальними боксами.


    На диво, обидві повністю цілі, та в робочому стані!




    Я вже раніше згадував про них, а згодом напишу детальніше.


    P.S.
    По збірці теж вже є новини, та не великі проблеми з насосом гідропідсилювача керма. Про це напишу наступного разу.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +626/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4071
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1247 : 16 Января 2025, 13:50:45 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_185. ЕТК_32_Насос гідропідсилювача керма

    Отже, переходимо до останнього підрозділу ETK по рульовому управлінню:
    Насос гідропідсилювача керма


    Нарешті я купив новий насос гідропідсилювача керма. Я не впевнений, що цей насос дійсно новий, скоріше за все, він відновлений в заводських умовах. Я вибрав виробника Meyle, хоча по факту, на вигляд цей насос нічим не відрізняється від аналогічних більш дешевих варіантів.






    Але виглядає досить добре. Сподіваюсь, що і працювати буде добре. )




    Заявлено 120bar. Оригінальний насос був 110bar. Побачимо, як він буде качати...


    Заразом я вирішив поміняти і бачок. Я ставив його колись новим, але то було дуже давно. В бачку є вбудований фільтр, тому краще його замінити. Я вибрав бачок Febi.




    На кришці вказаний номер ETK (83 29 0 429 576) - Робоча рідина гідросистеми CHF 11 S. Тобто, бачок для мастила Pentosin.


    Кришка звичайна.


    Фільтр на вигляд аналогічний, як і в старому бачку ZF для мастила ATF.


    Ще раз купив новий шланг на бачок, бо десь його загубив, чи не знаю куди він подівся.


    Оскільки я використовую ATF, то встановив стару кришку на новий бачок, щоб не виникало плутанини з мастилами )


    Бачки на вигляд однакові.


    Я вже писав про установку бачка та шлангів, тому просто замінив старий шланг та бачок, на новий.




    Новий бачок зі старою кришкою для ATF


    Повертаємось до насоса. В комплекті був кронштейн кріплення, скоріш за все, він для E36. Про кронштейни кріплення я також вже писав раніше, вони вже встановлені на мотор. Але два кронштейни потрібно встановити на насос.


    Відкручуємо кріплення, що було в комплекті, і встановлюємо один кронштейн в таке положення:


    З іншого боку прикручуємо другий кронштейн:


    Насос готовий до установки.


    Комплект для установки насоса гідропідсилювача керма:


    Деталь №1 - насос гідропідсилювача керма 110BAR (32 41 1 133 969). Я використовую насос Meyle (314 631 0001) 120BAR

    Деталь №2 - шків (32 42 1 730 371) - 1 шт.
    Деталь №3 - болт M8X12 (07 11 9 913 616) - 3 шт.
    Деталь №4 - прокладочна шайба A8,4 (07 11 9 900 052) - 3 шт.

    Деталь №5 - клиновий ремінь 9,5X825 (32 42 1 706 5970 - 1 шт. Я використовую ремінь Continental AVX10x825

    Деталь №6 - ремкомплект насоса ZF (32 41 1 135 880), або насоса VICKERS (32 41 1 133 023). Мій оригінальний насос ZF був дуже зношений і не підлягав ремонту. Тому і був замінений на новий.

    Прикручуємо шків до насоса трьома болтами.


    Про шланги я також вже писав раніше. Залишилось прикрутити два штуцера до насосу. Діаметр різьби в них різний, тому шланги входу та виходу фізично не можливо переплутати.


    Прикручуємо насос двома болтами до кронштейнів на двигуні. Надіваємо ремінь.


    На моторний шків вже встановлений додатковий подвійний шків для насоса гідропідсилювача та компресора кондиціонера. Для насоса гідропідсилювача використовується передній шків.

    Натягуємо ремінь за допомогою спеціального болта та шестерні і фіксуємо гайкою. Потім затягуємо інші болти кріплення насоса та планки для натягування.


    Прикручуємо штуцер шлангу подачі від бачка, та штуцер шлангу високого тиску до рульової рейки.


    Насос гідропідсилювача керма встановлено. Можна заливати мастило ATF та прокачувати систему.


    АЛЕ є один нюанс!
    Ось такий зазор між болтами шківа насосу та зливною пробкою радіатора...


    Великий радіатор з вбудованим розширювальним бачком від M40/M42 став чудово. Але, тільки тепер з'ясувалося, що його зливна пробка опинилася прямо напроти шківа! Так залишати страшно, - щоб при вібрації двигуна шківом не зламало пробку. А що тепер робити, - я не знаю... є одна ідея, але, якщо вийде, то про це напишу наступного разу.
    На цій "оптимістичній" ноті установка насоса гідропідсилювача керма призупинена! :)
    « Последнее редактирование: 16 Января 2025, 17:18:01 от The_Glory »
    Записан

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 140
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1248 : 16 Января 2025, 16:30:07 »
  • 0
  • 0

  • Очень актуально! Спасибо)
    Записан