Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Автор Тема: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.  (Прочитано 1620 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

zeny

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +144/-69
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2593
  • Город: Киев, Голосеево
  • 063 490 90 19
    • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
« Ответ #15 : 20 Марта 2019, 13:21:51 »
  • 0
  • 0

  • понятно))
    Записан

    GeisT

    • *
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 47
    • Город: Киев
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #16 : 25 Мая 2019, 01:26:09 »
  • 0
  • 0

  • I так,знову всiм привiт,продовжу трохи свою розповiдь:нарештi новий карб встановлений ,чому я безмежно радий,i в моэï  "дiвчинки" вiдкрилось друге дихання,проте не все було так гладко як думалося,тому про все по порядку.
    Етап 1.Почерпавши iнфу з форумiв,ютуба:Порошина,Травникова"теория двс",доопрацював карб:замiнив жиклери,натфiлем придав гладку форму дифузорам,"Наилевский" рiзаний кулачок,подвiйний слоник в обидвi камери,по сутi i все,а далi вже все було трохи складнiше....
    Етап 2.Встановлення прошло без проблем i майже без будь яких переробок,рiдний трос газа без проблем закрiпився на саморобному крiпленнi пiд нього i також без проблем зафiксувався в пластиковому "вухi" з пазом пiд тросик,також новi всi шланги подачi палива та паливний фiльтр,обратка через зворотнiй клапан заведена перед фiльтром знов в магicтраль,так як в бак просто не знайшов,а можливо ïï i нема :(.Далi цiкавiше...
    Етап 3.Запустилась без проблем i почалось налаштування ,яке майже одразу й закiнчилось так як виявив що пiдтiкаэ бензонасос,тому продовжив через пару днiв,пicля замiни бензонасоса,але i тут не пощастило:холостий хiд нiяк не пiддавався,тому вирiшив звернутися до знайомого механiка,але поки думаю проïдусь(так би мовити побачити результат своïx cтарань),а результат нiякий:при плавному прискореннi-дьоргаэ,при рiзкому-прострiли в вихлопну.Ну думаю "без допомоги друга" нiяк))).Пару днiв i "друг" викроïв пару хвилин(як я думав) в своэму напруженому графiку для мене,але i тут все не слава Богу:виявилося що коли я намагався сам налаштувати карб,чи я,чи так "добре "був закручений гвинт "якостi",що його просто виплюнуло зi cвого мic ця((((.Через пару днiв з новим гвинтом знов до "друга" i  на цей раз процес пiшов (clap),але не тiльки налаштуванням одного карба,також пришлось виставити коленвал по мiтках i трохи запалення пiдкорегувати i друзi-о чудо:вона поïxaла,i поïxaла пристойно як Messerschmitt BF109F (giggle),xоча я бажаю щоб полетiла як МЕ 262.))Що змiнилось : по перше нiякоï детонацiï при рiзкому прискореннi,нiякого характерного "клацання",як каже дядя Наиль ,на любiй передачi "топнул-пошла",дiйсно вiдчуваэш розгiн.Коли "друг" перевiряв результат своэï роботи ,то в мене аж серце кров'ю обливалось бо давав вiн ïй пiд хвicт не слабо,так що на сухому асфальтi мicцями зад зносило,короче понервував я трохи,i сiдих волосин менi добавилось))).Хоча з його слiв-не зовсiм iдеально як могло би буту при ïï об'эмi,каже якщо не влаштуэ(динамiка,розхiд)-далi гратися з жиклерами :пробувати пiдбирати.Так що далi будем "пасматреть",а поки вже не овоч чому я дуже радий (rofl)
    Ну i пару фото.
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    GeisT

    • *
    • Рейтинг +0/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 47
    • Город: Киев
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #17 : 14 Июля 2019, 21:17:43 »
  • 0
  • 0

  • Ну що "колеги",всім привіт і продовжимо,повільно але впевнено рухаюсь до своєї мети,проект  по "відродженню" продовжується (clap)Значить що було зроблено на днях :так як вихлопна система давно віджила своє та й ще була на половину від жигуля прийшов час та з'явилась можливість її замінити.Значить що було зроблено: нова прийомна труба POLMOSTROV (Польща),стронгер(також поляк,виробника не пам'ятаю),прямоточний глушник Демі моторс(Україна),можливо одразу знайдуться противники такого "суп набору" :D ,але хотілось щось змінити,і повірте я отримав саме те що хотів (rofl) (rofl) (rofl) ,і тепер музика на кормі мене дуже тішить).Знайшов толкового майстра котрий все це встановив за дуже адекватну ціну.Також не втримався та  встановив юбку мтех1(репліка),звісно без доопрацювань не обійшлось ,але якість досить не погана(скловолокно,товщина 1мм +) ,з нею трохи погрався під час встановлення,але куди ж без "сєкаса" в нашій справі :D ,рідний бампер було знято, вичищено від іржі  з внутрішньої сторони, ну а далі по технології   : обробка , грунтівка ,покраска ,лак в 3 шара  (happy) ,ну а потім встановлення (гугл мені в поміч), бо трохи був не наробив  собі "лиха" і болячки  (mooning) собі на голову (whew).Встановлення було не з легких і без допомоги підростаючого покоління не обійшлось :D. Ну от якось так в двох словах,ну і трохи фото . Далі буде.
    Записан
    Mit Seele und Feuer