Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.  (Прочитано 22757 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

zeny

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +146/-69
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2623
  • Місто (Home): Киев, Голосеево
  • 063 490 90 19
    • e30 323 m20b20 ==> m20b25(закончился) ==> m20b25(новая жизнь)
Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
« Ответ #15 : 20 Марта 2019, 13:21:51 »
  • 0
  • 0

  • понятно))
    Записан

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #16 : 25 Мая 2019, 01:26:09 »
  • 0
  • 0

  • I так,знову всiм привiт,продовжу трохи свою розповiдь:нарештi новий карб встановлений ,чому я безмежно радий,i в моэï  "дiвчинки" вiдкрилось друге дихання,проте не все було так гладко як думалося,тому про все по порядку.
    Етап 1.Почерпавши iнфу з форумiв,ютуба:Порошина,Травникова"теория двс",доопрацював карб:замiнив жиклери,натфiлем придав гладку форму дифузорам,"Наилевский" рiзаний кулачок,подвiйний слоник в обидвi камери,по сутi i все,а далi вже все було трохи складнiше....
    Етап 2.Встановлення прошло без проблем i майже без будь яких переробок,рiдний трос газа без проблем закрiпився на саморобному крiпленнi пiд нього i також без проблем зафiксувався в пластиковому "вухi" з пазом пiд тросик,також новi всi шланги подачi палива та паливний фiльтр,обратка через зворотнiй клапан заведена перед фiльтром знов в магicтраль,так як в бак просто не знайшов,а можливо ïï i нема :(.Далi цiкавiше...
    Етап 3.Запустилась без проблем i почалось налаштування ,яке майже одразу й закiнчилось так як виявив що пiдтiкаэ бензонасос,тому продовжив через пару днiв,пicля замiни бензонасоса,але i тут не пощастило:холостий хiд нiяк не пiддавався,тому вирiшив звернутися до знайомого механiка,але поки думаю проïдусь(так би мовити побачити результат своïx cтарань),а результат нiякий:при плавному прискореннi-дьоргаэ,при рiзкому-прострiли в вихлопну.Ну думаю "без допомоги друга" нiяк))).Пару днiв i "друг" викроïв пару хвилин(як я думав) в своэму напруженому графiку для мене,але i тут все не слава Богу:виявилося що коли я намагався сам налаштувати карб,чи я,чи так "добре "був закручений гвинт "якостi",що його просто виплюнуло зi cвого мic ця((((.Через пару днiв з новим гвинтом знов до "друга" i  на цей раз процес пiшов (clap),але не тiльки налаштуванням одного карба,також пришлось виставити коленвал по мiтках i трохи запалення пiдкорегувати i друзi-о чудо:вона поïxaла,i поïxaла пристойно як Messerschmitt BF109F (giggle),xоча я бажаю щоб полетiла як МЕ 262.))Що змiнилось : по перше нiякоï детонацiï при рiзкому прискореннi,нiякого характерного "клацання",як каже дядя Наиль ,на любiй передачi "топнул-пошла",дiйсно вiдчуваэш розгiн.Коли "друг" перевiряв результат своэï роботи ,то в мене аж серце кров'ю обливалось бо давав вiн ïй пiд хвicт не слабо,так що на сухому асфальтi мicцями зад зносило,короче понервував я трохи,i сiдих волосин менi добавилось))).Хоча з його слiв-не зовсiм iдеально як могло би буту при ïï об'эмi,каже якщо не влаштуэ(динамiка,розхiд)-далi гратися з жиклерами :пробувати пiдбирати.Так що далi будем "пасматреть",а поки вже не овоч чому я дуже радий (rofl)
    Ну i пару фото.
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #17 : 14 Июля 2019, 21:17:43 »
  • 0
  • 0

  • Ну що "колеги",всім привіт і продовжимо,повільно але впевнено рухаюсь до своєї мети,проект  по "відродженню" продовжується (clap)Значить що було зроблено на днях :так як вихлопна система давно віджила своє та й ще була на половину від жигуля прийшов час та з'явилась можливість її замінити.Значить що було зроблено: нова прийомна труба POLMOSTROV (Польща),стронгер(також поляк,виробника не пам'ятаю),прямоточний глушник Демі моторс(Україна),можливо одразу знайдуться противники такого "суп набору" :D ,але хотілось щось змінити,і повірте я отримав саме те що хотів (rofl) (rofl) (rofl) ,і тепер музика на кормі мене дуже тішить).Знайшов толкового майстра котрий все це встановив за дуже адекватну ціну.Також не втримався та  встановив юбку мтех1(репліка),звісно без доопрацювань не обійшлось ,але якість досить не погана(скловолокно,товщина 1мм +) ,з нею трохи погрався під час встановлення,але куди ж без "сєкаса" в нашій справі :D ,рідний бампер було знято, вичищено від іржі  з внутрішньої сторони, ну а далі по технології   : обробка , грунтівка ,покраска ,лак в 3 шара  (happy) ,ну а потім встановлення (гугл мені в поміч), бо трохи був не наробив  собі "лиха" і болячки  (mooning) собі на голову (whew).Встановлення було не з легких і без допомоги підростаючого покоління не обійшлось :D. Ну от якось так в двох словах,ну і трохи фото . Далі буде.
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #18 : 08 Февраля 2020, 16:04:10 »
  • 0
  • 0

  • І так : історія продовжується, всім привіт,досить давно вже нічого не писав,і от сидячи за чашкою кави вирішив заповнити цей пробіл.) Взагалі-то нічого глобального в плані відновлення машинки не сталося,так як життя внесло деякі корективи,але все ж деякі приємні речі для неї і для себе я зробив.
     Заміна ходової,яку планував, відкладався по причині того що ,механік поки завантажений замовленнями це по перше,а друге : вирішив спочатку зайнятися кузовом(Гугл словник пропонував "зайнятися сексом") :D. Хоча сєкас мене ще очікує  :D.

    За цей час поки знайшов ще одного зварника за прийнятний прайс і встиг звозити до нього братову е36, результатом задоволений,принанні дав надію на те що все можна зробити і з 30- ми він також працював,так що на весну вже намічений чіткий план і "маршрут" :).

    А поки що в машинці замінив генератор на новий,так як мені "щастить" десь зломатися в ночі в непідходящий момент  : їхав, насолоджувався дорогою та музичкой(про неї трохи згодом),аж раптом як в набридливій рекламі "лєна все пропало" : спочатку музичка,потім світло,а потім двигун стих. Одним словом генератор "приказал долго жить", спроби завестись ні до чого не призвели, стартер навіть не схвачував. От вперше в житті і знадобився мені набор автомобіліста,який придбав кількома місяцями раніше,поставив новенький знак аварійки,стою та чухаю потилицю,так як телефон розрядився,а в дитини 5% в економ режимі. Чухав не довго : не байдужий мужичок на great wall hover зупинився,прикурив "новими проводами" і серце 30-ки зашуршало,правда не надовго,хватило на 4 км шляху без світла і навіть аварійки,а до пункту призначення ще 25 км,на останні % з телефона дитини дзвінок на "базу",пояснення в двох словах :"Бен эта Данила ай нид хелп" ,і вже через пів години таксист "шумахер" з собачкою "йоріком" за штурмана тягнув нас на шнурку до дому за 500ре,деякі хотіли 750 (shake).
     Так як знайомий генераторщик був на лікарняному(сам генератор розібрав на половину,і те що протестував було справне), вирішив замовити новий,так в машинці з'явився новий агрегат,саме смішне в тому що проблема була не в генераторі,а десь в поганому контакті,знайомий електрик провів лекцію про принцип роботи генератора,зняв приборку,перевірив лампочку,контакти,запобіжники,все працює,поставив на місце і це якась  мабуть містика все запрацювало,доречі щей спідометр почав адекватно працювати(до того швидкість показував не одразу).

    Так як останнім часом їздити довелося більше,а в дорозі полюбляю слухати свою музику вирішив встановити магнітолу,можливість поставити оригінальну звісно дуже підкупала,тим більше що на форумі є людина яка пропонує сей девайс,але хотілось більшого ніж радіо, та й якість звуку сучасних магнітол,на порядок вище ,я так думаю.
    З передніми динаміками було все гуд плані розмірів і кріплень,і судячи з відтисків на обшивці вони можливо рідні,ну або ще Німеччини -Blaupunkt,стан їх звісно був вже потріпаний,тому вирішив їх також замінити на однойменного виробника.
    Тож передні Blaupunkt динаміки, магнітола також Blaupunkt Porto 170,проста,з лаконічним і водночас симпатичним дизайном і досить функціональна,червона підсвітка кнопок,білий дисплей,з задніми динаміками було все не так гуд : взагалі-то їх не було ,але дірки в полці поробили дай Боже ,під якусь радянську акустику,в результаті динаміки менше 20см туда би просто не стали,почав шукати щось підходяще,але навіть те що знайшов, після декількох замірів,виявилося що також не стануть,в результаті попалися на очі досить пристойно зроблені фабричні подіуми під 16,5 діаметр,нижній діаметр подіума був 24 см,вони якраз таки і закрили розкурочену полку,задня акустика Hertz,доречі сітки з рідних передніх на нові Blaupunkt динаміки стали без проблем,залишилось тільки їх відновити. Встановив сам без проблем,на рідній пасивній антені радіо ловить відмінно навіть деякі Київські радіостанції за 100 км від Києва. Одним словом звучанням я дуже задоволений,ще замінив електронний годинник на класичний стрілочний,підготовив диски для літньої гуми,ну і на десерт не що давно придбав новий оригінальний інструмент в багажник (rofl)
    Якось так :)!
    Фото разом не грузяться тому окремо))
    « Последнее редактирование: 14 Февраля 2020, 09:14:51 от yntu »
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #19 : 08 Февраля 2020, 16:29:41 »
  • 0
  • 0

  • З телефона більше фото не грузяться,тому якось згодом ще додам
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    Anubis

    • *****
    • Рейтинг +57/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 761
    • Місто (Home): Киев
      • BMW e28; BMW e30; BMW e90; Ford Explorer 1
      • InMac
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #20 : 12 Февраля 2020, 22:04:52 »
  • 0
  • 0

  • Дядько, вибачай, але абзаци розставити потрібно... Неможливо читати...
    Записан

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #21 : 12 Февраля 2020, 22:10:55 »
  • 0
  • 0

  • Дядько, вибачай, але абзаци розставити потрібно... Неможливо читати...
    Візьму на замітку :o
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #22 : 14 Февраля 2020, 08:55:33 »
  • 0
  • 0

  • Фото чомусь не грузить,хоча розмір дозволяє :( ,тому ось посилання на перегляд  :)

    https://ibb.co/sKs4q5s
    https://ibb.co/y6b2Ykm
    https://ibb.co/tsWDcPN

    https://ibb.co/Lhr6c5r
    https://ibb.co/gwjN2nJ
    https://ibb.co/S0ncnWB
    https://ibb.co/SNCVRbc
    https://ibb.co/bF0fJs0

    « Последнее редактирование: 19 Марта 2020, 12:40:17 от GeisT »
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +123/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1192
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • Е46 Touring
      • Український клуб BMW E30
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #23 : 14 Февраля 2020, 09:11:26 »
  • 0
  • 0

  • Доброго ранку.
    Фото бажано викладати в файлообміннику, а на форум - прямий лінк саме на зображення, а не на сторінку, де воно розташоване.
    Далі, виділити саме цей лінк, і натиснути на іконку image (позначена на малюнку нижче). І подібні зображення можна вставляти будь-де в тексті.
    Має бути так, як підкреслено на малюнку.

    ps трохи підредагував попередній пост ;)
    « Последнее редактирование: 14 Февраля 2020, 09:16:03 от yntu »
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)
    Моя колишня Е30 http://www.drive2.ru/cars/bmw/3_series/3_series_e30/yntu/

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #24 : 14 Февраля 2020, 09:29:46 »
  • 0
  • 0

  • Доброго ранку.
    Фото бажано викладати в файлообміннику, а на форум - прямий лінк саме на зображення, а не на сторінку, де воно розташоване.
    Далі, виділити саме цей лінк, і натиснути на іконку image (позначена на малюнку нижче). І подібні зображення можна вставляти будь-де в тексті.
    Має бути так, як підкреслено на малюнку.

    ps трохи підредагував попередній пост ;)
    Дуже дякую,будем пробувати,але раніш через "вложения и другие параметры" загружало без проблем,правда фото були меншого розміру і з меншою шириною і висотою кадра :)
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #25 : 29 Апреля 2020, 01:46:20 »
  • 0
  • 0

  • Черговий раз всіх вітаю і продовжую свою історію по приведення своєї машинки до більш " живого" стану)). Оголошений карантин не сумніваюсь вніс корективи в наші життя і мене це також не обійшло стороною. І от дотримуючись правил "ізоляції" я вирішив підлікувати свою "пацієнтку".

    Заздалегідь були куплені сальники КПП,еластична муфта,підвісний ,та ремкомлект  куліси,так як такий вигляд мене ну ніяк не влаштовував


    Колега по роботі виявився ще й, у вільний час ,автомеханік тому машина була відвезена до нього на сто,і все успішно було замінено,окрім одного сальника КПП,як ви вже могли помітити : деякі кулібіни до мене постарались і попрацювали "сваркою". Але як виявилось потім з під нього течі масла не було.
    Потім КПП набула такого вигляду

    Помили,почистили сапун,а також замінили датчик заднього ходу,бо працював він трохи не стабільно,і як виявилось потім з нього також підтікало мастило.

    Подальша діагностика ходової,виявила й інші неприємні моменти : задня пружина без витка,і що більш важливо- гальма



    Тому було вирішено усунути такий важливий недолік.Замінено комплект гальмівних трубок, шлангів,а також повністю задні гальма







    Ну якось так в двох словах,завтра забираю машинку з "лікарні" і рухаємось далі (rofl)
    « Последнее редактирование: 25 Января 2021, 18:44:32 от GeisT »
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    Ozzy316

    • ***
    • Рейтинг +20/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 131
    • Місто (Home): Киев
      • м10в18...2бе...с98г служит "верой и правдой"
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #26 : 29 Апреля 2020, 02:30:11 »
  • 0
  • 0

  • Так а чего пятиступку не осилил?
    Записан
    0677732524
    0631951975

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #27 : 29 Апреля 2020, 06:59:03 »
  • 0
  • 0

  • Так а чего пятиступку не осилил?
    Пока решил оставить как есть,течь масла вроде как устранили, ремкомплект кулисы дал заметный результат в переключении, и это при том что взял только часть комплекта так как кулиса у меня фиксируется в стальном корпусе


    а втулка под "яблоко" идёт для алюминиевого и защелкивается. Друг извлёк старую втулку,вычистили,смазали каким то xadoвским "нанодивом" восстанавливающим и собрали,и ещё раз повторюсь  : результат есть!
     Ну а в будущем будем "посмотреть" , может выпадет счастье сделать свап. (happy)!
    Записан
    Mit Seele und Feuer

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +543/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 3964
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #28 : 29 Апреля 2020, 09:21:02 »
  • 0
  • 0

  • толково! и польза от карантина есть! ))

    GeisT

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 151
    • Місто (Home): Киев
    • 0679597937 ;0932218827
      • 1984 седан М10В18 Geliebte
    Re: "Das geliebte mit einer Seele" E30 ,1984.
    « Ответ #29 : 02 Мая 2020, 23:54:09 »
  • 0
  • 0

  • Ну що ж , продовжуємо,знову всіх вітаю (hi). "Польза от карантина есть"  :D : забравши авто з ремонту, через кілька днів довелось відвезти знову,так як те ,що я відтягував замінити,вже не могло більше чекати і друг мені ще раз на це вказав : шарові,та передні ступичні підшипники.
    Майже перед початком оголошення карантину замовив комплект ходової МТС Технікс з заниженням 40/35,і мав дуже велику надію замінити все за раз,разом з вищезазначеними запчастинами,але з відомих причин "граница на замке" ,і свою ходовку я чекаю і надалі (headbang),а "передок" ,нажаль, більше чекати не може :( ,тому нічого не залишається :міняємо поки те що маємо :







    Проте не все так  ;( , (o) до відпустки спливає швидко і намічений план по ремонту кузова скоро втілеться в життя,ну а поки що для цього вже чекають потрібні елементи :



     Пороги ,та підсилювачі порогів, здається наш вітчизняний виробник,товщина метала 1,2мм, оцинкований,ціною меншою за клокенхольм,але вагою...... з НП не легко було нести :D ,нажаль арки не роблять,тому їх довелось придбати вищезазначеного виробника.
    P.S. Саме цікаве попереду! Я так думаю (giggle)

    Записан
    Mit Seele und Feuer