Збірка_33. ЕТК_61_Пучки проводов (електропакет)Далі, продовжуємо розділ ЕТК_61
Общее э/оборудование автомобиляНаступний підрозділ - так званий, "електопакет".
Пучки проводов (електропакет)Це набір опцій, об'єднаний в один джгут салонної проводки та дверна проводка. В цей набір входять наступні опції:
- електродзеркала
- електросклопідйомники (два передніх, або всі чотири)
- центральний замок
- реле комфорту електросклопідйомників
- електролюк
- таймер вимкнення салонного світла
- обігрів замка водійських дверей
Проводка останніх чотирьох опцій була вже показана в попередньому розділі.
В залежності від комплектації машини можуть бути різні комбінації цих опцій. В моєму випадку - комплектація "топ", тому всі вони присутні.
Проводка пасажирського електродзеркала на ранніх машинах була окремим джгутом (№1 та №2 на схемі), а пізніше вже йшла разом з проводкою центрального замка. До речі, в моїй машині після її купівлі, вони були обидві, а дзеркала все одно не працювали
Отже, переходимо до основної проводки "електропакета" (№6 на схемі).
Я вже давно купив проводку на чотири електросклопідйомники, ну і "пакетом" з нею йшли залишки проводки центрального замка. Потрібно було їх відокремити. Гараж у мене у підвалі, там темно навіть вдень, і без світла там зараз робити нічого. Тому притягнув проводку до дому - дружині мабуть це не дуже сподобалося, але ж таки не вигнала - вдячний їй за це
Ось такий клубок дротів:
Виплутав з нього все зайве - залишки проводки центрального замка, з відрізаними основним роз'ємом і задньою частиною на бак та багажник.
І залишилася проводка на чотири електросклопідйомники в доволі доброму стані. Замінив тільки два піна на правому передньому.
Збереглась навіть бірка з номером - 61 12 1 380 369 - що відповідає 85-86 року. Те, що треба.
Але ж по цьому номеру в ЕТК йде той самий "електропакет" - "Для автомобілів з склопідйомник з електроприводом і Центральний замок". Тому забрав з гаража й свою проводку, з якої також відокремив проводку двох передніх електросклопідйомників.
І залишився "пакет" з проводки електродзеркал, центрального замка, таймера вимкнення салонного світла та обігріву замка водійських дверей.
Зліва вплетена проводка таймера вимкнення салонного світла та обігріву замка водійських дверей.
Справа центральний замок та електродзеркала.
Задні дверні роз'єми, та роз'єми центрального замка на люк бака та багажник.
Я вже вище казав, що в залежності від комплектації машини можуть бути різні комбінації цих опцій. І щоб простіше було їх комбінувати, передні дверні роз'єми С405 (лівий) та С404 (правий) складаються з двох роз'ємів - зовнішнього та внутрішнього. Завдяки цьому проводку "електропакета" можна дуже легко відокремити від основної кузовної проводки - достатньо просто відокремити внутрішню частину від зовнішньої (як це правильно робити, я писав у попередніх записах).
Зовнішня частина залишається на кузовній проводці - там всього три проводи для живлення всього "електопакету":
червоний/чорний - постійне живлення
зелений/чорний - живлення від замка запалювання
коричневий - маса
Внутрішня частина залишається на проводці всього "електропакету" і може замінюватись повністю, або доукомплектовуватись пінами для різних опцій з "електропакета".
Якби я знав це раніше, то не витягував би цю всю проводку через отвір у моторному щиті! )))
Справа у зовнішній частині залишається маса та три провода правого електродзеркала.
У внутрішній частині залишається проводка електросклопідйомників та/або центрального замка.
До речі, на внутрішніх частинах з обох боків, як правило, є ще по два проводи з 1-піновими роз'ємами (синій та білий) - це аудіопроводка для передніх твітерів у дверях.
Бірка на моїй проводці теж збереглась, але толку від цього мало - номер затерся повністю. За логікою, повинен бути такий же - 61 12 1 380 369
Отже накладаєм проводки одну на одну.
Збираєм в один джгут.
Перемотуємо оригінальною тканинною ізолентою, і отримуємо красивий джгут повного "електропакета".
З двома бірками
А тепер, корисна (маю таку надію) інформація по роз'ємам.
Передня ліва сторона:
1.1 - С405 внутрішній дверний роз'єм
1.2 - С405 зовнішній дверний роз'єм
2.1 - твітер +
2.2 - твітер -
3 - штатна сигналізація
4 - живлення електросклопідйомників С302 (Q)
5 - маса електросклопідйомників G200
6 - кінцевик дверей для реле комфорта електросклопідйомників
7 - живлення центрального замка С302
8 - маса центрального замка G200
9 - блок центрального замка
10 - реле таймера вимкнення салонного світла та обігріву замка водійських дверей
11 - кінцевик водійських дверей
12 - контакт для стокового кінцевика водійських дверей
Передня права сторона:
1.1 - С404 внутрішній дверний роз'єм
1.2 - С404 зовнішній дверний роз'єм
2.1 - твітер +
2.2 - твітер -
3 - кінцевик дверей для реле комфорта електросклопідйомників
Кнопки електросклопідйомників:
1 - кнопка переднього лівого електросклопідйомника
2 - кнопка переднього правого електросклопідйомника
3 - кнопка заднього лівого електросклопідйомника
4 - кнопка заднього правого електросклопідйомника
5 - кнопка блокування задніх електросклопідйомників
Задня частина:
1 - С401 задній лівий дверний роз'єм
2 - С402 задній правий дверний роз'єм
3 - центральний замок багажника
4 - центральний замок лючка бака
Щоб весь цей "електропакет" функціонував, потрібно щоб в кожних дверях також була відповідна проводка.
Водійська сторона (№3 на схемі) - проводка буває в різних комплектаціях. У мене, знову ж таки, "топова" версія з повним переліком опцій "електропакету". Крім того, в ній ще присутня проводка для магнітного замка штатної сигналізації - 61 12 1 385 855.
1 - С405 дверний роз'єм
2 - електродзеркало
3 - кнопка регулювання електродзеркал
4.1 - твітер +
4.2 - твітер -
5 - електросклопідйомник
6 - центральний замок
7 - кінцевик замка дверей
8 - таймер вимкнення салонного світла та обігрів замка водійських дверей
9.1 - магнітний замок штатної сигналізації
9.2 - блок штатної сигналізації
Розпіновка С405:
Пасажирська сторона (№4 на схемі) - проводка буває в різних комплектаціях. Буває тільки з електродзеркалом. Буває зовсім без проводки, з механічним дзеркалом. А буває, навіть, взагалі без дзеркала. У мене, знову ж таки, "топова" версія з повним переліком опцій "електропакету" - 61 12 1 385 856.
1 - С404 дверний роз'єм
2 - електродзеркало
3.1 - твітер +
3.2 - твітер -
4 - електросклопідйомник
5 - центральний замок
6 - кінцевик замка дверей
Розпіновка С404:
Задня ліва та права сторони (№5 на схемі) однакові - проводка буває в одній комплектації для повного "електропакету" - 61 12 1 375 794.
Ліва:
Права:
1 - С401 лівий, або С402 правий дверний роз'єм (аналогічні)
2 - кнопка електросклопідйомника
3 - електросклопідйомник
4 - центральний замок
Розпіновка С401, або С402:
Вся проводка "електропакету" виглядає так:
Окрім підключення до дверної проводки, та живлення через зовнішній роз'єм С405, "електропакет" підключається також до роз'єму додаткового обладнання С302:
- реле комфорта електросклопідйомників - на піни Q (білий/чорний), та Z (червоний/жовтий) - живлення для роботи електросклопідйомників при вимкненому запаленні та відкритих дверях;
- центральний замок - на пін D (червоний роз'єм з зеленим проводом) - живлення для аварійного відкривання центрального замка;
Також частини "електропакета" з'єднуються між собою через проводку кнопки аварійного запобіжника електросклопідйомників.
1 - живлення від реле на кнопку аварійного запобіжника
2 - живлення від реле на електролюк
3 - живлення від кнопки аварійного запобіжника до електросклопідйомників
4 - кнопка аварійного запобіжника
Мабуть це все, що я знаю про "електропакет" Е30.
Зараз майже закінчую перемотувати проводку інших додаткових опцій. Потім треба закінчити з С302 та С103 на основній проводці, що вже два роки висить в гаражі на стіні. Потім це все змонтувати й підключити. Тоді може й збірка по кузову піде швидше...