Щоб завершити збірку багажника треба встановити задні ремені безпеки. Отже, розділ
Запчастини+приладдя (кузов)Існує два типи ременів безпеки.
Перший - до вересня 1986 року - з маленькими пряжками, задні ремені встановлені у багажнику під полицею та з додатковим кріпленням на задній стійці даху. Скоба кріплення на стійках була металева, а пізніше пластикова. Пластикова мала простіше кріплення та більш естетичний вигляд. Задній середній ремінь закріплений ліворуч під заднім сидінням.
Другий - після вересня 1986 року - з великими пряжками, задні ремені встановлені на полиці, без додаткового кріплення на задній стійці даху. Задній середній ремінь закріплений праворуч під заднім сидінням.
Відповідно, спинки сидіть та задня полиці теж різні, і не взаємозамінні. Але пряжки другого типу можна замкнути в замок першого типу, а навпаки - ні.
Передні ремені для 2 та 4 дверних седанів мають різне кріплення. Звідки я це знаю? Бо зібрав цілу колекцію ременів! ) Раніше у мене були передні ремені другого типу, а задніх взагалі не було. Я вже давно купив задні ремені першого типу, а такі ж передні мені подарував товариш. Задній середній купив недавно. Отже, я зібрав весь комплект ременів 1985 року - те, що треба! Розмотав їх всі , та добре почистив і помив.
Отже, встановлюю ремені.
Збірка_58. ЕТК_72_Запчастини+приладдя (кузов). Ремені безпекиРемінь безпеки передній для 4-дверних автомобілівЛистопад 1985 рік
Деталь №1 - катушки ременів Autoflug - ліва та права симетричні.
Деталь №2 - замки Autoflug - лівий та правий однакові.
Але бувають ще одного виробника - Repa.
А різниця ось в чому - кнопки Autoflug навіть після 40 років залишаються червоними, а кнопки Repa повністю втратили колір.
Спочатку я купив замки Repa, а потім довелось купувати Autoflug, щоб всі замки були червоного кольору. Хоча, замки другого типу Autoflug попадаються і червоні, і з повністю втраченим кольором.
Колекція замків. До речі, мені ще потрібен замок з датчиком ременя безпеки, щоб повноцінно реалізувати цю "американську" опцію. Напевно, прийдеться шукати його в Америці....тут нема таких...
Хоч ремені були ретельно почищені, але змотувались не дуже добре. Тому я вирішив змастити механізм та підтягнути пружину.
Спочатку правий. Кришка механізму знімається легко.
Кришку пружини треба знімати дуже обережно - пружина може вискочити, й змотати її буде не просто. Ще й руки можна поранити. Тепер я це знаю
Змастив і намотав додатковий оберт пружини.
Те ж саме і з лівого боку.
Тепер про кріплення ременів.
Додаткові елементи ременя безпеки передньогоВсі болти кріплення ременів безпеки мають специфічну різьбу 7/16".
Деталь №1 - болт (72 11 1 904 775) - 2 шт.
Деталь №2 - втулка (72 11 1 848 465) - 2 шт.
Деталь №3, №4 - болт 7/16X20 (72 11 1 861 932) - 6 шт.
Деталь №7 - шайба (72 11 1 808 673) - 4 шт.
Деталь №8 - упруга шайба (72 11 1 808 672) - 2 шт.
Деталь №9 - кришка (72 11 1 904 665) - 2 шт.
Деталь №10 - не використовується.
Деталь №11 - кнопка (72 11 1 950 829) - 2 шт.
Деталь №12 - кнопка (72 11 1 917 406) - 2 шт.
Катушка переднього ременя кріпиться в ніші середньої стійки. Тільки в такому положенні ремінь можна розмотати. Скоба ременя кріпиться у верхній отвір на стійці, та закривається кришкою.
Кронштейн третьої точки кріплення ременя, та замок кріпиться на сидінні. Тому це буде вже після їх установки.
Для передніх ременів E30 була дуже рідкісна опція - регулювання верхнього кріплення скоби по висоті.
Пристрій перестановки ременяЯ це бачив тільки один раз на фото в інтернеті. Дійсно рідкісна штука для Е30. На середній стійці передбачено ще по одному додатковому отвору для її кріплення. Скоба кріпиться до цього пристрою, і може переставлятись в різні положення по висоті. Цікаво було б знайти таку штуку...
Тепер задні ремені.
Ремінь безпеки заднійСерпень 1985 рік
Грудень 1985 рік (середній)
Деталь №1 - катушки ременів - ліва та права на вигляд однакові. Позначені наклейками L та R.
Але всередині мають відмінність.
Розібрав та змастив аналогічно до передніх. На задніх пружину не натягував, вони й так стали добре змотуватись.
Лівий.
Правий.
Пружина.
Тепер про кріплення ременів.
Додаткові елементи ременя безпеки задньогоВсі болти кріплення ременів безпеки мають специфічну різьбу 7/16".
Деталь №1 - болт (72 11 1 904 775) - 2 шт.
Деталь №2, №3 - не використовується. Використовується для ременів зі стальними скобами.
Деталь №4 - шайба (72 11 1 808 673) - 4 шт.
Деталь №5 - втулка (72 11 1 848 465) - 2 шт.
Деталь №6 - болт 7/16X20 (72 11 1 861 932) - 6 шт.
Деталь №7 - кришка (72 11 1 904 665) - 2 шт.
Деталь №8 - кришка ліва (51 46 1 916 979) та права (51 46 1 916 980) - 2 шт.
Деталь №9 - не використовується. Використовується для ременів другого типу.
Катушка заднього ременя кріпиться в багажнику, на спеціальні кронштейни під полицею. Тільки в такому положенні ремінь можна розмотати.
Ремінь протягується через отвір у полиці та пластикову кришку, скоба ременя кріпиться на задній стійці, та закривається кришкою.
Кронштейн третьої точки кріплення ременя, та замок кріпиться під заднім сидінням.
Середній ремінь повинен кріпитися під заднім сидінням ліворуч. Але у мене сидіння і задня салонна полиця для другого типу ременів, де середній ремінь знаходиться праворуч. Тому я його там і встановив. Мені здається це навіть більш логічним - так середній та бічний ремені не будуть перехрещуватись. Не розумію, чому з заводу зроблено навпаки...
Середній ремінь не змотується, а пряжкою буде закріплений у спеціальну пластикову кришку на салонній полиці.
Отже, ремені безпеки встановлені, можка встановлювати бічні обшивки багажника.
Далі буде, мабуть, про обшивку кришки багажника.