Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 373247 раз)

0 Пользователей и 6 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +617/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4059
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1005 : 25 Декабря 2023, 15:52:32 »
  • 0
  • 0

  • Зеркало в своё время еле вставил на место. Час протра..ся... Потом от безысходности просто попросил товарища, далёкого от е30 и автотематики в целом, и он за 3 минуты его воткнул! Там имеет значение не столько сила, сколько её вектор)))))
    Надо пихать не вверх (инстинктивно), а еще и вперёд.
    ))
    Ну мож я зразу вгадав правильний вектор - стало з першої спроби! )  За то на картах протр...ся! )))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1006 : 26 Декабря 2023, 15:30:49 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_85. ЕТК_64_Опалення та кондиціонування. (ч.1) Решітки та сопла

    Отже, з салонною проводкою я майже закінчив - залишився тільки іммобілайзер та кондиціонер. Іммобілайзер я буду підключати вже тоді, коли машина буде їздити, а от записи про встановлення кондиціонера почну зараз. Буде декілька частин, бо багато інформації і фото.
    То ж, починаємо великий розділ ETK Опалення та кондиціонування

    Цього разу я почну з початку розділу :)

    Вентиляційна решітка



    Деталь №1 - вентиляційна решітка ліва (64 22 1 381 149)
    Деталь №2 - вентиляційна решітка права (64 22 1 381 150)
    Деталь №3 - вентиляційна решітка середня (64 22 1 381 147)

    Решітки тримаються на защьолках. Але мені здалося, що знімати їх зручніше не в зборі, а спочатку вийняти ребра сопел решітки. Для цього опускаєм їм максимально вниз, потім сильно, але акуратно, натискаєм ще донизу до щьолчка, та витягуємо решітку. Потім виймаємо її корпус. Хоча, можна вийняти зразу все в зборі, а потім вже розбирати решітки. Бруду на них було досить багато. Миємо, чистимо.




    Збираємо решітки сопел.


    На торці я приклеїв смужки "антискрипу", щоб сопла краще тримались у встановленому положенні. На середню решітку приклеїв новий ущільнювач зі сплену.


    Защьолкуємо сопла в корпуси. Решітки готові до установки.


    Канал гарячого повітря задньої частини салону





    Деталь №1 - канал гарячого повітря задньої частини салону лівий (64 22 1 913 815)
    Деталь №2 - канал гарячого повітря задньої частини салону правий (64 22 1 913 816)
    Деталь №3 - пластикова гайка (16 13 1 176 747) - 4 шт.
    Деталь №4 - з'єднувальний елемент (64 21 1 370 635) - 2 шт.

    Ці деталі з 1985 року йшли у базовій комплектації для 4-дверних седанів, або, як опція, для 2-дверних седанів.
    Прикручуються до спеціальних шпильок на кузові двома пластиковими гайками з кожного боку. Деталь №4 з'єднує сопла обігрівача з цими каналами.




    Канали виходять через спеціальні отвори в килимі під передніми сидіннями.


    Тепер можна укладати шумоізоляцію підлоги та килим - про це пізніше. А зараз повертаємось знову до решіток та сопел торпеди.

    Сопла/накладки





    Деталь №1 - сопло обігріву скла ліве (51 45 1 888 231)
    Деталь №2 - сопло обігріву скла праве (51 45 1 888 232)
    Деталь №3 - сопло обігріву скла (51 45 1 888 230) - 2 шт.
    Деталь №4 - канал теплого повітря лівий (64 22 1 888 241)
    Деталь №5 - канал теплого повітря правий (64 22 1 888 242)
    Деталь №6 - канал холодного повітря середній (64 22 1 888 243)
    Деталь №7 - канал холодного повітря лівий (64 22 1 888 237)
    Деталь №8 - канал холодного повітря правий (64 22 1 888 238)
    Деталь №9 - саморіз ST4,2X13-Z2 (07 11 9 907 939) - 9 шт.
    Деталь №11 - скоба (51 45 1 857 745) - 2 шт.



    В ETK чомусь не вказані саморізи для кріплення деталей №3 - чорні саморізи ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. , аналогічні тим, що використовується для кріплення щитка панелі приладів.
    Також не вказані хомути для фіксації проводки. Всього їх потрібно:
    61 13 1 391 721 - 2 шт.
    61 13 1 370 660 - 7 шт.

    Ще одна корисна річ, яка також чомусь взагалі не вказана в ETK - додаткова шумоізоляція торпеди. Використовувалась тільки на E30 з дизельним двигуном. Я вирішив її також встановити для кращої шумоізоляції салону. Виглядає вона так, і включає шість елементів (одного не вистачало, тому я вирізав його по аналогії сам з такого ж матеріалу).


    Перед поклейкою шумоізоляції, зачистив від ржавчини закладні частини для встановлення хомутів та інші металеві поверхні торпеди.
    Три хомута праворуч.


    Три хомута ліворуч та ще один один на лівому бічному кронштейні торпеди.


    Місце для закладної кліпси кріплення торпеди.


    Грунтуємо та фарбуємо всі внутрішні металеві поверхні та бічні кронштейни.


    Клеїмо шумоізоляцію на торпеду, та підклеюємо краї облицювання торпеди, де це потрібно.


    Встановлюємо бічні сопла.


    Мені просто цікаво - для чого місця для решіток зроблені різним кольором? Наче світлофор  - червоний, жовтий, зелений. :) Або схоже на габаритні вогні літака - ліворуч червоний, а праворуч зелений :)
    Ліва


    Середня


    Права


    Вставляємо сопла з решітками, але не защьолкуємо їх. Так буде зручніше встановлювати внутрішні сопла.


    Встановлюємо хомути. Стики каналів я додатково проклеїв смужками "антискрипу" - так і пластик не буде скрипіти, і канали більш герметичні будуть.


    Спочатку прикручуємо трьома саморізами центральне сопло №6, та ставимо в його отвори два хомута для проводки. Потім збираємо всі канали. Після цього прикручуємо сопла №1 та №2 трьома саморізами кожне. Тільки після цього защьолкуємо решітки. Додатково з'єднуємо середній (№6) та бічні (№1, №2) сопла металевими скобами, по одній з кожного боку.
    Вирізав ліву деталь шумоізоляції по зразку з правої.


    Всі сопла та канали встановлено, все готово до поклейки на них шумоізоляції.




    Клеїмо шумоізоляцію на всі сопла.






    Торпеда готова до установки. Тепер вона "дизельна" :)
    Але спочатку потрібно встановити обігрівач. А перед цим - шумоізоляцію підлоги та килим. Про це напишу наступного разу.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1007 : 26 Декабря 2023, 16:16:01 »
  • 0
  • 0

  • Как всегда супер! Антискрип точно лишним не будет.
    А не подскажете: чем удобнее чистить грили (решетки) в соплах? Потому что чистка - это на 2-3 дня, если каждый день ездить, и вид теряется ))))) Тряпкой неудобно, а маленькую щеточку... ещё и её с собой возить ))))
    В идеале пылесос со щёткой.
    Воздуховоды для задних пассажиров у меня заглушены заводской заглушкой прям на печке. Только недавно узнал, что на ку... двудверных седанах это в порядке вещей.
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1008 : 26 Декабря 2023, 17:12:00 »
  • 0
  • 0

  • Ну, я вручну тряпочкою чищу періодично.
    Да, на 2-дверних, там заглушки. Для них, це доп опція за окремі гроші ) Хоча, у мене ж машина 84 року, то їх також не було - сам ставив ще зразу, як перший раз салон розбирав )

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1009 : 26 Декабря 2023, 17:12:32 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_86. ЕТК_51_Оснащення кузова. (ч.2) Звукоізоляція

    Я вже давно писав про шумоізоляцію кузова, але окрім шумоізоляції підлоги, так як на той час ще не була прокладена проводка.
    Отже, продовжу цей розділ.
    Звукоізоляція



    До 1985 року звукоізоляція днища була окремо від декоративного килиму.
    По цьому розділу залишилось встановити ці дві деталі.
    Деталь №5 - звукоізоляція днища передня (51 48 1 916 533)
    Деталь №6 - звукоізоляція днища задня (51 48 1 906 357)

    Вона вже не доступна до замовлення, і знайти її в хорошому стані дуже не просто. То ж я відновив свою, як зміг.
    На передній було багато тріщин з водійської сторони.


    Праворуч тріщин значно менше.


    Стан задньої частини був досить поганий, але кращу мені знайти не вдалось.


    Тому я просто поверх неї наклеїв нову звукоізоляцію з аналогічного матеріалу.


    Тріщини в передній частині я раніше вже пробував заклеїти армованим скотчем, але це не дуже допомогло. Тому цього разу вирішив заклеїти будівельною герметизуючою стрічкою, - навіть схожий колір підібрав у будівельному магазині :)


    Вийшло досить не погано, як на мене. Місцями трохи грів феном - приклеїлося дуже добре.




    Через спеціальні отвори виводимо сопла обігрівача - спереду і під передніми сидіннями.




    Звукоізоляцію днища встановлено.


    Тепер можна класти килим.
    « Последнее редактирование: 26 Декабря 2023, 17:16:13 от The_Glory »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1010 : 27 Декабря 2023, 14:11:19 »
  • 1
  • 0

  • Синій салон

    Отже, прийшов час стелити килим та встановлювати деталі салону. І на цьому етапі у мене звідкілясь раптово з'явилась ідея - зібрати синій салон, - під колір машини! Ідея мені здалася дуже хорошою, і я почав шукати деталі синього оригінального салону PACIFIC, що встановлювався на машини до 1985 року.
    Першим знайшовся килим. Хоча, на фото він спочатку мені здавався сірим, а не синім...  і не випадково...потрібно було ще тоді краще подумати, але ідея синього салону перемогла здоровий глузд, і я його купив! :)


    Килим не в ідеальному стані, але з тих синіх, що я бачив у продажу - то мабуть, найкращий. Порівняв його зі своїм чорним килимом ANTHRAZIT - все таки різниця є... наче трохи схоже на синій... :)


    Але ж, потрібно його добре помити та почистити.


    Тепер вже більше схоже на синій! :) Хоча, місцями плями залишились... а під педалями він просто вже зношений і потертий.


    Потім знайшлися сині дверні обшивки з тканевими вставками "гусяча лапка" 0212 PACIFIC. Як раз те, що треба для 325i зразка 1985 року. Як на мене, то "гусяча лапка" - одна з найкращих текстур тканини для E30. Дверні обшивки також не в ідеальному стані і мають деякі дефекти, але я їх також купив. Після чистки їх вигляд також став значно кращим.


    Ще є варіант купити сині обшивки без тканевих вставок. До них буде простіше підібрати сидіння з будь-якою текстурою тканини. ;)
    Цікавий нюанс - всі сині обшивки, що я бачив у нас в продажу, продавались із чорними карманами. Дивно. Але коли я все-таки знайшов сині кармани, то зрозумів чому це так. Сині кармани, на відміну від чорних, сірих, бежевих, коричневих та зелених, за 30-40 років практично повністю втрачають колір і стають майже білими! Мабуть це пояснюється різною якістю барвника для пластика... чи я не знаю чим...


    До речі, випадково купив ще й синю рамку дверної ручки. Кольорові рамки були на E23 та E28. А на E30 були тільки чорні, окрім кабріолетів, де ще були червоні та бежеві.
    Внутрішня сторона карману залишилась синьою, як і рамка. А зовнішня сторона дуже "вигоріла" на сонці.


    А дверні ручки добре зберегли свій колір. Різниця просто величезна.


    Пізніше я купив ще одну пару синіх карманів - вони трохи краще виглядають, але також майже повністю втратили колір. Мабуть потрібно їх відполірувати, або в крайньому випадку пофарбувати.


    Ще цікава деталь - в ETK кармани різного кольору мають різні номери, а по факту, - не залежно від кольору, на карманах вказаний один і той же номер! Верхній чорний, нижній синій - 1 906 204. І такого номера взагалі нема в ETK! Дивовижно! :)


    І ще одна деталь - деякі кармани кріпляться саморізами, а деякі гвинтами у різьбові втулки. Це також чомусь не вказано в ETK.


    Залишилась сама складна частина задачі - знайти цілі сині сидіння... І тут я вже остаточно зрозумів, що ідея зібрати синій салон приречена на провал! :)
    Все, що я бачив у продажу мало приблизно такий вигляд, або ще значно гірший:


    До того ж, сині сидіння в "гусячу лапку" я взагалі не знайшов. Але дійшов висновку, що практично всі кольорові сидіння E30 після 30-40 років експлуатації стають сірими! :) Встановлювати сидіння в такому стані в свою машину я точно не буду...
    Отже, порівнявши зібрані деталі синього салону із своїми деталями чорного салону...


    ...я вирішив відкласти цю божевільну ідею із синім салоном на не визначений термін, і встановлювати свій чорний салон! :)


    Про це і напишу наступного разу.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1011 : 27 Декабря 2023, 15:47:25 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_87. ЕТК_51_Оснащення кузова. Облицювання днища

    Нарешті справа дійшла до збірки салону!
    Про не дуже вдалу ідею із синім салоном я вже написав :)
    По заводській комплектації в моїй машині був зелений салон PINIENGRUEN (0149). Із всіх кольорів доступних для E30 він найменше мені подобається. То ж добре, що попередній власник замінив його на чорний салон ANTHRAZIT (0211).

    Облицювання днища



    Як я вже писав раніше, до 1985 року килим і звукоізоляція були окремими деталями, а після 1985 року це була одна цільна деталь. Тому більш ранній варіант килиму простіше чистити та сушити. В ETK багато номерів килиму, в залежності від року випуску та кольору, але по своїй формі та розмірам вони всі однакові і взаємозамінні для всіх 2 та 4 дверних седанів та турінгів. Але звичайно, що ранній варіант потрібно ставити тільки разом із відповідною звукоізоляцією. А для установки пізнього варіанту замість раннього, - потрібно її зняти, так як на пізньому варіанті шумоізоляція об'єднана з килимом.
    Відповідно, у мене ранній варіант килима.


    Деталь №1 - облицювання днища
    Деталь №2 - облицювання каркасу сидіння

    Колір чорний ANTHRAZIT - насправді, він темно сірий. Стелемо його поверх укладеної звукоізоляції.


    Після покупки машини задня частина килима була чомусь коричневого кольору. Я давно її замінив на сіру. Але виявилось, що килим сірого кольору може мати різний відтінок, в залежності від року випуску та моделі. Сама тканина також має різну текстуру та ворс. Після хімчистки різниця стала більш помітною... При чому, на фото, різницю видно значно краще, ніж в реалі. Може згодом я знайду задню частину такої ж текстури, як і основний килим, а поки що так і залишив. В реалі різниця не дуже помітна ;)




    Через спеціальні отвори виводимо передні сопла обдуву, та сопла під передніми сидіннями. Також виводимо на поверхню всю проводку для кнопок та обігріву сидінь.


    З килимом в салоні зразу стало затишніше :)

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1012 : 27 Декабря 2023, 17:39:26 »
  • 0
  • 0

  • Хммм... Мне кажется салон должен быть на контрасте с общим цветом: синий - черный, синий - бежевый, синий - красный (вырви глаз). Синий - синий - будет теряться. Это ИМХО. Но в черной машине - черный салон нормально))))
    У меня такой же синий ковёр, и примерно в таком же состоянии)))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1013 : 27 Декабря 2023, 18:04:16 »
  • 0
  • 0

  • Бежевий дуже подобається.

    синий - красный (вырви глаз)   - це точно! ))) хоча, сам по собі, червоний салон виглядає дуже шикарно ) Особливо у білій чи чорній (як в анекдоті) машині  :))

    Но в черной машине - черный салон нормально))))   - ну, так це ж "святе"! Чисто, по пацанскі - "чОрноє на чОрном"!  )))

    А кармани на передніх дверях теж білі? Чи вже чорні? )

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1014 : 27 Декабря 2023, 19:08:39 »
  • 0
  • 0

  • А кармани на передніх дверях теж білі? Чи вже чорні? )

    Какой салон был по вину к сожалению не знаю. (может подскажешь куда тыцнуть, а то только общие сведения - мотор, цвет кузова...)
    Купил и по сей день сборная солянка: синие ковёр и задние карты, остальное всё "черный кожаный салон", включая дверные карты вместе с карманами. Но салон хендмейд. Сидухи с диваном из натуральной кожи, а подрулевой кожух, задняя полка и потолок - черный кожзам.
    Может привык, но по глазам синий ковёр не бьёт ))))))) Тем более что его не так и видно под резиновыми ковриками.
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1015 : 28 Декабря 2023, 10:22:44 »
  • 1
  • 0

  • Какой салон был по вину к сожалению не знаю. (может подскажешь куда тыцнуть, а то только общие сведения - мотор, цвет кузова...)

    Раніше комплектація по ВІН була у вільному доступі, але декілька років тому офіціали закрили доступ, тому у нас повну розшифровку можна отримати тільки маючи доступ до бази оф дилера. На БМВ форумі є така тема:
    https://bmwclub.ua/threads/%D0%A0%D0%B0%D1%81%D1%88%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0-vin-bmw.189798/page-5

    Або можна розшифрувати самому на забугорних сайтах, хоча, там теж не кругом повна інформація.
    Наприклад можна тут:
    https://www.mdecoder.com/

    Або тут:
    https://bimmer.work/

    Ще є обмеження по даті виробництва - машина повинна бути не старіша за якийсь там рік... не пам'ятаю точно який саме...

    І ще нюанс - кодам деяких старих опцій, присвоїли вже нові опції, тому іноді не коректно видає комплектацію. Щось типу - "карплей" на Е21 і т. п. ))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1016 : 28 Декабря 2023, 16:02:22 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_88. ЕТК_51_Оснащення кузова. Бічні накладки та облицювання

    Килим по периметру потрібно закріпити накладками.

    Бічні накладки та облицювання







    Деталь №1 - планка ліва (51 43 1 884 375) та планка права (51 43 1 884 376). Використовується тільки при наявності потолочної панелі. Без потолочної панелі ці планки мають іншу форму верхньої частини. Раніше у мене вони були різні, але тепер замінив ліву на потрібну.
    Верхня звичайна, нижня під потолочну панель:


    Деталь №2 - кронштейн (51 43 1 922 789) - 2 шт. Закладна пластина для нижнього кріплення планок №1.
    Деталь №3 - скоба (51 43 1 881 429) - 2 шт. Кліпса для верхнього кріплення планок №1.

    Закладна пластина №2 та кліпса №№1 вставляється в пази на планці. Часто вони зламані. Пластина вставляється в нижній отвір на стійці кузова та защьолкується кліпсою у верхній отвір на стійці кузова.


    До речі, не зрозуміло для чого посередині стійки кузова передбачений отвір з різьбою, аналогічною різьбі для болтів ременів безпеки. Що туди може кріпитися?


    Край обшивки планки вставляється під дверний ущільнювач та притискається ним.


    Планка встановлена.


    Деталь №4 - облицювання віконної рами ліве (51 41 1 906 475) та праве (51 41 1 906 476)
    Деталь №5 - скоба (51 41 1 906 485) - 6 шт.


    Скоби №5 вставляються в стійку передніх дверей, по 3 шт. на кожну сторону.


    Накладки №4 щільно вставляються в скоби №5.


    Деталь №6 - облицювання стійки середньої лівої (51 43 1 933 731) та правої (51 43 1 933 732). Зазвичай чорного кольору, але в ексклюзивній комплектації Edition були синього кольору INDIGO, або сірого кольору SILBER.
    Деталь №7 - кришка ліва (51 43 1 916 681) та права (51 43 1 916 682)
    Деталь №8 - пробка (51 44 1 854 624) - 4 шт. Кліпса для нижнього кріплення деталі №6. Може бути замінена деталлю №15.
    Деталь №15 - заклепка з розпірною втулкою (51 47 1 919 209) - 4 шт. Кліпса для нижнього кріплення деталі №6. Може бути замінена деталлю №8.


    Деталь №16 - скоба (51 47 1 933 985) - 2 шт. Для кріплення проводки під облицюванням стійки.


    Деталь №17 - різьбова пробка (51 71 1 913 007) - 2 шт. На стійці кузова передбачено два різьбових отвори для кріплення ременя безпеки. Стандартно ремінь прикручується у верхній отвір. При перестановці ременя в нижній отвір, в облицюванні потрібно прорізати додатковий отвір по заводській розмітці. Заводський верхній отвір при цьому закривається цією різьбовою пробкою. Я ремені переставляти не збираюся, тому цієї деталі у мене нема. Виглядає вона так (фото з інету):


    Для установки облицювання стійки потрібно відкрутити верхнє кріплення ременя безпеки, та протягнути його через отвір у накладці. Для фіксації накладки використовуються пластикові гачки, що приклеєні до неї. Вони часто вже зламані, як і у моєму випадку. Окремо їх замовити не можна, але можна роздрукувати на 3D-принтері. Потрібно по 2шт. на кожну накладку. На фото зламаній старий гачок, та нові.


    Приклеюємо їх на потрібні місця, заразом я підклеєїв і звукоізоляцію на цих накладках та краї обшивки. Вставляємо накладку гачками в отвори в стійці кузова та зміщаємо її вгору до фіксації. Внизу притискаємо накладкою килим та вставляємо дві нижніх кліпси №15 (або №8). Вставляємо кришку №7 в отвір для ременя безпеки та прикручуємо його верхнє кріплення. Облицювання стійок встановлене.


    Деталь №9 - накладка порога передня внутрішня (51 47 1 904 595) - 2 шт.
    Деталь №10 - накладка порога передня зовнішня (51 47 1 904 641) - 2 шт.
    Деталь №11 - накладка порога задня внутрішня ліва 51 47 1 933 557) - 1 шт.
    Деталь №11 - накладка порога задня внутрішня права 51 47 1 933 558) - 1 шт
    Деталь №12 - накладка порога задня зовнішня ліва (51 47 1 904 645) - 1 шт.
    Деталь №12 - накладка порога задня зовнішня ліва (51 47 1 904 646) - 1 шт.



    Зовнішні накладки порогів з логотипом M TECHNIC були доступні, як опція. Виглядають дуже красиво, коштують дуже дорого, зустрічаються дуже рідко :)
    Деталь №10 - накладка порога передня зовнішня M TECHNIC (51 47 2 230 812) - 2 шт.
    Деталь №12 - накладка порога задня зовнішня ліва M TECHNIC (51 47 2 230 813) - 1 шт.
    Деталь №12 - накладка порога задня зовнішня права M TECHNIC (51 47 2 230 814) - 1 шт.

    Фото з інету:


    Деталь №13 - скоба (51 47 1 840 961) - 16 шт. Кліпса для кріплення внутрішніх накладок порога. По 5 шт. на передні накладки та по 3 шт. на задні накладки.
    Деталь №14 - скоба (51 47 1 840 960) - 14 шт. Кліпса для кріплення зовнішніх накладок порога. По 4 шт. на передні накладки та по 3 шт. на задні накладки.
    Деталь №18 - скоба (51 47 1 840 961) Кліпса для кріплення внутрішніх накладок порога. Деталі №13 та №18 мають однаковий номер, тобто, - це одна і та ж сама деталь. Не розумію для чого вона вказана двічі.

    Перед установкою я почистив та відполірував всі накладки.


    Установка дуже проста - вставляємо кліпси в паз накладки та защьолкуємо їх в отвори в кузові. Внутрішні накладки притискають край килима та дверний ущільнювач, а зовнішні несуть декоративно-захисну функцію для порогів.
    Передні накладки встановлено.


    А із задніми виникла проблема - ліворуч в кузові забули просвердлити один отвір для кліпс зовнішньої накладки... Довелось це виправляти. :( Отвір загрунтував цинковим грунтом та підфарбував.


    З внутрішніми теж є нюанс. Як виявилось, вони є двох типів. У мене були різні - одна ширша, а інша вужча, з різною формою профілю.


    На ширшій є отвори для додаткового кріплення на її задньому кінці.


    Довелось шукати пару однакових. Вузькі мабуть більш ранні, бо знайти їх важче. Тому, я купив широкі. Але на кузові я не знайшов отворів для додаткового кріплення заднього кінця. З отворами для кріплення спинки сидіння вони також не співпадають. То ж я їх не використовував, вони і так добре тримаються. Мабуть ті отвори є на більш пізніх машинах.


    Задні накладки встановлено.


    Отже, килим повністю встановлений і закріплений по периметру. Тепер можна встановлювати корпус обігрівача/кондиціонера.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1017 : 28 Декабря 2023, 17:11:31 »
  • 1
  • 0

  • Таки в своей  расшифровке было написано "обивка 0252", т.е. таки синяя. Если верить инету, то должно было быть вот так: https://oldtimerseats.com/product/bmw-e30-vvfl-pacific-blauw-4cil-compleet-interieur-bauer/
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1018 : 29 Декабря 2023, 11:32:59 »
  • 0
  • 0

  • Таки в своей  расшифровке было написано "обивка 0252", т.е. таки синяя. Если верить инету, то должно было быть вот так: https://oldtimerseats.com/product/bmw-e30-vvfl-pacific-blauw-4cil-compleet-interieur-bauer/
    о, оце клас, а не те шо у нас продають!  і кармани сині! (y)  але ж і ціна відповідна.... :)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1019 : 29 Декабря 2023, 11:33:43 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_89. ЕТК_61_Система склоочисника

    Перед тим, як встановлювати корпус обігрівача, я вирішив спочатку встановити механізм склоочисника. Без вентилятора  обігрівача це буде значно зручніше робити.
    Отже, розділ Загальне електрообладнання автомобіля

    Підрозділ Система склоочисника




    Деталь №1 - важільний механізм склоочисника (61 61 1 370 792)
    Деталь №2 - електромотор склоочисника (61 61 1 373 385)
    Деталь №3 - захисний ковпак (61 61 1 369 586)
    Деталь №4 - кривошип електромотора (61 61 1 370 799)
    Деталь №5 - приводна тяга (61 61 1 370 796)
    Деталь №6 - гофрований кожух D=16MM (61 61 1 370 800) - 2 шт.
    Деталь №7 - болт M6X12-Z3-2 (07 11 9 915 014) - 3 шт.
    Деталь №8 - стопорна гайка M6 (51 41 7 053 138) - 1 шт.



    Деталь №9 - гайка M8 (07 11 9 904 948) - 2 шт.
    Деталь №10 - захисний ковпак (61 61 1 370 387) - 2 шт.
    Деталь №11 - гайка (61 61 8 744 121) - 2 шт.
    Деталь №12 - прокладочна шайба (61 61 8 444 182) - 2 шт.
    Деталь №13 - кільце (61 61 1 353 766) - 2 шт.
    Деталь №14 - демпферне кільце 18X28X6 (61 61 1 353 754) - 2 шт.



    Деталь №15 - болт M6X20-U2-8.8 (07 11 9 903 995) - 1шт.
    Деталь №16 - втулка (61 61 1 372 677) - 1 шт.
    Деталь №17 - демпферне кільце (61 61 1 372 676) - 1 шт.
    Деталь №18 - гофрований чехол кривошипа D=16MM (61 61 1 370 649) - 1 шт.

    В ETK чомусь не показані прокладочні шайби та стопорні кільця, якими фіксуються осі склоочисника.


    В шарнірах люфту не було, тому я їх не розбирав, - просто добре їх почистив, та замінив в них змазку. Також змащуємо осі та вставляємо механізм в корпус. Ставимо на осі прокладочні шайби, щоб прибрати осевий люфт та фіксуємо осі стопорними кільцями. Електромотор працював добре, тому я його просто почистив. Прикручуємо трьома болтами №7 електромотор №2 до корпусу склоочисника №1 та накриваємо пластиковою кришкою №3.


    Вставляємо в отвір корпусу гумовий демпфер №17 та втулку №16.
    А от прикручувати кривошип №4 до осі мотора гайкою №8 краще вже після установки склоочисника на машину. Так буде на багато зручніше йото вставляти в нішу кузова. Хоча, й так це зробити не дуже просто.


    Гумові кільця №14 вставляємо в отвори на кузові та відхиляємо роз'єм проводки, щоб не заважав.


    Вставляємо кільця №13, та заводимо механізм склоочисника в нішу кузова.


    Акуратно просовуємо його до отворів. Процедура доволі не проста, місця мало, та робити це не дуже зручно. Як я вже сказав, краще це робити з НЕ прикрученим кривошипом - так можна компактніше скласти важелі, щоб вони легше пройшли через нішу. І добре, що я це робив ДО встановлення обігрівача та його вентилятора. З ним це було б ще значно складніше.
    Після того, як осі склоочисника, нарешті таки, встановлені на свої місця, ставимо на них прокладочні шайби №12, закручуємо гайки №11, та надіваємо захисні пластикові ковпачки №10. Накручуємо гайки №9, якими потім будуть фіксуватись важелі щіток. Але це буде після установки скла.




    Після цього прикручуємо корпус склоочисника до кузова болтом №15, через гумовий демпфер №17 та втулку №16.


    Кривошип я поки що залишив не прикрученим. Підключаємо роз'єм проводки до електромотора. Після установки скла потрібно буде ввімкнути склоочисник, щоб його електромотор  став в своє крайнє положення. Після цього прикрутити кривошип та важелі щіток.