Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 389586 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Ray_

  • ***
  • Рейтинг +28/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 139
  • Місто (Home): Харьков
    • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1230 : 21 Ноября 2024, 17:00:46 »
  • 0
  • 0

  • Монолитная выхлопная магистраль это мейнстрим какой-то у сварщиков выхлопа. В прошлом году весной приехал к таким заменить шаровое соединение (не завод))) штаны-резонатор на новое, бо сечёт. Мне сходу предложили нафиг его убрать и всё сварить целиком. Я категорически отказался. Тогда сказали, что такой муфты нет, ищи сам, потом приварим)))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1231 : 21 Ноября 2024, 17:39:32 »
  • 0
  • 0

  • ну да, так проще і швидше ) Поки не треба її знять... ) Я без ями, насилу запхнув її під машину - довелось всю морду задирать )

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1232 : 26 Ноября 2024, 12:42:25 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_179_ЕТК_18_Вихлопна система з каталізатором. Передня частина

    Для двигуна M20B25 існує два типи вихлопних систем - без каталізатора, і з каталізатором.
    Вихлопна система

    Вони відрізняються і конструктивно і по кріпленню. Обидві системи складаються з двох частин, - передньої та задньої.
    У мене встановлена система з каталізатором. Хоча, каталізатор я з дуру вирізав і замінив на стронгери, і всю систему об'єднали в одне ціле.
    Отже, передня частина вихлопної системи з каталізатором.
    Вихлопна система з каталізатором




    Деталь №1 - приймальна труба каталізатора (11 76 1 716 743) - 1 шт. В моєму випадку каталізатор замінено на подвійний стронгер.

    Деталь №2 - гайка мідна M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Я використовую гайки TRUCKTEC 0839054
    Деталь №3 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 7170 - 2 шт. Я використовую FEBI 01610
    Деталь №4 - кронштейн приймальної труби МКПП ( 11 76 1 716 360) - 1 шт. Складається з двох частин. Для варіанту без каталізатора та для АКПП кріплення відрізняється.
    Деталь №5 - прокладочна шайба A8,4 (33 31 1 108 205) - 2 шт. Кріплення до КПП.
    Деталь №6 - болт M8X20 (07 11 9 903 039) - 2 шт. Кріплення до КПП.
    Деталь №7 - болт M8X25 (07 11 9 915 171) - 1 шт. Кріплення труби. Різьба в кронштейні була пошкоджена, тому я нарізав нову різьбу M10, та замінив болт на M10X25.
    Деталь №8 - болт M8X35 (07 11 9 913 676) - 1 шт. Кріплення кронштейну.
    Деталь №9 - прокладочна шайба A8,4 (33 31 1 108 205) - 2 шт. Кріплення кронштейну.
    Деталь №10 - втулка шарніру D=8MM (18 20 7 546 579) - 4 шт. Гумова втулка кронштейну.
    Деталь №11 - гайка M8 (07 12 9 964 675) - 2 шт. Кріплення кронштейну.

    Деталь №12...№15 - не використовується.
    Деталь №16 - лямбда-зонд 4-POL/540MM (11 78 1 716 114) - 1 шт. Для рестайлінгових автомобілів після 87 року має інший роз'єм.

    Деталь №17 - захисний кожух (11 78 1 710 590) - 1 шт.

    Оригінальний щиток вже не доступний до замовлення. На барахолках знайти його також не вдалося, тому я зробив його сам :) Минулого разу я вже про це писав.

    Якщо в когось є оригінальний, то я б купив.
    Деталь №18, №19 - не використовуються. Помилка в ETK - це кріплення для фіксації роз'єму лямбда-зонду для рестайлінгових автомобілів.
    Деталь №20 - клема D=6MM (63 12 1 364 431) - 1 шт. Пластикова кліпса для фіксації проводки лямбда-зонду.
    Деталь №21 - клема D=4,5MM (61 13 1 353 865) - 1 шт. Металева кліпса для фіксації проводки лямбда-зонду.
    Деталь №22...№26 - в моєму випадку не використовується, так як передня та задня частини вихлопної системи об'єднані в одне ціле.

    Прикручуємо приймальну трубу до випускних колекторів мідними гайками (№2).


    Прикручувати не дуже зручно, через ці "костилі" та зварні шви. Але це тимчасово, я маю надію ;)


    Встановлюємо металеву кліпсу (№21) на захисний щиток (№17).




    Лямбда-зонд вже встановлений на приймальній трубі, тому защьолкуємо на нього захисний кожух.




    Проводку лямбда-зонду фіксуємо в металеву кліпсу (№21).


    На моторному щиті вставляємо кліпсу (№20) в пластикову гайку, та фіксуємо в ній проводку.


    Додатково я зафіксував проводку ще на одній такій гайці.


    Підключаємо роз'єм лямбда-зонду до моторної проводки під кузовною площадкою.


    Збираємо кронштейн, через гумові втулки.






    Прикручуємо кронштейн до КПП двома болтами.




    Прикручуємо трубу до кронштейна одним болтом. Кріплення на трубі було вже саморобне, тому не співпало з отвором на кронштейні. Довелось зробити тимчасовий "адаптер".


    Отже, передня частина вихлопної системи закріплена. Це все тимчасово, сподіваюся, що після виїзду машини, я це все перероблю на автосервісі по випусних системах.

    Далі про задню частину вихлопної системи.

    P.S.
    Вихлопні системи без каталізатора мають іншу конструкцію та деталі кріплення. Бувають також двох видів.
    Підготовка для каталізатора.

    Без каталізатора.


    Відповідно, я їх не розглядаю.

    yntu

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +126/-8
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 1203
    • Місто (Home): Київ, найкраще місто в світі)
    • Юрій
      • X3 F25
      • Український клуб BMW E30
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1233 : 26 Ноября 2024, 13:21:30 »
  • 0
  • 0

  • Заводь вже:)
    Записан
    Найкраща колискова - звук двигуна, що працює (с)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1234 : 26 Ноября 2024, 14:12:55 »
  • 0
  • 0

  • Заводь вже:)
    ) ну, вже, в принципі, можна )  куплю антифриз, і мож на вихідних спробую... ;)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1235 : 26 Ноября 2024, 15:13:19 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_180_ЕТК_18_Вихлопна система з каталізатором. Задня частина

    Вихлопна система задня




    Деталь №1 - задній додатковий глушник (18 10 1 705 783) - 1 шт. У мене встановлено польський аналог Polmostrov.

    Деталь №2 - гумове кільце (18 21 1 105 635) - 1 шт. Я використовую аналог BOSAL 255766
    Деталь №3 - кронштейн приймальної труби (18 21 1 712 511) - 1 шт.
    Деталь №4 - болт з шайбою M8X16 (07 11 9 913 214) - 1 шт. Кріплення кронштейна до задньої балки.

    Деталь №5 - скоба (18 20 1 707 925) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
    Деталь №6 - скоба (18 20 1 178 132) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
    Деталь №7 - скоба (18 21 1 176 029) - 2 шт. Хомут для кріплення глушника.
    Деталь №8 - гайка з буртиком M8 (07 11 9 927 022) - 4 шт.
    Деталь №9 - гумове кільце (18 21 1 712 838) - 2 шт.

    Деталь №10 - насадка на вихлопну трубу 60 MM, хром (82 11 9 401 456), або чорна (82 11 9 401 457) - 2 шт. Насадки я поки що вирішив не купувати, так як ще не зовсім розумію якою буде вихлопна система після її заміни. Якщо буду встановлювати насадки, то чорні, - в загальному стилі "shadow line".

    На фото є хомути для кріплення глушника, але є нюанс. Як виявилось, для вихлопної системи без каталізатора, вони трохи менші, тому що глушник там вужчий. Конструктивно також є відмінності - один з них складається з трьох частин, а другий, - з двох. Через свою неуважність, я купив саме такі хомути.
    Вихлопна система без каталізатора





    Деталь №4 - хомут (118 21 1 707 923) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
    Деталь №5 - хомут (18 21 1 176 713) - 2 шт. Хомут для кріплення глушника.
    Деталь №6 - кронштейн заднього глушника (18 21 1 176 033) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.
    Деталь №7 - гайка з буртиком M8 (07 11 9 927 022) - 4 шт.

    Деталь №9 - хомут (18 21 1 176 712) - 1 шт. Хомут для кріплення глушника.


    Глушник для вихлопної системи з каталізатором ширший, тому хомути стають не зовсім добре.




    Я не впевнений, чи вийде їх встановити. Тому поки що, тимчасово встановлю глушник на старе кріплення, що приварене прямо до глушника. Спробую знайти потрібні хомути для вихлопної системи з каталізатором, і при заміні їх встановлю.
    Але, щоб підвісити глушник на ті гумові кільця, потрібен помічник і підйомник. Бо самому, лежачи на підлозі, у мене не вийшло це зробити, як я не старався... Тому знову - тимчасове кріплення...


    Отже, вихлопна система встановлена тимчасово, на тимчасове кріплення, - щоб машина змогла доїхати своїм ходом до автосервісу по вихлопних системах, де все буду перероблено. Сподіваюсь, що це буде, як найшвидше, після виїзду машини.

    Тепер все готово до першого тестового запуску двигуна. Заллю нове мастило, антифриз, і скоро буду пробувати...

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1236 : 26 Ноября 2024, 15:46:05 »
  • 0
  • 0

  • Ура! Уже скоро (y)

    Может я не разобрался, но по ЕТК задние балки одинаковые, но крепления под глушитель, например, на моей нет вообще. Некуда прикручивать :S
    Резинки для банки смотрю у тебя они оригинальные. И внешне они отличаются от современных аналогов. Я так и не смог напялить резинку. Может если бы я прикрутил к кузову сначала хомут, а потом к хомуту глушитель, то получилось бы. Но болты хомута уже заржавели и расковыривать не хотелось. Повесить в сборе так и не удалось. И это у меня нет термозащиты над банкой! Повесил на подобранные резиновые кольца Fa1 от чего-то - не знаю. Они эластичнее.
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1237 : 26 Ноября 2024, 16:32:46 »
  • 0
  • 0

  • дивно, що нема кріплення на балці...

    Та я взагалі не уявляю, як ті резинки натягнули на сто тоді ще! Я пам'ятаю, що я насилу їх зняв, коли розбирав машину! А тепер як їх надіти, - я хз... ще й той щиток заважає... Самому лежачи на підлозі - не реально... мож вдвох на ямі чи підйомнику і вийде.... побачимо...

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1238 : 26 Ноября 2024, 18:51:30 »
  • 0
  • 0

  • Фотографии моей и из инета. Чётко видно, что если бы даже спилили ухо, к которому прикручивается крепление, то хоть какие-то следы остались бы.
    И между верхними отверстиями крепления редуктора нет выемки... Может балка не от е30?)))
    « Последнее редактирование: 26 Ноября 2024, 18:53:59 от Ray_ »
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1239 : 26 Ноября 2024, 23:07:39 »
  • 0
  • 0

  • Цікаво.... по ету балка однакова для всіх моделей, окрім м3, але для 4 циліндрових кріплення до балки не передбачено....

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1240 : 28 Ноября 2024, 11:41:54 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_181. ЕТК_41_Кузов (Переднє крило) продовження

    Я ще на початку зборки писав про розділ ETK
    Переднє крило


    Також писав про його деталі. Тоді я тимчасово встановлював крила. А зараз, нарешті, вони встановлені остаточно, на герметик.






    Верхнє кріплення на сім саморізів.


    Нижнє кріплення на два самрізи.


    Заднє кріплення на два саморізи.




    Переднє кріплення на один саморіз під фарою, та на один саморіз під бампером, біля колісної арки.


    Зверху стик крила з кузовом, та стик ребра моторного щита обов'язково потрібно закрити кузовним герметиком. Інакше вода буде потрапляти під капот. Пізніше я пофарбую герметик в колір кузова, як було із заводу.


    Встановлюємо ущільнювач капоту та ущільнювачі на крила.




    Для BMW E30 M3 Evo III на крила приклеювалися додаткові гумові ущільнювачі, що закривали зазор між крилом та капотом.
    Лівий ущільнювач (51 71 2 233 121) та правий ущільнювач (51 71 2 233 122). Коштують вони невиправдано дорого - по 60 Євро за штуку, тому можливо колись я підберу щось аналогічне - вигляд з ними кращий.
    Тепер можна встановити і захисні підкрилки.


    Кріплення для них.


    Пластикові кліпси вставляються в спеціальні квадратні отвори на кузові. Під час зварювальних робіт майстру здалося простіше приварити шпильку, ніж робити квадратний отвір :). Тому у мене внизу замість кліпси та саморізу, буде шпилька та пластикова гайка, - як і на верхньому кріплення. Думаю, це не критично.


    Верхні дві шпильки.


    Передні дві закладних пластини для саморізів.


    Саморізи, якими закріплений обвіс BBS, із середини я закрив каучуковим герметиком.


    Встановлюємо пластиковий щиток, прикручуємо внизу пластиковою гайкою та саморізом в кліпсу.


    Зверху прикручуємо дві пластикові гайки.


    Спереді прикручуємо одним саморізом.


    Другий саморіз та отвір у щитку - для кріплення нижнього пластикового щитка. Він буде встановлений пізніше, так як спочатку мені потрібно буде встановити ще компресор кондиціонера


    та насос гідропідсилювача керма.


    Ліворуч все аналогічно.








    Протитуманні фари вже встановлені та підключені. Потрібно була якось закріпити датчик зовнішньої температури для бортового комп'ютера. Так як у мене відсутній штатний передній спойлер та штатні рестайлінгові повітроводи, то місця для установки датчика нема. У фартуці BBS місця для його установки також не передбачено. Отже, довелося придумувати щось по місцю. Для датчика чудово підійшов отвір у передньому фартуці для кріплення штатного спойлера.


    З іншого боку я надів на датчик гумове кільце (13 64 1 730 767) для паливних форсунок - підійшло ідеально і зафіксувало датчик у отворі. Вийшло чудове розташування датчика.


    Пізніше це все ще закриється нижнім пластиковим щитком.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1241 : 03 Декабря 2024, 11:44:45 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_182. ЕТК_3_Блок запасних ламп

    Я давно вже писав про деталі освітлення. В ETK є блок запасних ламп (72 60 8 361 986) - деталь №19 на схемі.


    В ETK він також є в розділі
    Дооснащення, аксесуари

    Блок запасних ламп


    Деталь №1 - блок запасних ламп

    Він вже давно не доступний до замовлення, тому знайти його складно (фото з інету).


    Є ще більш пізні  варіанти, але вони також вже не доступні, або продаються на ібеї по 50-150$ - дуже дорого, як на мене. Наприклад такий блок.


    Але недавно, колега по клубу запропонував мені за символічні гроші новий блок ламп, який візуально дуже схожий на оригінальний. Я купив, про всяк випадок - і на оригінальну опцію схоже, і по прямому призначенню може згодитись! ;)


    Лампи не зовсім ті, що треба.


    Тому я перекомплектував блок потрібними запасними лампами та запобіжниками.


    Буде лежати в багажнику про всяк випадок. ;)


    P.S.
    Сьогодні забираю своє замовлення з усіма необхідними технічними рідинами та мастилами, заливаю, і буду пробувати заводити. Бензину ще трохи треба заїхати купити, бо так точно не заведеться! :)
    « Последнее редактирование: 03 Декабря 2024, 14:11:15 от The_Glory »
    Записан

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +28/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 139
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1242 : 03 Декабря 2024, 12:26:22 »
  • 1
  • 0

  • Держу кулаки! И верю в тебя!
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1243 : 10 Декабря 2024, 14:25:57 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_183. ЕТК_83_Технічні та допоміжні матеріали

    Отже, розділ ETK
    Технічні та допоміжні матеріали

    В ньому всього один підрозділ
    Трансмісійне мастило




    Деталь №1, №2 - не використовується.
    Деталь №3 - мастило для МКПП SAE 80 1000ML, TU (81 22 9 401 225).
    Деталь №4 - мастило для МКПП SAE 80 1000ML, TU (81 22 9 401 220).

    Як бачите, там також є варіант з мастилом для АКПП. В розділі про МКПП я вже писав, що для МКПП також може використовуватися мастило для АКПП Dexron II. На таких МКПП присутня помаранчева наклейка з написом "ATF Oil". Але, це переважно на більш пізніх моделях. На моїй МКПП такої наклейки ніколи не було, тому я, хоча і замислювався над тим, щоб перейти на ATF, але все ж таки вирішив не експерементувати, і залишив звичайне трансмісійне мастило, яке завжди заливав.

    Комплект технічних рідин для E30 M20B25 з МКПП.




    Як бачите, об'єм рідин не маленький! І це ще тут нема фреону для кондиціонера. :)
    Хоча, всі рідини я купував, звісно, із не великим запасом.
    Охолоджуюча рідина - синій антифриз HEPU G11, 5л х 3.


    Моторне мастило - Q8 10W40, 4л х 2.
    Трансмісійне мастило для МКПП - Q8 80W90, 1л х 2.
    Мастило для гідропідсилювача керма - Q8 ATF Dexron III, 1л х 2.
    Мастило для редуктора з блокуванням - Castrol LSD 75W140, 1л х 2.


    Гальмівна рідина - TEXTAR DOT 4, 1л х 2.
    Концентрат для склоомивача - LIQUI MOLY 1:100, 0,25л.
    Вода дистильована для склоомивача, 5л.
    Бензин А-95 EVRO, 20л.


    Отже, мастило в редуктор я залив ще перед його установкою. А от в МКПП чомусь не залив. Мабуть з дуру! ) Тепер, на машині це робити дуже не зручно, особливо без підйомника. Тому довелось шукати "special tool".


    Але й з ним, лежачи під машиною, було дуже не зручно. Тому, довелось ще шукати на нього шланг, та помічника, і таким чином заливати мастило в коробку передач.


    Потім замінив мастило в двигуні, залив антифриз та бензин. Тепер вже абсолютно все готово для тестового запуску двигуна! ;)

    Гальмівну рідину та мастило для гідропідсилювача буду заливати після установки гальмівних супортів та насоса. А омивач, то вже перед самим виїздом з гаража ;)

    P.S.
    Об'єми всіх технічних рідин я взяв із заводської інструкції для BMW E30 325i. Якщо в когось її нема, то може бути корисно.

    Паливний бак (до 87 року, або для дизеля) - 55л
    Паливний бак (після 87 року, крім дизеля) - 63л
    Бачок склоомивача - 3л
    Бачок інтенсивної очистки скла (опція) - 1л
    Бачок заднього склоомивача (touring) - 2,5л
    Система охолодження - 10,5л
    Система охолодження з кондиціонером (опція) - 11л
    Мастило моторне (з фільтром) - 4,75л
    Мастило моторне (без фільтра) - 4,5л
    Бачок автоматичного доливу моторного мастила (афтемаркет опція) - 3л
    Мастило МКПП - 1,25л
    Мастило АКПП - 3л
    Мастило роздаточної коробки (325ix) - 0,5л
    Мастило редуктора переднього (325ix) - 0,7л
    Мастило редуктора заднього (188 тип) - 1,7л
    Мастило гідропідсилювача керма - 1,2л
    Гальмівна рідина - 1,2л
    Фреон кондиціонера 850-900г

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +624/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4069
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1244 : 12 Декабря 2024, 14:19:52 »
  • 1
  • 0

  • Gentlemen, start your engines!

    Цей день настав! :) Нарешті, пробний запуск двигуна!
    Заради такої довгоочікуваної події, я навіть помив машину від пилу! )


    Зовні залишилось тільки пофарбувати і встановити передній та задній бампери, та повернути молдинги на двері.








    Мастило замінене, антифриз залитий.


    Перший тест роботи моторної проводки, поки що без бензину )

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=pBc7gBI_a4Q" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=pBc7gBI_a4Q</a>


    Стартер крутить - вже добре! ) Заливаю бензин і знову пробую - let's get it started! ;)

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=8WhF_SM4ej8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=8WhF_SM4ej8</a>

    Отакої!... Як виявилось - живлення нема ні на паливному насосі, ні на форсунках, ні на свічках... Починаю шукати куди ж воно ділось... Напряму, з перемичкою замість реле, насос працює, і нормально качає. Клапан регулятора холостого ходу також починає гудіти, якщо поставити перемичку. Я подумав, що не працює головне реле. Пробую запускати з перемичкою 30-87. oops, i did it again...

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=zNkqvhegNZs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zNkqvhegNZs</a>

    І знову, як кажуть москалі, - "отріцатєльний" запуск!... )
    Починаю дивитись схеми ETM. До 86 року включно головне реле активувалось по зеленому (!) проводу живленням від замка запалювання на контакт головного реле 86. У мене там червоний провод з постійним живленням. Згадую, що в мене більш пізня моторна проводка Motronic 1.3, з 3-рядним роз'ємом DME. Беру ETM 89 року - там головне реле активується по коричневому проводу "масою" від DME на контакт головного реле 85! А в мене там ЗЕЛЕНИЙ (!!) провод! Згідно з ETM, зелений провод - це живлення від замка запалювання. В мене легкий ступор.... як може працювати реле від двох "плюсів"? Передивився знов ETM за всі роки, і тільки в схемах для 87 року знайшов цей ЗЕЛЕНИЙ провод! Як не дивно, виявилось, що це таки провод "маси" від DME! Мабуть німецькі інженери після заміни схеми живлення та активації головного реле, забули поміняти і колір цього провода! :) А потім, зрозумівши свою помилку, з 88 року замінили колір цього ЗЕЛЕНОГО провода "маси" (!!), на традиційний коричневий! Хоча, як на мене, то правильніше було б його замінити на коричневий з кольоровою полосою - це ж таки не постійна "маса", а активуюча.
    Отже, якщо в когось моторна проводка 87 року, то майте це на увазі!
    Поки я розбирався з цим "квестом" з проводами, звернув увагу, що головне реле має два контакти 87. Окреме живлення на насос та форсунки, і окреме живлення на DME. Поставив перемичку 30-87-87. it works!

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=e-mYG6ItmNI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=e-mYG6ItmNI</a>

    Нарешті!! Працює! Я зрадів, як дитина новій іграшці! )))
    Але ж потрібно щось робити з тим реле. Перевірив його - на столі від блоку живлення воно нормально працює. Тобто, проблема не в реле. І тут я згадую, що колись давно, ще зразу після купівлі машини, у мене вже була така ж проблема. Тоді головне реле не працювало через згнивший провод. Розмотую край джгута, і бачу ту стару скрутку - на тому ж ЗЕЛЕНОМУ проводі! Але вона ціла. А провод все-одно не "продзвонюється. Тобто він знову десь згнив в іншому місці, і реле не активується... Не розумію чому, - може якийсь бракований провод...


    Витягувати та розрізати всі пластикові гофри на моторній проводці у мене не було бажання, тому я просто додав ще один паралельний дублюючий ЗЕЛЕНИЙ (!) провод в гофрі, від контакту 36 DME до контакту 85 головного реле. Встановив біле головне реле, і знову пробую запускати двигун.


    done!

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=MdusdwjYgfs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=MdusdwjYgfs</a>

    Нарешті, тепер все нормально працює!
    До речі, я звернув увагу, що схема роботи білого реле, аналогічна до схеми роботи чорного реле, що ставиться на ближнє світло та протитуманні фари. Але по ETK вони чомусь різні. З цікавості встановив чорне реле замість білого - все працює.


    Тобто, при крайній необхідності, можна зняти реле з фар і встановити його замість головного реле.
    Закриваємо реле пластиковою кришкою - все готово!


    Двигун запускається, працює нормально. Але щоб машина змогла їздити своїм ходом, потрібно ще купити та встановити новий насос гідропідсилювача керма, та відреставрувати і встановити гальмівні супорти.

    P.S.
    До речі, про реле - якщо хтось помітив - додаткове жовте реле на блоці запобіжників. Може наступного разу напишу про нього! ;)
    « Последнее редактирование: 12 Декабря 2024, 14:51:25 от The_Glory »
    Записан