Збірка_179_ЕТК_18_Вихлопна система з каталізатором. Передня частинаДля двигуна M20B25 існує два типи вихлопних систем - без каталізатора, і з каталізатором.
Вихлопна системаВони відрізняються і конструктивно і по кріпленню. Обидві системи складаються з двох частин, - передньої та задньої.
У мене встановлена система з каталізатором. Хоча, каталізатор я з дуру вирізав і замінив на стронгери, і всю систему об'єднали в одне ціле.
Отже, передня частина вихлопної системи з каталізатором.
Вихлопна система з каталізаторомДеталь №1 - приймальна труба каталізатора (11 76 1 716 743) - 1 шт. В моєму випадку каталізатор замінено на подвійний стронгер.
Деталь №2 - гайка мідна M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Я використовую гайки TRUCKTEC 0839054
Деталь №3 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 7170 - 2 шт. Я використовую FEBI 01610
Деталь №4 - кронштейн приймальної труби МКПП ( 11 76 1 716 360) - 1 шт. Складається з двох частин. Для варіанту без каталізатора та для АКПП кріплення відрізняється.
Деталь №5 - прокладочна шайба A8,4 (33 31 1 108 205) - 2 шт. Кріплення до КПП.
Деталь №6 - болт M8X20 (07 11 9 903 039) - 2 шт. Кріплення до КПП.
Деталь №7 - болт M8X25 (07 11 9 915 171) - 1 шт. Кріплення труби. Різьба в кронштейні була пошкоджена, тому я нарізав нову різьбу M10, та замінив болт на M10X25.
Деталь №8 - болт M8X35 (07 11 9 913 676) - 1 шт. Кріплення кронштейну.
Деталь №9 - прокладочна шайба A8,4 (33 31 1 108 205) - 2 шт. Кріплення кронштейну.
Деталь №10 - втулка шарніру D=8MM (18 20 7 546 579) - 4 шт. Гумова втулка кронштейну.
Деталь №11 - гайка M8 (07 12 9 964 675) - 2 шт. Кріплення кронштейну.
Деталь №12...№15 - не використовується.
Деталь №16 - лямбда-зонд 4-POL/540MM (11 78 1 716 114) - 1 шт. Для рестайлінгових автомобілів після 87 року має інший роз'єм.
Деталь №17 - захисний кожух (11 78 1 710 590) - 1 шт.
Оригінальний щиток вже не доступний до замовлення. На барахолках знайти його також не вдалося, тому я зробив його сам
Минулого разу я вже про це писав.
Якщо в когось є оригінальний, то я б купив.
Деталь №18, №19 - не використовуються. Помилка в ETK - це кріплення для фіксації роз'єму лямбда-зонду для рестайлінгових автомобілів.
Деталь №20 - клема D=6MM (63 12 1 364 431) - 1 шт. Пластикова кліпса для фіксації проводки лямбда-зонду.
Деталь №21 - клема D=4,5MM (61 13 1 353 865) - 1 шт. Металева кліпса для фіксації проводки лямбда-зонду.
Деталь №22...№26 - в моєму випадку не використовується, так як передня та задня частини вихлопної системи об'єднані в одне ціле.
Прикручуємо приймальну трубу до випускних колекторів мідними гайками (№2).
Прикручувати не дуже зручно, через ці "костилі" та зварні шви. Але це тимчасово, я маю надію ;)
Встановлюємо металеву кліпсу (№21) на захисний щиток (№17).
Лямбда-зонд вже встановлений на приймальній трубі, тому защьолкуємо на нього захисний кожух.
Проводку лямбда-зонду фіксуємо в металеву кліпсу (№21).
На моторному щиті вставляємо кліпсу (№20) в пластикову гайку, та фіксуємо в ній проводку.
Додатково я зафіксував проводку ще на одній такій гайці.
Підключаємо роз'єм лямбда-зонду до моторної проводки під кузовною площадкою.
Збираємо кронштейн, через гумові втулки.
Прикручуємо кронштейн до КПП двома болтами.
Прикручуємо трубу до кронштейна одним болтом. Кріплення на трубі було вже саморобне, тому не співпало з отвором на кронштейні. Довелось зробити тимчасовий "адаптер".
Отже, передня частина вихлопної системи закріплена. Це все тимчасово, сподіваюся, що після виїзду машини, я це все перероблю на автосервісі по випусних системах.
Далі про задню частину вихлопної системи.
P.S.
Вихлопні системи без каталізатора мають іншу конструкцію та деталі кріплення. Бувають також двох видів.
Підготовка для каталізатора.
Без каталізатора.
Відповідно, я їх не розглядаю.