Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 546441 раз)

0 Пользователей и 8 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +661/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4114
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1305 : 03 Июня 2025, 12:04:48 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_192. ЕТК_71_Попереджувальна табличка (ч.3)

    Несподівано, ще одна частина по заводській табличці! )

    В першій частині я вже писав, що у мене завжди була відсутня заводська дублююча табличка з VIN-кодом машини. Про це є відповідний запис в технічному паспорті машини. Ще в 2008 році після покупки машини, попередній власник сказав, що табличка десь є, і обіцяв пошукати її в своєму гаражі. Але тоді він її так і не знайшов, тому я так весь час і їздив без неї.

    Але зараз я встановив нову пусту табличку - просто для загального вигляду.




    Як то кажуть, Київ, - то велике село! )) Мабуть попередній власник це десь побачив в інеті, чи не знаю, як дізнався, і через 17 років таки знайшов цю "рідну" табличку! ) Передав її мені через нашого спільного товариша - я дуже вдячний і йому і товаришу! )


    Разом з табличкою ще знайшовся "рідний" лючок паливного баку в оригінальній фарбі PLATANENGRUEN METALLIC (188)


    Колір гарний і "олдскульний", але все-таки "не мій". Я впевнений, що будучи в 1984 році, я б не купив нову E30 такого кольору... Стан лючка, як і таблички, не ідеальний, але, як "артефакт", то для мене має цінність! )




    Можливо, при оформленні нового кольору машини, я заразом оформлю і наявність таблички. Потрібно буде знову замовити дві оригінальні заклепки по ціні упаковки таких самих в будівельному магазині. )

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +661/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4114
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1306 : 05 Июня 2025, 12:02:25 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_193. ЕТК_51_Гумові килимки для ніг

    З моменту покупки машини в ній лежали гумові килимки для ніг з BMW E34. Тому цей запис буде не зовсім коректним, по відношенню до E30, але оскільки гумові килимки для E30 вже дуже давно не доступні і зустрічаються доволі рідко, то напишу просто для інформації.

    Розділ ETK Оснащення кузова

    Підрозділ
    Килимки для ніг


    Всі килимки сірого кольору GRAU, вже не доступні, тому не буду розписувати їх номери. Доступні лише різнокольорові кліпси для фіксації килимків.

    Ці кліпси також є в окремому підрозділі ETK, але доступні тільки в чорному кольорі.
    Килимки для ніг із запірним механізмом


    Деталь №1 - різьбова кришка ANTHRAZIT (51 47 1 919 171).

    Ці ж самі гумові килимки сірого кольору GRAU показані і в розділі ETK Дооснащення, аксесуари

    Підрозділ
    Гумові килимки


    Всі номери аналогічні, і вже не доступні. Окрім чорних кліпс.

    Може колись мені вдасться знайти та купити ці гумові килимки для E30, просто для колекції. Адже, в мокру погоду та зимою машина їздити не буде.
    А поки що залишаться аналогічні гумові килимки з E34. Вони такого ж сірого кольору GRAU та текстури, практично однакові по формі, і чудово лягають на підлогу.






    Передні. Водійський вже трохи протерся, тому заклеєний.






    Задні.






    Отже, килимки помиті, ковролін чистий.








    Єдиний нюанс з водійським килимком, - він трохи ширший в передній частині, тому трохи накриває площадку для лівої ноги. Але не критично.


    Пасажирський лягає відмінно.


    Задні також.




    Кліпс кріплення в мене поки що нема.

    Це тимчасово. Я сподіваюсь... :)
    Пізніше я замовлю комплект оригінальних велюрових килимків, поки вони ще доступні. Разом із кліпсами для кріплення. Але про це напишу окремо.
    Хоча, я міг би постелити старі ворсові афтемаркет килимки для E30, але не захотів...


    Так буде більше мотивації купити нові оригінальні :)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +661/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4114
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1307 : 05 Июня 2025, 15:14:44 »
  • 0
  • 0

  • Всякі дрібниці

    Продовжую дороблювати всякі дрібниці.

    Пластикова накладка задніх лівих дверей не фіксувалася кліпсами і весь час випадала. Причина в тому, що ніша для проводки фізично не вміщає всі джгути. Вони випирають вище площини отворів для кліпс.


    Мабуть німецькі інженери не передбачили одночасну установку всіх електроопцій! :)
    Але з 85 року вони таки трохи виправили цю ситуацію, і зробили на задньому кінці накладки додаткове кріплення до кузова. В мене саме такі накладки - з отворами для кліпс на кінці. Я вже раніше писав про це у відповідному розділі. Але в кузові отворів нема, то ж кліпси ставити нікуди. Просвердлити отвори заважають ті самі джгути проводки, а праворуч заважає металева труба для шлангів вентиляції бака. Та й свердлити не дуже хотілося. Тому я знайшов підходячу пластину, і зробив такий "адаптер".


    Через цей "адаптер" зафіксував накладку штатним саморізом, що фіксує спинку сидіння. Трохи колхоз, але практичний. :)


    Передній край накладки вставив під накладку середньої стійки та защьолкнув її кліпси в поріг. Накладка все одно стала не рівно, а дугою, через велику кількість джгутів проводки під нею. Нічого не поробиш...


    Хоч і не зовсім рівно, за те накладка тепер нормально тримається і не випадає при кожному відкриванні дверей.


    З правого боку проводки дуже мало, тому ця накладка нормально тримається на кліпсах, тому так і залишив.
    Заразом встановив заглушки на болти кріплення замків задніх ременів безпеки, про які раніше весь час забував.




    Поки перекладав там джгути проводки, знайшовся поганий контакт в скрутці проводів на третій стоп-сигнал. Пофіксив, тепер лампа контроля гасне після натискання педалі гальм, як і має бути.

    Також знайшов причину, чому не гасла лампа контролю гальмівних колодок. Поки я ставив кріплення для роз'єму та фіксував його, порвався провод, - біля самого роз'єму датчика колодок заднього правого колеса. Все-таки проводці 40+ років.... Пофіксив, - тепер всі контрольні лампи нормально працюють.


    Вирішив все-таки нормально закріпити глушник. Без підйомника чи смотрової ями це було дуже не зручно і дуже не просто. Але я таки це зробив, лежачи під глушником, уткнувшись в нього носом! )))
    Прикрутив кронштейн до задньої балки та підвісив глушник на нього оригінальним гумовим кільцем. Підняв його максимально вгору.




    Праве гумове кільце, біля ніши запасного колеса стало практично без проблем.


    А з лівим гумовим кільцем я мучився доволі довго. Кронштейн приварили трохи не точно, тому кільце ніяк не хотіло ставати на своє місце. Але врешті решт, таки стало. Довелось трохи відгинати кронштейн на глушнику, надівати кільце, а потім знов вирівнювати кронштейн.


    Я боявся, що через це глушник буде перекошений на правий бік, але вийшло, наче, доволі рівно.


    У відповідному розділі я вже писав, що купив штатні хомути для глушника, але виявилось, що вони для M20B20, - і на глушник M20B25 замалі по діаметру. Тому поки що залишив приварені кріплення до глушника. Можливо пізніше перероблю всю випускну систему.... а може і ні.... ))
    Труби максимально підняті вгору, до кузова.


    Зовні, теж, наче, більш-менш рівно.






    На цьому, поки що, все.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +661/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4114
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1308 : 10 Июня 2025, 11:05:04 »
  • 1
  • 0

  • Дзеркала з обігрівом TYC

    Я вже давно писав у відповідному розділі ETK про зовнішні дзеркала з підігрівом. Тоді я встановив свої старі оригінальні дзеркала, при чому, праве без підігріву. Пізніше я знайшов і праве оригінальне дзеркало з підігрівом, але його вигляд був не дуже гарний.
    І от недавно випадково я купив у одноклубника аналог штатних дзеркал - точні копіі оригінальних дзеркал, включаючи їх кріплення - дзеркала TYC.


    Ліве 303-0072-1 та праве 303-0071-1


    Бувають аналоги з простішим кріпленням, - просто на защьолках, але я хотів саме з таким кріпленням, як було по заводу.


    В принципі, вони однакові, відмінність тільки в повернутому на 180 градусів кільці кріплення.


    Дзеркало встановлюється контактами в бік дверей, та зубцями донизу. Підключаємо проводку обігріву, "полярність" не має значення.


    Кільце встановлюємо в таке положення, щоб було видно чотири штифта.


    Штифти повинні попасти в отвори на чотирьох "ушах" на механізмі регулювання дзеркала.


    Після цього кільце повертається за годинниковою стрілкою до упору та защьолкується в таке положення, утримуючи скло за "уши".


    Кільце повертається тонкою викруткою, вставленою в зубці на кільці через спеціальний отвір внизу корпусу дзеркала.




    Щоб зняти скло, потрібно аналогічно повернути кільце проти годинникової стрілки.

    Дзеркало з обігрівом встановлено.


    Аналогічно і з лівого боку.


    Виглядає точно так же, як і оригінальні дзеркала, регулювання працює. Поки що я задоволений. Як буде працювати підігрів, час покаже.


    А тепер коротко про відмінності дзеркал.
    Зверху вниз - Аналог TYC з підігрівом, оригінал з підігрівом, оригінал та аналог без підігріву.


    Скло дзеркала може бути звичайне, сферичне, або з "мертвою" зоною. Кожне з них може бути з підігрівом, чи без. Тому в деяких варіантах є критичні відмінності між лівою та правою стороною. Тому на оригінальних дзеркалах є помітки "L unten" та "R unten" - ліве низ та праве низ, відповідно. Як я вже казав, дзеркала з підігрівом встановлюються контактами в бік дверей. Низ дзеркала там, де на кільці кріплення є "зубці". Оригінальні корпуси скла відрізняються конструкцією контактів, але це не критично. З іншого боку в корпус вмонтований терморезистор, що запобігає перегріву скла.


    Звичайне оригінальне дзеркало має точно такий же корпус, але без контактів та терморезистора. На корпусі аналогу, взагалі не передбачено місце для контактів та терморезистора. Для даних дзеркал не принципово ліве чи праве, його можна просто повернути.


    Але, по суті, на фото всі три оригінальні дзеркала - ліві.


    При необхідності ліве дзеркало можна переробити на праве, і навпаки. Для цього потрібно зняти кільце кріплення і повернути його на 180 градусів.
    Корпус скла з боку контактів для підігріву має спеціальний "зуб" для фіксації скла в робочому положенні (внизу на фото), та "язичок" що є стопором для кільця (вгорі на фото)


    На кільці є спеціальний упор (між контактами на фото)


    Кільце при установці повертається за годинниковою стрілкою і фіксується цим упором за "зуб" на корпусі. Якщо тонкою викруткою натиснути на "язичок" з іншого боку і повернути кільце до упору проти годинникової стрілки, то кільце легко зніметься з корпусу скла.




    Повертаємо кільце на 180 градусів та встановлюємо на корпус. Тепер це праве дзеркало - зубці з боку "R unten".


    Теж саме роблю і на дзеркалі з підігрівом - тепер одне ліве (зубці з боку "L unten"), а інше праве (зубці з боку "R unten").




    Нехай будуть, про запас! )