LS MODELS CLOUD KINDER MKV
WEBSITE: OPEN IN AN ANONYMOUS BROWSER (the link does not work in other browsers) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion
МАГНЕТ ССЫЛКА 218ГБ ВИДЕО ДЛЯ ТОРРЕНТ КЛИЕНТА: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415
- 23 Ноября 2024, 21:36:39
- Добро пожаловать, Гость
Новости:
Слава Україні!
Ми в соціальних мережах:
https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/
https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/
Спілкування:
https://t.me/bmwe30clubua
Купівля - продаж:
https://t.me/e30shopua
61
: 07 Ноября 2024, 20:47:25
|
||
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa | ||
62
: 07 Ноября 2024, 20:46:47
|
||
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa | ||
PRETEEN TOR LINKS KINDER FILE DOWNLOADS
ВЕБСАЙТ: ОТКРЫВАЙТЕ ТОЛЬКО В АНОНИМНОМ ТОР БРАУЗЕРЕ (В ДРУГИХ БРАУЗЕРАХ ССЫЛКА НЕ РАБОТАЕТ) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion LINK 218GB VIDEOS FOR TORRENT CLIENT: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415 |
63
: 07 Ноября 2024, 20:46:22
|
||
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa | ||
PEDO FILE SHARING 14year GIRLS PACK DOWNLOAD
ВЕБСАЙТ: ОТКРЫВАЙТЕ ТОЛЬКО В АНОНИМНОМ ТОР БРАУЗЕРЕ (В ДРУГИХ БРАУЗЕРАХ ССЫЛКА НЕ РАБОТАЕТ) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion МАГНЕТ ССЫЛКА 218ГБ ВИДЕО ДЛЯ ТОРРЕНТ КЛИЕНТА: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415 |
64
: 07 Ноября 2024, 20:45:52
|
||
Автор BaKsBaNNy_OdeSSa - Последний ответ от BaKsBaNNy_OdeSSa | ||
9yo FACECAST TELEGRAM CHANNEL ZOOM VIDEOS CAPTURES
WEBSITE: OPEN IN AN ANONYMOUS BROWSER (the link does not work in other browsers) http://torx5mtxatfovjmdizm27tsqusa4bgej5qx7zvv2quxvh44spl5xzsad.onion LINK 218GB VIDEOS FOR TORRENT CLIENT: magnet:?xt=urn:btih:abd5aaed52b5994fe54136701c4c18156bd28415 |
65
: 07 Ноября 2024, 15:15:33
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Згоден. Та я то не дуже то й розстроївся! ) А коли випадково знайшовся Себрінг, то навіть зрадів! )) Олдскул тюнінг наче норм стає ;)
|
66
: 07 Ноября 2024, 15:03:44
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от Ray_ | ||
Сочувствую по поводу выхлопа. Хотя кроме красоты вряд ли что-то радикально изменилось бы. И вообще, по моему скромному опыту тюнинх практически всегда заканчивается "подгонкой по месту" с помощью болгарина и сварки. Лучше заводского очень мало что есть))))
|
67
: 07 Ноября 2024, 13:46:21
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_173_ЕТК_11_Двигун. Випускний колектор
На цьому місці повинен був би бути запис про "тюнінг"! )) Але його не буде. Якщо пам'ятаєте, то я вже писав, що купив новий красивий та блискучий рівнодовгий випускний колектор Turbo Works, з нержавіючої сталі - наче б то, це китайська копія Supersprint... І він наче б то, навіть, більш-менш нормально став на двигун... майже нормально... ) Але перша його примірка на двигун, вже встановлений на машині, показала зовсім інше! Це максимум, як я зміг його запхнути туди! ))) Його труби упирались в лонжерон, в трубки масляного фільтра, одна в одну, та в КПП. X-пайп, що був в комплекті, при цьому також ніяк не можна було встановити. Хоча, якби воно влізло, то виглядало б красиво! ;) Звісно, що при великому бажанні, можна було б той колектор порізати, заново погнути, потім поварити, і врешті решт, таки запхнути! Але в мене не було такого ні бажання, ні можливості. Тому я його продав. До речі, в одноклубника була точнісінько така ж історія з таким же колектором. Але я чув , що на E34 з M20 він якось таки стає. Отже, від китайського "тюнінга" довелось відмовитись! Та й таке!... Поки що буду встановлювати заводські колектори, а далі побачимо... ;) Випускний колектор Деталь №1 - випускний колектор передній (11 62 1 710 834) - 1 шт. Деталь №2 - різьбова пробка CM8X1 (07 11 9 919 210) - 2 шт. Деталь №3 - ущільнююче кільце A8X11,5-AL (07 11 9 963 041) - 2 шт. Деталь №4 - випускний колектор задній (11 62 1 710 825) - 1 шт. Деталь №5 - гайка M8 (11 62 1 711 954) - 12 шт. Мідна гайка FEBI 03687. Деталь №6 - ущільнююча прокладка з теплозахисним екраном (11 62 1 723 655) - 2 шт. Я використовую ELRING 495900. Деталь №7 - установочний штифт M10X40 (11 62 1 716 870) - 6 шт. Деталь №8 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 717) - 2 шт. Я використовую FEBI 01610. Деталь №9 - гайка M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Мідна гайка TRUCKTEC 0839054. Колектори були відпісочені та пофарбовані термостійкою цинковою фарбою. Закручуємо різьбові пробки (№2) з ущільнюючими кільцями (№3) у спеціальні отвори на колекторах. Я не впевнений, але десь читав, що ці отвори використовуються для замірів показників CO2 у випускних газах двигуна. А от для чого потрібні ще по два отвори з різьбою - я не знаю. Якщо хтось знає, підкажіть, будь-ласка. Шпильки (№7) з колекторів не було сенсу викручувати. Тому вони вже встановлені на колектори - надіваємо на них прокладки (№8) та накручуємо гайки (№9). Надіваємо на шпильки прокладки з теплозахисними екранами (№6), встановлюємо та прикручуємо колектори мідними гайками (№5). Попередньо шпильки були оброблені мідним мастилом. Випускні колектори встановлені. Тепер я можу встановлювати випускну систему. P.S. А як же "тюнінг"?! - скажете ви... )) Якось так. ;) Звісно, не так красиво, як блискучий китай За те, - все стало ідеально рівно! Справжній "oldschool" для BMW E30 з M20 - Sebring. Саме такі рівнодовгі колектори встановлювались на BMW E30 AC Schnitzer. Зараз він виглядає не дуже привабливо, але я сподіваюсь, що мені вдасться його реанімувати! Про це пізніше буде окремий запис. Тоді вже буду щось думати і про нову вихлопну систему з красивим звуком... А поки що все залишиться, як було раніше. |
68
: 07 Ноября 2024, 11:09:16
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
Збірка_172_ЕТК_11_Двигун. Головка блоку циліндрів
Ну, що ж, щоб нарешті запустити двигун, потрібно встановити вихлопну систему та випускні колектори. Отже, повертаємось до зборки двигуна. А саме, до розділів ETK Головка блоку циліндрів - додаткові елементи Головка блоку циліндрів Деталь №18 - установочний штифт (07 12 9 908 134) - 12 шт. Головка блоку циліндрів була вже давно повністю відремонтована, тому я з нею нічого не робив, окрім того, що добре почистив її ззовні. Але шість шпильок випускних колекторів довелось замінити. До речі, шпильки я взяв з іншої головки блоку циліндрів, яку колись дуже давно мені продав один козел, як повністю робочу. Але після її розборки та дефектування, в ній виявилась тріщина, тому тоді я й вирішив повністю відновити свою ГБЦ, - може воно і на краще! ;) А ця так і валялась в гаражі, як хлам. Заразом помив і її. Тріщина: З приводу її ремонту думки майстрів тоді розділилися - одні кажуть, що можна спробувати ту тріщину заварити і все буде добре, а інші кажуть, що тріщина після зварювання може піти далі по корпусу... Тож тоді я не став грати в цю лотерею, а повністю відновив свою головку блоку циліндрів. А цю може колись таки спробую заварити... а може воно і не варто... Якщо хтось може щось порадити з цього приводу, буду вдячний. Отже, шість шпильок встановлено. Всі шпильки обробив мідним мастилом. Тепер можна встановлювати випускні колектори. |
69
: 06 Ноября 2024, 22:25:34
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от The_Glory | ||
70
: 06 Ноября 2024, 10:06:38
|
||
Автор The_Glory - Последний ответ от vlad-e30 | ||
Красота...... Ждём установку шмидмана..
|