Збірка_154. ЕТК_12_Електрообладнання двигуна. Джгут проводів двигунаОтже, мотор встановлено, джгут проводів я теж вже встановив раніше, - потрібно тільки все підключити.
Джгут проводів двигунаДеталь №1 - джгут проводів двигуна (12 51 1 711 212).
1 - роз'єм ЕБУ Motronic
2 - роз'єм для підключення тахометра та економетра (до рестайлінгу)
3 - роз'єм для АКПП, положення селектора (я точно не впевнений)
4 - роз'єм для АКПП (я точно не впевнений)
5 - роз'єм для підключення кондиціонера (сигнал підвищення обертів холостого ходу при ввімкненні кондиціонера)
6 - роз'єм для лямбда-зонду
7.1, 7.2 - клеми котушки запалювання "+" і "-"
8 - клеми "маси"
9 - роз'єм C101 для підключення до основної проводки
10 - роз'єми паливних форсунок (6 шт.)
11 - роз'єм датчика температури для ЕБУ Motronic (синій на 2 піна)
12 - роз'єм датчика температури для панелі приладів (коричневий на 1 пін)
13.1, 13.2 - клеми стартера "+" і "-"
14 - роз'єм датчика положення дросельної заслонки
15 - роз'єм клапана вентиляції бака
16 - роз'єм клапана регулятора холостого ходу
17 - роз'єм витратоміра повітря
18 - роз'єм реле підігріву лямбда-зонду
19 - роз'єм реле паливного насосу
20 - роз'єм головного реле
21 - роз'єм датчика положення колінчастого валу
22 - роз'єм датчика положення розподільчого валу
23.1, 23.2 - клеми генератора
24 - роз'єм датчика рівня мастила
25 - діагностичний роз'єм
26 - роз'єм для підключення кондиціонера
27 - роз'єм датчика тиску мастила
28* - роз'єм датчика рівня мастила для OIL Level Matic (афтемаркет, я додав його самостійно)
Отже, проводка протягується через моторний щит праворуч, в салон, до ЕБУ Motronic. Там до неї підключаються роз'єми 1, 2, 5 (та 3 і 4 при наявності АКПП). Про це напишу пізніше, а зараз мова піде про підкапотну її частину.
Прикручуємо клеми "маси" до правої кузовної стійки, прикручуємо клеми на котушку запалювання, фіксуємо проводку кліпсами. Роз'єм лямбда-зонду буде підключений після установки випускної системи.
Укладаємо джгут в спеціальний тримач на щитку та фіксуємо стяжками і одним хомутом. Встановлюємо роз'єм C101 в спеціальний тримач та підключаємо до основної проводки.
Всього потрібно три таких хомута. Два ще на впускному колекторі.
Перший хомут на колекторі
Тут же я розташував і роз'єм кондиціонера. Штатно він повинен бути десь біля компресора, але так як, я підключав рестайлінгову проводку кондиціонера через адаптери, то у мене він буде тут. Нема сенсу тягнути його через весь моторний відсік.
Другий хомут на колекторі.
Фіксуємо проводку кліпсами до кронштейнів масляного щупа.
Підключаємо датчики положення колінчастого та розподільного валів, встановлюємо діагностичний роз'єм.
Прикручуємо клеми генератора, та провід його "маси".
Підключаємо датчик рівня мастила та прикручуємо кабель основної "маси" двигуна до піддону.
Роз'єм витратоміра повітря буде підключений після його установки. Встановлюємо тримач реле, фіксуємо їх там та накриваємо пластиковою кришкою.
Прикручуємо додатковий провід "маси" клапанної кришки (65 31 1 286 069). Я зробив його сам - майже не відрізняється від оригінального ;)
Роз'єми паливних форсунок будуть підключені після їх установки.
Підключаємо датчики температури для панелі приладів (1 пін), та для ЕБУ Motronic (2 піна).
Далі буде про підключення іншого електрообладнання двигуна, та підключення всіх шлангів.