Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 373330 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +617/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4059
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #900 : 29 Мая 2023, 13:33:03 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_59. ЕТК_51_Оснащення кузова. Обшивка кришки багажного відділення

    Отже, закінчуємо з обшивками багажника. Залишилось встановити тільки обшивку кришки багажника.

    Обшивка кришки багажного відділення




    Обшивка кришки багажника не входила до базової комплектації машини, а ставилась, як додаткове обладнання. Я її довго шукав, але ніяк не міг знайти. У нас роблять репліки зі скловолокна, але вони такі криві, та страшні, що ставити таке на свою машину мені зовсім не хотілось, тим більше клеїти це на герметик. І ось одного дня мені таки пощастило - товариш скинув контакти продавця, при чому зовсім поруч. Не довго думаючи, я наступного дня поїхав і купив цю обшивку. До того ж в ідеальному стані й за нормальну ціну. Не вистачало тільки декілька кліпс, замовив нові.
    Деталь №1 - обшивка кришки багажного відділення (51 49 1 916 246).
    Деталь №2 - не використовується.*
    Деталь №3 - скоба (51 41 1 870 718) - 14 шт.



    Ставиться просто на кліпси. Але, як виявилось, не все так просто у моєму випадку!


    Коли я приклав обшивку до кришки, то був дуже здивований - крайні верхні кліпси попадали у великі технологічні отвори, а середні упирались у метал... Бічні та нижні попадали нормально у отвори. Дивно. Я пішов шукати відповідь на це у ETK. І от що виявилось - обшивка була доступна тільки з вересня 1986 року. Більш того, для її установки були внесені зміни в конструкцію кришки - вони, як виявилось, бувають двох типів! Кришки після вересня 1986 року мають менше великих технологічних отворів, та шість отворів для верхніх кліпс обшивки. Отже, обшивка "болт-он" стає тільки на таку кришку. І в чому іронія долі - я купив таку кришку, але вона була без отворів для спойлера, тому вирішив залишити свою, щоб не морочитись зі свердлінням. На фото видно різницю.


    Ну що ж - перехитрити долю не вийшло! Не захотів свердлити отвори для спойлера, до фарбування - то прийшлося свердлити отвори для обшивки, після фарбування! :) Можна було, звичайно, ще пофарбувати та переставити другу кришку. :) Але вирішив таки свердлити.


    Але ж три отвори я просвердлив, а ще три попадали у великі отвори. Не заварювати ж їх тепер! )) Довелось, щось придумувати - підібрав у автомагазині гумові заглушки точно по розміру, та зробив у них отвори для кліпс. На першій заглушці пробував свердлити та прорізати гуму, а потім спробував пропалювати отвори паяльником - так значно краще, хоча було багато смердючого диму. Ось такий "лайфхак" :)








    Тепер обшивка нормально стала на своє місце - кліпси в гумі теж добре тримають.


    Вигляд став значно кращий. Але вирізи для підсвітки виглядають якось не дуже добре... Чому не зробили більші прямокутні отвори для перестановки плафонів у обшивку - не розумію...


    В багажнику залишилось встановити ящик з інструментом, домкрат та запасне колесо.

    *
    P.S.
    Декілька слів про ще одну дуже цікаву обшивку.
    Мені стало цікаво, що це за деталь №2 на схемі в ETK. І знайшов я її в Африці! :)
    Це декоративна накладка (51 49 1 916 249) на скобу замка. В тому ж розділі є й обшивка з іншим номером (51 49 1 916 644). Обидві ці деталі були доступні чомусь тільки для ринку Південної Африки, але вже не доступні до замовлення. Я знайшов фото цієї обшивки, судячи по адресі сайту на склі, - машина саме з Африки:


    Виглядає просто шикарно! Там же видно й накладку на скобу замка. До того ж, вона ще й для великого ящика інструментів. Треба шукати в Африці! )

    P.P.S.
    Нарешті всі чорні дверні накладки пофарбовані, деталі дверних ручок з гальваніки теж давно готові - можна повністю збирати двері.

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #901 : 29 Мая 2023, 15:25:24 »
  • 0
  • 0

  • Куда же без колхоза?!
    Это шутка!)))) Вид, конечно, сразу другой. Хотя, карпетовая обшивка посимпатичней.
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #902 : 29 Мая 2023, 16:21:25 »
  • 0
  • 0

  • Куда же без колхоза?!
    Это шутка!)))) Вид, конечно, сразу другой. Хотя, карпетовая обшивка посимпатичней.
    Та, да ) Про колхоз буде ще зараз далі ))
    Да, африканська обшивка  супер. Чого таку в Європі не ставили - хз...

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #903 : 29 Мая 2023, 16:23:06 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_60. ЕТК_51_Оснащення кузова. Захисна планка

    Нарешті всі чорні дверні накладки пофарбовані, в тому числі й молдинги дверей.
    Молдинги встановлювались на всі Е30, крім М3. Існує три їх варіанта:
    1. Хром - чорний молдинг з хромовою вставкою.
    Захисна планка


    2. Чорний - чорний молдинг з чорною вставкою.
    Захисна планка schwarz


    3. Чорний - чорний молдинг без вставки.
    Захисна планка schwarz


    До рестайлінгу в базовій комплектації встановлювався перший тип, а в опції "shadow line" - другий тип. Третій тип встановлювався після рестайлінгу в базовій комплектації.
    Кріплення у всіх трьох типів молдингів аналогічне.
    В моєму випадку - другий тип - "shadow line". Відповідно, молдинги пофарбовані в чорний напів-матовий колір.


    Деталь №1 - молдинг переднього крила лівий та правий. І тут невеличкий "колхоз" :) В розділі про покажчики поворотів я вже писав, що оригінальні бічні покажчики поворотів мені не дуже подобаються, тому я не буду їх встановлювати. Але покажчики на крилах будуть. Ну ось і вони - покажчики від Е38, встановлені також, як на Е38 - в молдинг переднього крила.


    Мені такий варіант на вигляд подобається значно більше , ніж оригінальні ліхтарі у величезному корпусі над молдингом. Виглядає більш аккуратно, й майже не помітно. Не по "канонах", звичайно, але хоч трошки "колхоза" повинно ж десь бути! :) Тим більше, що встановив я їх вже дуже давно.
    Деталь №2 - молдинг передніх дверей лівий та правий.
    Деталь №3 - молдинг задніх дверей лівий та правий. І знову трохи "колхоза" чи "стайлінгу" - катафоти на молдінгах :) Але це було зроблено ще до мене, попереднім власником.


    Мені вони теж подобаються. Я не знаю від чого вони, але по формі і розміру ідеально підходять до молдингів! Може це якийсь "афтемаркет"... Мають якесь маркування PS та PD.


    А до них по формі і розміру ідеально підходять покажчики поворотів Е38. Саме це мене й надихнуло на ідею їх установки.


    Приклеїв на двусторонній скотч - наче вони тут і повинні бути! :)


    Тепер про кріплення. В ETK в цьому розділі якась суцільна помилка і маячня по кількості всіх деталей. Тому далі пишу правильну кількість всіх кріплень для 4-дверного седана.
    Деталь №9 - накінечник (51 12 1 867 907) - по 2шт. на кожну сторону.


    Звертаю увагу, що дві кліпси кріплення молдинга крила йдуть в зборі з молдингом під одним номером ETK, і їх не можна замовити окремо. Хоча, одна задня кліпса легко знімається з молдинга - її видно на фото вище.

    Деталь №5 - накінечник (51 13 1 916 449) - по 2шт. на кожну сторону, або по 1 шт. на кожні двері.
    Деталь №6 - пластикова гайка М4 (41 33 5 480 120) - по 2шт. на кожну сторону, або по 1 шт. на кожні двері.
    Деталі №5 та №6 ставляться на крайні шпильки молдингів дверей.
    Деталь №7 - затискач планки (51 13 1 876 128) - по 2шт. на кожну сторону, або по 1 шт. на кожні двері. Ставляться на краї молдингів дверей. Нові такі кліпси трохи відрізняються від старих, але тримають добре.
    Деталь №8 - скоба (51 13 1 829 904) - по 3шт. на кожну сторону, або по 2 шт. на передні двері та по 1 шт. на задні двері. Ставляться на середню частину молдингів дверей. Нові такі кліпси дуже погано тримались в дверях, тому довелося ставити всі старі кліпси з донорських дверей.

    На фото наглядно показано розташування кріплень.
    Передні двері:


    Задні двері:


    Встановлюємо всі кліпси на крила та на двері.


    Крило:


    Передні двері:


    Задні двері:


    Крайні кліпси на дверях (№7) встановлюються "дзеркально". Передні двері:


    Задні двері -  в інший бік:


    Тепер встановлюємо молдинги. На крилі молдинг просто щільно защьолкується в накінечники №9.


    Молдинги дверей спочатку надіваються в пази крайніх кліпс №7 під кутом до дверей, а потім плавно притискаються та защьолкуються на кліпси №8. При цьому крайні шпильки молдингів повинні попасти в накінечники №5. З внутрішньої сторони дверей на шпильку накручується пластикова гайка №6, та притискає край молдинга.
    Гайка на задньому кінці молдинга передніх дверей:


    Гайка на передньому кінці молдинга задніх дверей:


    Молдинги встановлено.




    Повороти з катафотами чимось нагадують америкаські "сайдмаркери" ;)

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #904 : 29 Мая 2023, 17:11:03 »
  • 0
  • 0

  • "Повороти з катафотами чимось нагадують америкаські "сайдмаркери" ;)"
    Ну, так наверное ж для американского рынка так и делалось. И, хотя, американские требования безопасности имеют место быть и вполне не безосновательны, но мне больше нравится евровариант - как-то сдержанней))))
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #905 : 29 Мая 2023, 19:53:24 »
  • 0
  • 0

  • "Повороти з катафотами чимось нагадують америкаські "сайдмаркери" ;)"
    Ну, так наверное ж для американского рынка так и делалось. И, хотя, американские требования безопасности имеют место быть и вполне не безосновательны, но мне больше нравится евровариант - как-то сдержанней))))
    Ну, не зовсім - сайдмаркери, то бічні габаритні вогні на бамперах, чи на краях кузова. А у мене не на краях і не габарити, а поворот і катафот ) Колись думав і про справжні сайдмаркери, але все в купі, то вже буде перебор ))

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #906 : 29 Мая 2023, 19:55:30 »
  • 2
  • 0

  • Збірка_61. ЕТК_41_Кузов (ручки дверей)

    Кузов

    Вибрав чотири кращі ручки з тих, що були, але все ж їх стан був не ідеальний.


    Механізми ручок та дверні кліпси готові після гальваніки, а ручки після фарбування в чорний напів-матовий колір. Все готово для їх установки.


    Збираємо внутрішній механізм. Осі були пофарбовані, тому так і зробив.






    Алюмінієві ручки кріпляться до механізму звичайними стальними гвинтами М4х10, тому в більшості випадків вони окислюються і їх дуже важко відкрутити. З чотирьох своїх ручок я зміг відкрутити лише одну. Добре, що заздалегідь зібрав ще один комплект ручок. Отже, я вирішив ставити аналогічні гвинти та шайби з нержавіючої сталі.


    Передні ручки.
    Ручка дверна передня/запірний механізм/ключ


    Про замки та ключ напишу пізніше - їх треба ще довести до ладу й переробити під один ключ. То ж поки що тільки про ручки.


    Деталь №1 - механізм ручки лівий (51 21 1 906 891) та правий (51 21 1 906 892). Складається з двох частин, осі та пружини.
    Водійська ручка може бути звичайною, або з додатковим контактом для реле таймера салонного освітлення та підігріву замка. Хоча номер в ETK тільки один.
    Передні механізми - лівий та правий.


    Додатковий контакт на лівому:


    Деталь №2 - втулка (51 21 1 802 016) - поліетиленова втулка на важіль механізму.
    Деталь №3 - гумова накладка (51 71 1 916 537).
    Ці деталі потрібні для більш м'якої роботи механізму. Їх видно на фото:


    Деталь №4 - ручка (51 21 1 923 996). З внутрішнього боку має два гумових буфери. На машинах перших років випуску ці буфери встановлювалися не на ручці, а на дверях. Бачив це вживу на 323i, але не бачу їх в ETK.
    Деталь №5 - гвинт М4х10 (51 21 1 916 992) - по 2шт. на кожну ручку. В комплекті з шайбами. Як я вже казав - я замінив їх на аналогічні нержавіючі гвинти.
    Деталь №6 - стопорна гайка М6 (51 21 1 803 363) - по 2шт. на кожну ручку.
    Деталь №7 - закладна пластина зі шпильками (51 21 1 906 540) - 1шт. на кожну ручку. До речі, з заводу вона не в жовтому, а в білому цинку - тому я так і зробив.
    Про інші деталі замків напишу пізніше.
    Ручка встановлюється доволі легко. Спочатку пластина №7 вставляється у спеціальний дверний кронштейн з пазами.


    Механізм надіваємо на шпильки так, щоб його важіль зачепився за важіль дверного замка.


    Прикручуємо гайки, - в дверях для цього передбачені спеціальні отвори.


    Піднімаємо важіль механізму, фіксуємо його в такому положенні пластиковою лопаткою та прикручуємо ручку.


    Вирівнюємо її разом з механізмом і закручуємо гайки механізму та гвинти ручки.


    На водійських дверях все аналогічно, але там потрібно разом з механізмом ручки ще встановити кронштейн для кріплення реле таймера салонного освітлення та підігріву замка.


    Кронштейн реле та додатковий контакт.





    Задні ручки.
    Система замків задніх дверей


    Про внутрішні ручки я вже писав, тому зараз тільки про зовнішні.


    Деталь №1 - механізм ручки лівий (51 22 1 906 607) та правий (51 22 1 906 608). Складається з двох частин, осі та пружини.
    Деталь №2 - закладна пластина зі шпильками (51 21 1 906 540) - 1шт. на кожну ручку. До речі, з заводу вона не в жовтому, а в білому цинку - тому я так і зробив.
    Деталь №3 - гумова накладка (51 71 1 916 537).
    Поліетиленова втулка на важіль механізму на задніх ручках чомусь не показана, але вона там також є.
    Ці деталі потрібні для більш м'якої роботи механізму.
    Деталь №4 - ручка (51 21 1 923 996). З внутрішнього боку має два гумових буфери. На машинах перших років випуску ці буфери встановлювалися не на ручці, а на дверях. Бачив це вживу на 323i, але не бачу їх в ETK.
    Деталь №5 - гвинт М4х10 (51 21 1 916 992) - по 2шт. на кожну ручку. В комплекті з шайбами. Як я вже казав - я замінив їх на аналогічні нержавіючі гвинти.
    Деталь №6 - стопорна гайка М6 (51 21 1 803 363) - по 2шт. на кожну ручку.

    Установка аналогічна до передніх ручок. В дверях також передбачені спеціальні отвори. Але є один нюанс - пластиковий щиток дверного замка перекриває доступ до однієї гайки.


    Тому на задніх дверях потрібно спочатку встановити ручки, а вже потім замки. Мені ж довелося шукати потрібний ключ, щоб добратися до тієї гайки.


    Було дуже не зручно прикручувати. То ж з іншого боку все-таки довелось відкручувати замок.
    Всі ручки встановлені, тепер відкривати двері стало зручніше.

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #907 : 04 Июня 2023, 08:54:24 »
  • 0
  • 0

  •  Красота
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #908 : 13 Июня 2023, 13:54:46 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_62. ЕТК_41_Кузов. Ущільнювач дверей передніх

    Продовжуємо розділ

    Кузов

    Подальша збірка дверей.

    Ущільнювач дверей передніх



    Деталь №1 - внутрішня пластикова декоративна планка. Може бути хром, або чорний мат (в пакеті "shadow line"). Мої були хром, але стан покриття був вже не дуже добрий, та й до того ж у "shadow line" вони повинні бути чорними, - тому я пофарбував їх. В ETK ліва та права планки мають різні номери, але я не розумію в чому їх відмінність - по факту вони однакові і стають на обидві сторони однаково.
    Деталь №3 - внутрішній гумовий ущільнювач скла з "бархатним" напиленням. В ETK лівий та правий ущільнювачі мають різні номери, але відмінність лише у косині підрізки переднього краю. В крайньому випадку, його можна встановити на будь-яку сторону, й зовні це буде не помітно. Після рестайлінгу деталі №1 та №3 поєднано в одну гумову деталь.
    Деталь №2 - скоба (51 21 1 906 277) для кріплення декоративної планки та ущільнювача - 4 шт. на кожні двері.
    Деталь №15 - скоба (51 21 1 906 277) для кріплення декоративної планки - 1 шт. на кожні двері. Ставиться в передній частині під дзеркалом, де вже нема ущільнювача скла. В ETK вона вказана під тим же номером, що і скоба №2, але по факту вона відрізняється шириною. Хоча можна її замінити скобою №2. На фото ліворуч №15, праворуч №2:


    Деталь №4 - зовнішня металева декоративна планка. Може бути хром, або чорний мат (в пакеті "shadow line"). У мене пакет "shadow line" - тому чорна. В ETK ліва та права планки мають різні номери.
    Деталь №5 - зовнішній гумовий ущільнювач скла з "бархатним" напиленням. В ETK лівий та правий ущільнювачі мають різні номери, але відмінність лише у косині підрізки переднього краю. В крайньому випадку, його можна встановити на будь-яку сторону, й зовні це буде не помітно.
    Деталь №6 - скоба (51 21 1 876 087) для кріплення декоративної планки та ущільнювача - 5 шт. на кожні двері.
    Деталь №7 - скоба (51 21 1 922 699) для кріплення декоративної планки - 1 шт. на кожні двері. Ставиться в задній частині під вертикальною стійкою дверей, де вже нема ущільнювача скла.
    Деталь №7 - скоба (51 21 1 922 761) для кріплення декоративної планки - 1 шт. на кожні двері. Ставиться в передній частині під дзеркалом, де вже нема ущільнювача скла. Може бути замінена скобою №7 (51 21 1 904 513), яка використовується на задніх дверях.
    На фото ліворуч (51 21 1 922 761), в центрі (51 21 1 876 087), праворуч (51 21 1 922 699):


    На дверях є спеціальні виштамповки, для встановлення скоб:


    Скоби просто щільно надіваються на ребро дверей.


    Зовнішні скоби аналогічно, але їх я встановлював разом з усіма накладками "shadow line", тому про них напишу пізніше. Гумові ущільнювачі скла потрібно ставити після установки скла, тому про них також пізніше.
    Деталь №8 - верхній гумовий ущільнювач лівий (51 21 1 888 209) та правий (51 21 1 888 210).Ставиться по верху рамки дверей - просто щільно вставляється в паз. Я думав, що це буде важко, але із силіконовим мастилом він стає на своє місце дуже легко.


    Деталь №14 - скоба (51 22 1 856 946) для кріплення ущільнювача - 2 шт. на кожні двері по краях.




    Тепер про дверні заглушки.
    Деталь №9 - заглушка 20х50 (51 71 1 852 763) - ставиться на пасажирські двері замість гофри дверної проводки, у випадку комплектації без електропакета та правого електродзеркала. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №10 - заглушка D=6MM (51 71 1 904 603) - 1 шт. на кожні двері. Але, судячи з усього, отвори для них є не на всіх дверях. Я у себе їх не знайшов, тому у мене вони виявились зайвими.


    Деталь №11 - заглушка 5,5X15 (51 22 1 875 179) - 2 шт. на кожні двері. Але, судячи з усього, отвори для них є не на всіх дверях. Я у себе їх не знайшов, та й до того ж, вони вже не доступні для замовлення.
    Деталь №12 - заглушка D=20MM (51 71 1 964 810) - 2 шт. на кожні двері. Ставиться знизу дверей, але бувають двері з отворами D=18,5MM, для яких потрібні інші заглушки (51 21 1 838 473). Мабуть це якось залежить від року випуску. В моєму випадку на передніх дверях отвори 20мм, відповідно заглушки (51 71 1 964 810), хоча на старих дверях були отвори 18,5мм із заглушками (51 21 1 838 473). На фото ліворуч (51 71 1 964 810), праворуч (51 21 1 838 473):


    Заглушки встановлено.


    Деталі №13 та №16 не використовуються. Це деталі для кабріолета.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #909 : 13 Июня 2023, 15:22:21 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_63. ЕТК_41_Кузов. Ущільнювач дверей задніх

    Ущільнювач дверей задніх



    Деталь №1 - верхній гумовий ущільнювач лівий (51 22 1 888 213) та правий (51 22 1 888 214). Ставиться по верху рамки дверей - просто щільно вставляється в паз. Я думав, що це буде важко, але із силіконовим мастилом він стає на своє місце дуже легко.


    На вертикальній стійці рамки дверей ущільнювач також вставляється у спеціальний паз.


    Деталь №12 - скоба (51 22 1 922 139) для кріплення ущільнювача - 1 шт. на кожні двері.


    Вона може бути замінена скобою (51 22 1 856 946), що використовується на передніх дверях.
    Деталь №2 - внутрішня пластикова декоративна планка. Може бути хром, або чорний мат (в пакеті "shadow line"). Мої були хром, але стан покриття був вже не дуже добрий, та й до того ж у "shadow line" вони повинні бути чорними, - тому я пофарбував їх. В ETK ліва та права планки мають різні номери, але я не розумію в чому їх відмінність - по факту вони однакові і стають на обидві сторони однаково. Крім того, вони й від передніх планок нічим не відрізняються.
    Деталь №3 - внутрішній гумовий ущільнювач скла з "бархатним" напиленням. В ETK лівий та правий ущільнювачі мають різні номери і не взаємозамінні. Після рестайлінгу деталі №2 та №3 поєднано в одну гумову деталь.
    Деталь №8 - скоба (51 21 1 906 277) для кріплення декоративної планки та ущільнювача - 4 шт. на кожні двері.
    Деталь №15 - скоба (51 22 1 911 805) для кріплення декоративної планки - 1 шт. на кожні двері. Ставиться в задній частині під глухим склом (аналогічні скоби ставляться на передніх дверях під дзеркалом). Від скоби №8 вона відрізняється шириною. На фото ліворуч №8, праворуч №15:


    Деталь №5 - зовнішня металева декоративна планка. Може бути хром, або чорний мат (в пакеті "shadow line"). У мене пакет "shadow line" - тому чорна. В ETK ліва та права планки мають різні номери.
    Деталь №4 - зовнішній гумовий ущільнювач скла з "бархатним" напиленням. В ETK лівий та правий ущільнювачі мають різні номери і не взаємозамінні.
    Деталь №6 - скоба (51 21 1 876 087) для кріплення декоративної планки та ущільнювача - 4 шт. на кожні двері (аналогічні, як і на передніх дверях)
    Деталь №7 - скоба (51 21 1 904 513) для кріплення декоративної планки - 3 шт. на кожні двері. Ставиться одна в передній частині під вертикальною стійкою дверей, де вже нема ущільнювача скла, та дві в задній частині під глухим склом.
    На фото ліворуч (51 21 1 904 513), праворуч (51 21 1 876 087):


    На дверях є спеціальні виштамповки, для встановлення скоб:


    Скоби просто щільно надіваються на ребро дверей.


    Зовнішні скоби аналогічно, але їх я встановлював разом з усіма накладками "shadow line", тому про них напишу пізніше. Гумові ущільнювачі скла потрібно ставити після установки скла, тому про них також пізніше.

    Тепер про дверні заглушки.


    Деталь №9 - заглушка D=23MM (51 71 1 904 843) - 1 шт. на кожні двері. Cтавиться замість гофри дверної проводки, у випадку комплектації без електропакета. В моєму випадку не використовується.
    Деталь №10 - заглушка D=6MM (51 71 1 904 603) - 1 шт. на кожні двері. Мініатюрна гумова заглушка з лого BMW:

    Але, судячи з усього, отвори для них є не на всіх дверях. Я у себе знайшов отвір для неї тільки на задніх лівих дверях. На правих дверях його нема, так же як і на обох передніх - і я не розумію для чого він там... Тому у мене 3 шт. виявились зайвими.
    Деталь №11 - заглушка D=20MM (51 71 1 964 810) - 1 шт. на кожні двері. Ставиться знизу дверей, але бувають двері з отворами D=18,5MM, для яких потрібні інші заглушки (51 21 1 838 473). Мабуть це якось залежить від року випуску. В моєму випадку на передніх дверях отвори 20мм, відповідно заглушки (51 71 1 964 810), а на задніх 18,5мм із заглушками (51 21 1 838 473).


    Деталь №13 - заглушка D=17MM (51 22 1 924 979) - 1 шт. на кожні двері. Гумова заглушка, що закриває отвір для пластикової гайки кріплення молдингу дверей.
    Деталь №14 - заглушка D=28MM (51 71 8 138 511) - 1 шт. на кожні двері. Пластикова заглушка, що закриває отвір для нижнього болта кріплення обмежувача відкривання дверей.
    Заглушки встановлено.
    Права сторона:


    Ліва сторона (тут видно ту мініатюрну заглушку №10):




    Далі про накладки "shadow line".

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #910 : 13 Июня 2023, 17:32:21 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_64. ЕТК_51_Оснащення кузова. Зовнішні накладки/декоративні решітки

    Решта накладок розташована в іншому розділі ETK
    Оснащення кузова

    Підрозділ
    Зовнішні накладки/декоративні решітки


    На моїй машині замість базового пакету "chrom" встановлено опційний пакет "shadow line" - відповідно всі накладки дверей мають чорний напівматовий колір. Вони були в не поганому стані, але ж краще було їх пофарбувати.


    Історія з фарбуванням дуже затягнулася в часі... Спочатку я хотів це зробити самостійно, але боявся їх зіпсувати, бо маляр я не дуже хороший ). Тому купив фарбу, і віддав їх фарбувати знайомому маляру. Він довго збирався, потім захворів... пройшло декілька тижнів і я забрав накладки так і не пофарбовані. Знову хотів фарбувати сам.... але так і не наважився... потім вирішив таки зробити все нормально, і відвіз їх до того ж маляра, який фарбував мені машину. Результатом я задоволений - вигляд, як і було в оригіналі, - чорний напів-мат.


    Все на стіл не поміщається, тому по частинах.
    Верхні накладки даху.


    Деталь №1 - чорна передня планка, ліва (51 13 1 953 065) та права (51 13 1 953 066).
    Деталь №2 - чорна з'єднувальна перемичка, ліва (51 13 1 953 067) та права (51 13 1 953 068).
    Деталь №3 - чорна задня планка, ліва (51 13 1 953 671) та права (51 13 1 953 672).
    Деталь №4 - накладка воздуховода, ліва (51 13 1 922 331) та права (51 13 1 922 332).


    Деталь №5 - гумова прокладка (51 13 1 906 969)
    Деталь №6 - скоба (51 13 1 884 467) - 4 шт. на кожну сторону. З'єднує між собою деталі №3 та №4.
    Деталь №7 - наконечник (51 14 1 902 279) - 1 шт. на кожну сторону. Нижнє кріплення деталі №4.
    Деталь №8 - вставка (51 13 1 870 459) - по 3 шт. на кожну сторону. Кріплення деталі №4.
    Деталь №9 - ущільнююча прокладка (51 13 1 904 479) - по 3 шт. на кожну сторону. Для деталі №8.
    Деталь №10 - скоба (51 13 1 863 499) - по 4 шт. на кожну сторону. Кріплення деталі №1.


    Кліпси №6 вставляються в отвори накладки №4, та фіксуються розпірними стержнями. Потім на них защьолкується планка №3.


    З внутрішнього боку приклеюємо ущільнювач - 50 см на кожну сторону. Можна замовити оригінальний.


    Але у мене була аналогічна ущільнююча смуга зі звичайного будівельного магазину - нічим не гірша і в 20 разів дешевша :)


    Звертаю увагу на дві деталі, які не вказані в ETK - гумовий упор, та пластикова проставка на накладці. Упор зроблений з еластичної гуми чи каучуку, та приклеєний до накладки. Тому я не став його відмивати від фарби, щоб не пошкодити. Пластикова проставка вставляється в накладку та запобігає вигину скоби накладки при її установці.


    На верхні краї надіваємо з'єднувальні перемички.


    Кліпси №7 та №8 з прокладками №9 вставляємо в отвори на кузові.


    Та акуратно защьолкуємо в них накладку.


    Кліпси №10 вставляємо в передню планку №1 - в ту частину, що йде по передній стійці даху. По 4 шт. на кожну сторону, рівномірно по довжині стійки даху.


    Потім планку вставляем пазом на ребро даху, і насовуємо планку спереду-назад на всю її довжину, щоб вона попала в з'єднувальну перемичку на задній планці. Передню частину защьолкуємо на стійку даху. Все це потрібно робити дуже обережно, щоб не зігнути планку.


    Верхні накладки даху встановлено.

    Накладки дверей передніх.


    Деталь №11 - чорна передня планка, ліва (51 32 1 961 247) та права (51 32 1 961 248).
    Деталь №12 - чорна передня вертикальна планка, ліва (51 32 1 876 143) та права (51 32 1 876 144).
    Деталь №15 - скоба (51 32 1 874 017) - по 10 шт. на кожні двері.

    Накладки дверей задніх.


    Деталь №13 - чорна задня планка, ліва (51 34 1 961 273) та права (51 34 1 961 274).
    Деталь №14 - чорна задня вертикальна планка, ліва (51 34 1 888 219) та права (51 34 1 888 220).
    Деталь №15 - скоба (51 32 1 874 017) - по 9 шт. на кожні двері.

    Встановлюємо скоби рівномірно по довжині рамки передніх дверей. Ці скоби одноразові і дуже легко ламаються, і коштують по 1 Євро за штуку - тому ставити їх треба дуже обережно.


    Важливий момент - під вертикальною стійкою передніх дверей потрібно зразу встановити скобу нижньої накладки, про яку я згадував у попередніх записах про ущільнювачі скла. Інакше, потім вона не стане, так як одночасно тримає вертикальну і нижню накладки.
    Встановлюємо скоби рівномірно по довжині рамки задніх дверей.


    В ETK це не вказано, але всі накладки додатково фіксуються на бутилову стрічку - так було і на моїх дверях, і на донорських, і часто це видно на фото в інеті. Тому я купив бутил-каучукову стрічку і на кожну накладку клеїв по декілька коротких смужок.


    Починаємо з вертикальної накладки. Заводимо в паз зовнішній край і защьолкуємо на кліпси внутрішній край накладки.


    Аналогічно верхню накладку.


    Тепер можна встановлювати нижню накладку, про яку я писав у розділі про ущільнювачі скла. Обережно вставляємо її у пази кліпс. До речі, нижні кліпси я забув сфотографувати.


    Те ж саме на задніх дверях. Спочатку вертикальна накладка.


    Верхня накладка. Дуже обережно треба защьолкувати задню частину, на "вигині Хофмайстера".


    Тепер можна встановлювати нижню накладку, про яку я писав у розділі про ущільнювачі скла. Обережно вставляємо її у пази кліпс.


    Накладки "shadow line" встановлено. Тепер можна ставити ущільнювачі та скло.

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #911 : 14 Июня 2023, 09:51:33 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_65. ЕТК_51_Оснащення кузова. Зовнішнє дзеркало заднього виду

    Отже, тільки після встановлення накладок "shadow line" (до речі, послідовність їх установки повинна бути саме така, я в описі вище), можна встановлювати поверх них, зовнішні дзеркала заднього виду.

    Зовнішнє дзеркало заднього виду


    В базовій комплектації з електроприводом було тільки водійське дзеркало, а пасажирське - з механічним приводом. Електропривід пасажирського дзеркала - це вже була додаткова опція "електропакету" - S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL. Наче трохи дивна логіка - зручніше для водія було б навпаки. Але мабуть це був такий хитрий маркетинговий хід - водійське можна покрутити руками, не встаючи з сидіння, а пасажирське - вже проблемно, тому замовляли додатковий електропривід. Ну, це моя така думка :)
    До речі, були й супер бюджетні комплектації - взагалі без пасажирського дзеркала.
    У мене обидва дзеркала з електроприводом, але треба їх "проапгрейдити" - зробити підігрів. щоб вони повністю відповідали опції - S314 Обігрів зовнішніх дзеркал, включаючи обігрів замку дверей / форсунок омивача. Для цього потрібно дзеркало розібрати (не знаю чому я цього не зробив перед їх фарбуванням). Відкручуємо чотири гвинти й знімаємо електропривід, з тильної сторони приводу виймаємо провода з контактами - треба просто потягнути. Витягуємо проводку.


    В оригіналі підігрів дзеркал реалізований дуже просто - додано паралельно два чорних провода, від живлення електроприводу (синій та коричневий). Тобто, підігрів працює постійно при другому положенні ключа в замку запалювання, та при заведеному моторі. Оригінальна проводка дзеркала з підігрівом виглядає так (фото з інету):


    Тому я не став шукати оригінальну проводку, а за 5 хвилин зробив точно таку саму зі своєї звичайної проводки.


    Краще додаткові провода додавати після того, як проводка вже протягнута через отвір в корпусі дзеркала. Бо з ними, вона дуже погано влазить і можна її порвати. Підключаємо її до електропривода, - до речі на ньому підписані контакти по кольорам проводів. Дзеркало з підігрівом готове.


    Отже, всі деталі комплекту:


    В ETK вказано багато варіантів комплектації дзеркал з різними номерами, тому не буду їх тут дублювати.
    Деталь №1 - корпус дзеркала з проводкою та гумовою прокладкою.
    Деталь №2 - скло дзеркала звичайне, або з підігрівом. Має різні номери на ліву та праву сторону, але його можна поставити на будь-яку сторону.


    Два верхніх звичайні - одне оригінальне, а інше мабуть аналог без будь-яких позначень та номерів, але з оригінальним кільцевим кріпленням. До речі, на нових аналогах кріплення спрощене - просто защьолки. Нижнє -  оригінальне з обігрівом.


    Деталь №3 - панорамне скло дзеркала звичайне, або з підігрівом. Має різні номери на ліву та праву сторону. Не взаємозамінне.
    Деталь №4 - гумова прокладка ліва (51 16 1 904 529) та права (51 16 1 904 530).
    Деталь №5 - щиток лівий (51 16 1 937 441) та правий (51 16 1 937 442). Кришка, що закриває знизу шарнір та проводку. Відрізняється на ліву та праву сторону.





    З заводу на всі кольори кузова ставилась не фарбована, чорна. До речі, в базовій комплектації дзеркала чорні, а в колір кузова - це також додаткова опція - S844 Зовнішні дзеркала у колір кузова



    До речі, якщо уважно придивитись, то видно, що кронштейн корпуса лівого та правого дзеркал має різний кут нахилу, тому й кришки різні. Мабуть саме через це дзеркала з ліворульної машини не підходять для праворульної , і навпаки.


    Деталь №6 та №7 - болт M5X12 з шайбою - по 2 шт. на кожну сторону.
    Деталь №8 та №9 - кнопка регулювання дзеркал з перемикачем (61 31 1 378 847). Розташована в дверній ручці. В комплектаціях з одним електродзеркалом не має кнопки перемикача лівої та правої сторони.
    Забув її покласти, тому фото окремо.




    Деталь №10 - електропривід (51 16 1 394 107). Однаковий на обидві сторони. Електропривід регулювання дзеркала з двома моторами.


    На зворотньому боці розташовані контакти, підписані по кольорам проводів.


    На більш ранніх машинах привід має один мотор і електромагнітну катушку. Кріпиться до корпусу чотирма саморізами, які не вказані в ETK.
    Установка дуже проста - корпус з гумовою прокладкою кріпиться до дверей двома болтами. Протягуємо проводку через гумову вставку в дверях і підключаємо до дверної проводки. Кнопка регулювання також підключається до дверної проводки, але це вже буде після установки дверних обшивок.


    Виводимо провода на обігрів дзеркала


    На моєму склі з обігрівом не було кільцевого кріплення. Окремо його замовити не можна, воно йде разом зі склом. Тому я переставив його із звичайного скла. Для цього треба натиснути на защьолку скла, щоб вивільнити паз на кільці.


    Кільце защьолкнути на скло з обігрівом. Підключаємо провода обігріву, скло щільно надівається чотирма маленькими штифтами на електропривід, пазами на кільці вниз. Потім тонкою викруткою, вставленою через спеціальний отвір в паз, кільце прокручується і фіксує скло. Щоб зняти скло, потрібно аналогічно прокрутити кільце в іншу сторону.


    Дзеркало встановлене.




    Аналогічно праворуч. Тільки потрібно буде знайти ще одне скло з підігрівом, а поки що встановив звичайне.








    Далі про ущільнювачі скла.

    vlad-e30

    • ***
    • Рейтинг +6/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 187
    • Місто (Home): КИЕВ
      • 320I
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #912 : 15 Июня 2023, 11:25:18 »
  • 0
  • 0

  • Слава привет, обогрев работает всегда при заведëнном моторе,? Я правильно понял?  И нет кнопки отключения?
    Записан

    Ray_

    • ***
    • Рейтинг +27/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 136
    • Місто (Home): Харьков
      • 1986г, 2х дверный седан, M42disa(140HP)
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #913 : 15 Июня 2023, 12:44:25 »
  • 1
  • 0

  • Слава привет, обогрев работает всегда при заведëнном моторе,? Я правильно понял?  И нет кнопки отключения?
    Смею ответить - Да, всегда при включенном зажигании. Так по заводу.
    Записан

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +617/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4059
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #914 : 15 Июня 2023, 12:53:25 »
  • 1
  • 0

  • Слава привет, обогрев работает всегда при заведëнном моторе,? Я правильно понял?  И нет кнопки отключения?
    привіт, Влад. Саме так, окремої кнопки нема, - обігрів бере живлення від електроприводу дзеркала.
    По ЕТМ синій провод живлення, та коричневий маса.