Український клуб BMW E30

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.




Расширенный поиск  

Новости:

Слава Україні!

Ми в соціальних мережах:

(takoe) https://ru-ru.facebook.com/bmwe30clubukraine/

(takoe) https://instagram.com/bmw_e30_club_ukraine/

Спілкування:

(takoe) https://t.me/bmwe30clubua

Купівля - продаж:

(takoe) https://t.me/e30shopua

Автор Тема: BMW E30 Тень Интеллигенции  (Прочитано 362420 раз)

0 Пользователей и 6 Гостей просматривают эту тему.

The_Glory

  • Администрация
  • *
  • Рейтинг +604/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4039
  • Місто (Home): Киев, Вишневое
  • Влюбился в BMW с первого взгляда!
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
« Ответ #1200 : 22 Октября 2024, 13:51:29 »
  • 1
  • 0

  • Збірка_168_Установка обвісу BBS (ч.1) - задній фартук

    Отже, - установка боді-кіта BBS.
    Це дуже рідкісний комплект для до рестайлінгових E30. Я почав збирати його по частинах ще задовго до початку кузовних робіт. Весь комплект шукав приблизно десь років вісім. Спойлер, до речі, я так і не знайшов, хоча він мені і не треба. Хіба що куплю, просто для комплекту.
    І ось, нарешті, настав час його встановити! :)
    Почну знову ззаду! :) Задній фартук займав багато місця в гаражі, тому щоб він не заважав, та щоб не подряпати його, я встановив його ще на самому початку зборки машини. Мабуть ви вже помічали його на фото. Також я вже писав, що для кріплення фартуків та накладок на пороги я перед фарбування машини встановив різьбові заклепки з нержавіючої сталі. Тому, для кріплення буду використовувати болти М4 з шайбами з нержавіючої сталі та універсальний гумовий ущільнювач.


    Нержавіюча різьбова заклепка в кузові.


    Приклеїв гумовий ущільнювач по контуру фартука.


    Вставляємо в отвори нержавіючі болти М4 з шайбами.


    Шість болтів на задній панелі та по два болти по боках в задніх крилах.


    Прикручуємо фартук.


    Готово.


    Але без саморізів обійтись не вдалося! :) Торці колісних арок дуже вузькі, тому туди не поміщаються ні стальні, ні пластикові заклепки. До речі, виробник BBS передбачає кріплення свого боді-кіта саме на саморізи. Дешево, та сердито! :)
    В задніх арках фіксуємо фартук двома саморізами.


    Потім замінив їх на чорні, щоб було не помітно ;)


    Саморізи із середини закрив незастигаючою бітумно-каучуковою стрічкою. Зимою машина їздити не буде, тому думаю корозія там з'явиться не дуже скоро... ;)

    The_Glory

    • Администрация
    • *
    • Рейтинг +604/-0
    • Оффлайн Оффлайн
    • Сообщений: 4039
    • Місто (Home): Киев, Вишневое
    • Влюбился в BMW с первого взгляда!
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
      • BMW 316 M20B25 седан интересного цвета, BBS bodystyle
    Re: BMW E30 Тень Интеллигенции
    « Ответ #1201 : 22 Октября 2024, 15:41:40 »
  • 0
  • 0

  • Збірка_169_Установка обвісу BBS (ч.2) - накладки на двері

    Повертаємося, до кузовних зазорів. Як я вже казав, - після примірки накладок на двері, стало зрозуміло, що при відкривання всіх дверей, накладки будуть тертись об двері та крила. Що ж, - потрібно заново виставляти всі зазори, та трохи їх збільшити. Але спочатку потрібно встановити накладки на двері. Вони приклеюються на кузовний поліуретановий герметик. Я використовував герметик APP PU50. Вистачило одного балона.
    Комплект дверних накладок BBS.


    Чотири штуки на двері.
    Передні.




    Задні.




    Дві на передні крила.




    Дві на задні арки.




    Отже, суть проблеми виявилась не стільки в малих зазорах, стільки в тому, що накладки упиралися в декоративні молдинги, і не щільно прилягали до дверей. Тому довелось знімати всі молдинги.


    Після цього накладки ставали на своє місце і не затирали. Обезжирюємо двері і клеїмо накладку. Важливо, при цьому не заклеїти дренажні канали накладок. Фіксуємо малярною стрічкою.








    Готово.








    Але зазори, про всяк випадок, ми збільшили десь на 0,5-1мм.




    Передні крила, також змістили на 0,5-1мм вперед. До речі, тут видно різницю у формі ребра крил. Хоча по ЕТК вони всі під одним номером.


    Крила встановлюємо по верху на герметик.




    Виставляємо рівні зазори, та фіксуємо на сім саморізів кожне.


    Пізніше потрібно ще буде нанести герметик на стик крила біля лобового скла.
    В передній частині з'єднуємо крило з фартуком під фарою та під бампером біля колісної арки.


    Ребро крила прикручуємо з внутрішнього боку двома саморізами до кузовних кронштейнів біля дверних петель.
    Зверху.


    І знизу


    Низ крила прикручуємо двома саморізами.


    Тепер сюди виходить передній дренаж люка - це логічніше, ніж в поріг, як було по заводу.


    Заново виставляємо капот, і отримуємо практично однакові та рівні зазори по кузову.
    Ліва сторона.








    Права сторона.








    Цього разу день кропіткої праці пройшов не даремно! :)
    Може не всі зазори по кузову ідеальні, але в цілому вийшло досить пристойно, як на мене.


    Всі двері відкриваються нормально, нічого не затирає.
    Але не може бути все так просто! :)) Тепер молдинги не стають, бо краєм упираються в приклеєні накладки! Здуріти можна! ))) Але, то вже таке, - щось придумаю! ;)

    Далі, про накладки порогів.